2021-07-04, 07:36
Medlem
AlphaHannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Dom.är vackra stiliga och charmiga ..ofta har dom ögon som man kan drunkna i

Nu var det ju invandrade män från Mellanöstern som TS avsåg. Dom klär sig i träningsoverall, gymnastiskskor och hoodtröja...stiligt ? Deras svenska är dessutom asdålig och inte är dom snygga heller.

Dom ser ut som han Karim i Comviq-reklamen. Kortvuxna, svartkrulliga och gapiga.
Citera
2021-07-04, 15:09
Medlem
Beror nog på hur attraktiv individen i fråga är avseende utseende, personlighet, yrkeskompetens mm. Etnicitet är av sekundär betydelse men de flesta föredrar män/kvinnor ur sin egen folkgrupp. Överlag ses män med låg social status som oattraktiva så om man ska generalisera grovt kan man säga att araber som regel inte är särskilt attraktiva för kvinnor oavsett kvinnans etnicitet (jämfört med svenska män) men den individuella variansen är så stor att en sådan generalisering egentligen är meningslös.
Citera
2021-07-06, 17:05
Medlem
lakritcs avatar
Man håller sig nog helst till sin egen folkgrupp och andra folkgrupper som liknar den. Tror därför att araber står lågt i kurs hos svenska kvinnor.
Citera
2021-07-07, 06:57
Medlem
Incendios avatar
NEJ. UT. Typ så.
Citera
2021-07-07, 07:08
Medlem
Trevligt.kontos avatar
För det första, sluta mata trollet som låtsas vara vänstertjej i sådana här trådar. Sjukt uttröttande
Och omoget.

För att nyansera bilden tycker jag man kan lyssna på sista måltiden podden
(En hazzar, en iranier, en tatare och en arab (egyptier, atheist). Som alla verkar vettiga.
Dom talar också mycket om problem med sina respektive kulturer.
Citera
2021-07-13, 23:04
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Man håller sig nog helst till sin egen folkgrupp och andra folkgrupper som liknar den. Tror därför att araber står lågt i kurs hos svenska kvinnor.

det är olika i göteborg trollhättan och uddevalla har jag sett många tjejer som gillar arabiska män.
Citera
2021-07-15, 16:26
Medlem
210012oceanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Problemet är att det blir en nedåtgående spiral

Ju mer dissande från svenskor, desto mer bittra och arga araber som våldtar.

Bara för att en svensk tjej inte vill vara ihop med en arab så ger inte det rätten till att våldta henne eller svenskar kvinnor.
Jag hade själv inte velat vara ihop med en muslimsk man och det är pga kvinnorförtrycket och den syn arabiska män har på kvinnor i sina länder i namnet av islam. Här i Sverige har vi kvinnor kämpat för våra rättigheter och för ett mer jämställt samhälle i flera år. Det är vilka vi är och aldrig hade vi velat gå tillbaka till ett liv i förtryck.
Kanske en dag försvinner kvinnor förtrycket från islam och melanöster och männen där börja ser kvinnor och män som jämställda. Då kanske det går. Men inte idag.
Citera
2021-07-15, 16:52
Medlem
Rent generellt så attraheras jag inte av arabiska män utseendemässigt. Det är ett plus om man är född i Sverige eller åtminstone talar riktigt bra svenska men utseendet tilltalar mig inte, även om det finns undantag precis som med allt annat.
Citera
2021-07-15, 18:38
Medlem
Loeptiks avatar
Inget för mig.
Citera
2021-07-16, 13:37
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Craigg
Är själv en ung arabisk kille som undrar vad ni svenska tjejer egentligen tycker om oss? Attraheras ni av dessa? Har själv bott i Sverige största delen av mitt liv och talar svenska som vilken infödd Stockholmare som helst. Men jag har inte haft det så bra på tjejfronten, därav ställer jag denna fråga.
Nej, en arabisk man, svart man asiatisk man, indiansk man eller en blandning ser jag inte ens på som en potentiell partner.
Citera
2021-07-16, 23:39
Medlem
Ser ut som Soran Ismail
Citera
2021-07-21, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 210012oceans
Bara för att en svensk tjej inte vill vara ihop med en arab så ger inte det rätten till att våldta henne eller svenskar kvinnor.
Jag hade själv inte velat vara ihop med en muslimsk man och det är pga kvinnorförtrycket och den syn arabiska män har på kvinnor i sina länder i namnet av islam. Här i Sverige har vi kvinnor kämpat för våra rättigheter och för ett mer jämställt samhälle i flera år. Det är vilka vi är och aldrig hade vi velat gå tillbaka till ett liv i förtryck.
Kanske en dag försvinner kvinnor förtrycket från islam och melanöster och männen där börja ser kvinnor och män som jämställda. Då kanske det går. Men inte idag.

Nja, asså "vi kvinnor har kämpat hårt" är en historieförfalskning. Hela västerländska kulturen har sina rötter hos massa gamla, vita, gubbar som var jävligt smarta och de har lagt grunden för alla våra rättigheten och friheter idag. Det tog flera hundra år att skapa det västerländska samhället, som idag håller på att raseras pga massinvandringen.
Senast redigerad av BleakHouse 2021-07-21 kl. 20:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in