2021-07-21, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Eva på 50+ som driver Vistårinteut och Skickamigistället.

Eva gillar bara hazarer. Ej araber.
Citera
2021-07-28, 21:43
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Kontrollerande, aggressiva, framfusiga, svårt att ta ett "nej'. Respektlösa, svartsjuka, narcissistiska, ser sig själva som prinsar osv. Säger dock inte att det finns en del trevliga araber också.
Citera
2021-07-30, 14:19
Medlem
Rozenkvartss avatar
Den bästa typen om vi bara ser till utseendet. Ofta väldigt manliga.
Citera
2021-07-31, 04:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rozenkvarts
Den bästa typen om vi bara ser till utseendet. Ofta väldigt manliga.

Manliga? De flesta är väl kortväxta och taniga.
Citera
2021-07-31, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niggerbollen

Det är inte enbart kroppslängd som har med "manlighet" att göra, utan en kombination av både yttre & inre (viktigast). Vi har många lång-taniga män bland våra etniska svenskar men dessa ser i majoriteten av fallen ändå nördiga & mesiga ut, men det viktigaste av allt att de BETER sig nördigt/mesigt/töntigt/svagt. Araberna må generellt vara kortare men har starkare skäggväxt & BETER sig maskulint (jag snackar inte om de kaxiga hyenorna från förorten) utan generellt.
Citera
2021-07-31, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Det är inte enbart kroppslängd som har med "manlighet" att göra, utan en kombination av både yttre & inre (viktigast). Vi har många lång-taniga män bland våra etniska svenskar men dessa ser i majoriteten av fallen ändå nördiga & mesiga ut, men det viktigaste av allt att de BETER sig nördigt/mesigt/töntigt/svagt. Araberna må generellt vara kortare men har starkare skäggväxt & BETER sig maskulint (jag snackar inte om de kaxiga hyenorna från förorten) utan generellt.
Det är knappast särskilt ”manligt” att skriva om sig själv på detta vis. Det är inte heller särskilt manligt att se ut som en jävla trädgårdstomte, vilket är vad ni kortvuxna skäggiga araber som mest kan åstadkomma med er påstått överlägsna skäggväxt.
Citera
2021-07-31, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av surethingbabydoll
Vissa tycker man om mer och vissa tycker man om mindre, vissa attraheras man av och vissa attraheras man inte av, precis som när det kommer till etniskt svenska män eller män med annat etniskt ursprung.

På samma sätt som att du inte gillar eller attraheras av alla etniskt svenska kvinnor eller kvinnor med annan specifik etnicitet.

Du låter bitter och avundsjuk.
Tvärtom är jag glad att jag ser såpass bra ut att jag aldrig behövt (eller för den delen skulle sänka mig till det) göra så utan männen har sökt mig. Jag tycker däremot det är patetiskt och att hon borde uppföra sig bättre, nu sitter hon ju fast med en galen arab.
Citera
2021-07-31, 20:58
Medlem
Svenska kvinnor som blir tillsammans med araber borde fråntas sitt svenska medborgarskap och utvisas till arab-landet tillsammans med araben i fråga omedelbart.
Citera
2021-08-01, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Det handlar om trångsynthet. Du är fin som du är. Tyvärr så är svenne ganska rasistisk...tror det beror på avundsjuka..svennar avundas er. Även tror jag arabiska individer ser detsamma.
På vilket sätt är vi avundsjuka?

På deras skithål de flydde ifrån?
Deras svartmuskiga hår och ögon som typ 99% av jordens befolkning har? Deras lukt? Äckliga mat? Vidriga religion och kultur? Fula utseende? Kortväxtheten? Fejk macho kultur? Jakt på status och status saker?
Citera
2021-08-02, 10:25
Medlem
BorgeHs avatar
Det skulle vara roligt att höra någon kvinna kommentera om hur de ser på att vara buk-svägerskor med åsnor och getter, för att inte tala om alla manliga kusiner.
Citera
2021-08-02, 17:14
Medlem
Rozenkvartss avatar
Citat:

En del ja. Ganska många är långa, beror ju på var de kommer ifrån. De har ofta kolsvart, tjockt hår, mörka fina ögon och bra skägg. Blir inte mycket bättre än så.
Citera
2021-08-02, 19:12
Medlem
Citat:

MENA är klart överrrepresenterade på gymmen. MENA som är född och/eller uppväxta i Sverige brukar inte vara kortväxta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in