Citat:
Ursprungligen postat av
argaangelica
Det handlar om trångsynthet. Du är fin som du är. Tyvärr så är svenne ganska rasistisk...tror det beror på avundsjuka..svennar avundas er. Även tror jag arabiska individer ser detsamma.
På vilket sätt är vi avundsjuka?
På deras skithål de flydde ifrån?
Deras svartmuskiga hår och ögon som typ 99% av jordens befolkning har? Deras lukt? Äckliga mat? Vidriga religion och kultur? Fula utseende? Kortväxtheten? Fejk macho kultur? Jakt på status och status saker?