2018-03-04, 08:50
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Du är rasistisk mot alla araber, du verkar ha blivit indoktrinerad av Sionistdemokraterna att alla araber tillhör Daesh.

Det är dina ord och inte mina.

Jag välkomnar kristna araber och Ex- muslimer, för jag vet att de inte stödjer sharia.

Det finns ingen som vill flytta till "ditt" hemland för alla vet att sharia förtrycker världens befolkning genom att klassa ner dom till dhimmi.

Det är bara dom muslimska männen som försvarar grymheterna och därför gillar jag inte muslimska män.
Citera
2018-03-04, 10:32
Medlem
Mojokiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShallowInfidel
De tycker nog betydligt sämre än er nu än för tio år sedan
och ni har bara er själva och era "brushur" att tacka för det.

Exakt. När arabiska killar ränner runt i gäng på stan så är det knappast nåt som gör en till partnersmaterial för de flesta svenska tjejer. Man förlorar bara respekt av generella samhället samtidigt som man kämpar med att stärka respekten sinsemellan i sina "coola gäng" som "vågar va samhällskritiska" och tillsammans ser ner på omgivningen.
Citera
2018-03-04, 13:45
Medlem
Tycker att många män från mellanöstern är snygga men skulle ha mycket svårt, om det ens vore möjligt, att vara tillsammans med en på grund av risken för kulturkrockar. Dessutom har jag väldigt negativa erfarenheter av män från det området.
Citera
2018-03-04, 14:03
Medlem
TS fråga dig själv om du ens vill ha en svensk tjej. Det finns många fler snygga arabiska tjejer än svenska tjejer. Dessutom sänker du bara dig själv genom att fråga psykfallen på Flashback vad de tycker. Tro mig de flesta tjejerna här är riktigt fula, feta losers som ingen man vill ha.
Citera
2018-03-04, 14:34
Medlem
Dock, om jag vore singel skulle det inte vara helt omöjligt om killen ifråga vore t.ex ateist.
Citera
2018-03-04, 19:39
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Du är rasistisk mot alla araber, du verkar ha blivit indoktrinerad av Sionistdemokraterna att alla araber tillhör Daesh.

Muslimer och judar får lämna sitt j-kla bråk utanför Sveriges gränser. Vi vill inte ha det här.

Annars finns det fina och bra män i alla läger. Det som betyder något är bl a sunt förnuft, konfliktlösning på ett fredligt sätt och självdistans. Det kan alla män ha oavsett varifrån de kommer.
Citera
2019-04-13, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dafug
Jag är själv en arab tjej hitta en fin tjej ska du se.
Men lycka till=)

Vilka killar föredrar du då?
Citera
2019-04-13, 15:10
Medlem
Dom.är vackra stiliga och charmiga ..ofta har dom ögon som man kan drunkna i
Citera
2019-04-13, 15:16
Medlem
Xpander-s avatar
Man tycker ju att de arabländer som finns visar lite på hur männen är. Hårdast förtryck av kvinnor i hela världen, djur som ska plåga i rituell slakt, stening av kvinnor, könsstympning, barngiftermål, listan är så jävla lång att jag inte förstår hur man kan tänka tanken på att engagera sig i ett förhållande med någon därifrån, pga att man kan drunkna i några bruna ögon. Hur korkad får man bli? Hur kan man premiera sådana män, när ni konstant klagat på svenska män i 30-40 år.. ni är ena jävla tokar..
Citera
2019-07-31, 18:48
Medlem
DonPapacito38s avatar
Yes! Lägg där också till att det är bland dom mest svartsjukaste männen på jorden, som gärna mår bra av att få kontrollera och piska på lite om hon inte gör som master har bestämt .

Nu är jag inte en tjej men en arabisk man skulle jag inte ens titta på om jag var en kvinna ! Har faktiskt inte så jätte mycket med hur dom ser ut. Jätte fula är dom inte , utan det har mer att göra med attityd och mentalitet . 😊
Citera
2019-07-31, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Finns två sorts ''kvinnor'' som dras till araber.

16åriga fjortisar som alltid har en monster i handen , cigg i andra. Och alltid mjukisbyxor.

Eva på 50+ som driver Vistårinteut och Skickamigistället.

Du glömde nämna att dessa fjortisar nästintill alltid har piercingar, misslyckade tatueringar, impulsiva och halvfeta, dåligt självförtroende. Kan bara tala av egen erfarenhet att dessa töser blev helt vilda av sig när flyktingvågen var 2015, oj oj oj vad de fick åka kukkarusell, iallafall i byn där jag bodde.
Citera
2019-08-01, 02:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Finns två sorts ''kvinnor'' som dras till araber.

16åriga fjortisar som alltid har en monster i handen , cigg i andra. Och alltid mjukisbyxor.

Eva på 50+ som driver Vistårinteut och Skickamigistället.
Detta ^ Bottenskrapet.

Personligen anser jag er otroligt oattraktiva. Brun hy, bruna ögon och svart strävt hår är avtändande för mig. Dessutom är ni klängiga och accepterar inte ett nej, ofta stalkar ni på det. I övrigt har ni fördelen i att ni är sociala och pigga men er kvinnosyn katastrofal. Jag tar en omväg runt er i ren avsky.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in