2021-07-14, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Degpojk
Om vi ska vara helt ärliga så HAR VI INGET BEVIS på att mamman mördade sina barn, UTAN DET PÅGÅR EN UTREDNING. Det pågår en UTREDNING OM MORD! EN UTREDNING (!) likt de ni försvarar där pappan misshandlar sin familj. Ingen är dömd än era dumma jävlar.
Hahahah det där måste vara årets självmål din jävla idiot. Vi har inga bevis på att mamman mördade barnen säger du. Ingen är dömd. I nästa mening säger du att pappan misshandlade sin familj. Är du snäll och länkar någon dom som styrker det? Kan du inte göra det borde du skämmas över hur dum i huvudet du var som kunde skriva det där motsägelsefulla inlägget precis
Citera
2021-07-14, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taklist
Det kanske var rätt val? Är det fel i huvudet på dig? Det är aldrig rätt val att mörda sina barn! Du kommer med argument om att dom ”kanske tagits till pappans hemland och fått ett helvete där”? Eller så kanske dom inte hade det? Dom hade haft en chans till ett bra liv om mamman inte mördat dom. Att lämna dom i livet hade gett dom större chanser att klara sig än vad dom fick nu när dom blev mördade. Är det svårt för dig att ta in?

Sen har jag inte läst tråden sen igår så jag måste fråga vad det framkommit för nya bevis om vad mamman blivit utsatt för? Du skriver att vi vet att hon blivit hotad av både pappan och hans broder. Vill du uppdatera mig med vilka bevis som kommit fram idag?

Och du tror i din vildaste fantasi att dem verkligen hade fått ett bra liv i pappans händer efter allt som kommit fram? Om du tror det är du inte frisk någonstans.
Citera
2021-07-14, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbia
Bara för att jag kanske råkar förstå hur MK tänkte, är det inte samma sak som att jag själv skulle göra det. Eller ens komma på tanken när det gällde mina egna barn. Fattar du väl! Så, tänk om, tänk rätt!!!

Du vet inte hur hon tänkte. Du baserar det på en teori som du har skapat emotionell för att kunna förstå hur. För vår primära instinkt är att skydda och inte skada våra barn, utan att skada dem som gör dem illa.
Citera
2021-07-14, 20:24
Medlem
Degpojks avatar
Citat:
Hahahah det där måste vara årets självmål din jävla idiot. Vi har inga bevis på att mamman mördade barnen säger du. Ingen är dömd. I nästa mening säger du att pappan misshandlade sin familj. Är du snäll och länkar någon dom som styrker det? Kan du inte göra det borde du skämmas över hur dum i huvudet du var som kunde skriva det där motsägelsefulla inlägget precis
Lika mycket självmål som du gjort när du hävdar något som folk har tagit direkt ur luften, din idiot. Länka gärna något dokument där mamman står som dömd för mord. Dokument på pappans beteende mot både kvinnan och barnen finns redan att tillgå, men du kanske har svårt att läsa saker som gärna motsäger det du vill tro och förespråka.
Citera
2021-07-14, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.Halling
Har inte nämnt något alls om hedersmord. Men vi vet faktiskt inte vad pappan haft för planer och vad han sagt till henne innan hon bestämde sig för att ta sitt och deras liv. Det var endast spekulationer vilket i stort sett alla här håller på med och det enda vi kan göra så länge det inte kommer fram nya fakta. Men idag kom det ju fram att hon tydligen ska ha haft en pojkvän vid tillfället hon tog sitt beslut. Och som vissa här skrivit så hade hon nog aldrig blivit av med pappan med tanke på hur hotfull han och hans familj var. Säkerligen blev även pojkvännen hotad. Det ligger så mycket bakom det här så vi kan inte ens gissa. Framtiden får väl utvisa mer om vad som kommer fram.

Vart fick du den info ifrån att hon skulle ha haft en pojkvän?
Citera
2021-07-14, 20:26
Medlem
Citat:
Och du tror i din vildaste fantasi att dem verkligen hade fått ett bra liv i pappans händer efter allt som kommit fram? Om du tror det är du inte frisk någonstans.
Jag har ingen aning men dom hade iallafall varit i livet och haft bättre förutsättningar att få ett bra liv än vad dom har nu. Antingen med sin pappa eller boende hos några andra.

Men eftersom du verkar veta så pass mycket om pappan så kan du kanske uppdatera oss? Ge oss någon som bevisar att han var den psykopat du påstår? Eller är det i din egen lilla hjärna du dragit den slutsatsen utan att ha några belägg för det?
Citera
2021-07-14, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Degpojk
Lika mycket självmål som du gjort när du hävdar något som folk har tagit direkt ur luften, din idiot. Länka gärna något dokument där mamman står som dömd för mord. Dokument på pappans beteende mot både kvinnan och barnen finns redan att tillgå, men du kanske har svårt att läsa saker som gärna motsäger det du vill tro och förespråka.
Haha du är verkligen så korkad på riktigt de dokument du pratar om är mammans berättelse för att få ensam vårdnad. Den berättelsen består av ett påstått stryptag 2015 och hot med knytnäve 2018. Thats it. Nu vet vi inte om det stämmer eller inte då ingen, för att citera dig, är dömd ännu.
Citera
2021-07-14, 20:29
Medlem
...vi kommer aldrig få veta någonting, aldrig något FUP, är det inte så? GM är död.
Citera
2021-07-14, 20:30
Medlem
Citat:
Jag har ingen aning men dom hade iallafall varit i livet och haft bättre förutsättningar att få ett bra liv än vad dom har nu. Antingen med sin pappa eller boende hos några andra.

Men eftersom du verkar veta så pass mycket om pappan så kan du kanske uppdatera oss? Ge oss någon som bevisar att han var den psykopat du påstår? Eller är det i din egen lilla hjärna du dragit den slutsatsen utan att ha några belägg för det?

Gör som jag och gå igenom alla dessa sidor från början så får du mycket bättre förståelse.
Citera
2021-07-14, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handsomechubby
Vart fick du den info ifrån att hon skulle ha haft en pojkvän?

Hört av kontakter som bor i Hässleholm.
Citera
2021-07-14, 20:31
Medlem
Degpojks avatar
Citat:
Haha du är verkligen så korkad på riktigt de dokument du pratar om är mammans berättelse för att få ensam vårdnad. Den berättelsen består av ett påstått stryptag 2015 och hot med knytnäve 2018. Thats it. Nu vet vi inte om det stämmer eller inte då ingen, för att citera dig, är dömd ännu.
Läs dokumenten igen. Vet att det kan vara lite jobbigt när sanningen kommer fram men försök iaf.
Citera
2021-07-14, 20:35
Medlem
Citat:
Hört av kontakter som bor i Hässleholm.

Ok men då borde du ha lite info om hur han är och varit. Jag såg på fb att flera av mina barndomsvänner är vänner med hennes vänner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in