Citat:
Ursprungligen postat av
meii
I onsdags så bestämde denna mamma att det inte fanns någon annan utväg än att rädda henne och hennes två barn genom att försvinna från denna värld.
Hon väljer och ställa sig på järnvägsspåret, med sina barn i famnen, låta tåget tuta i trettio sekunder för att sedan avsluta lidandet.
Jag vill inte att hennes historia ska bli en i mängden, jag vill att det ska lyftas, återigen har någon ” mördats”, för att vi inte lyckas stoppa kvinnovåldet. Jag gråter för henne, hennes barn och för alla kvinnor som inte själv orkar lyfta frågan.
Låt oss sprida hennes historia.
Skrivet av en som var nära famijen.
Någon har inte mördats. Två oskyldiga barn har mördats av sin mamma med hjälp av en tredje part (murder by proxy).
Hon är inget helgon som stod med gloria och mördades av sin man medan hon skyddade sina barn.
De offren som finns i denna händelse är:
1. Barnen
Om det stämmer som kvinnan påstår så skall de alltså ha misshandlats av sin far. Nu är de också mördade av sin mamma.
2. Lokföraren.
Han är så vitt jag vet inte anklagad för att ha misshandlat hennes barn. Men ändå blev det han som fick se tre personer, varav två barn, stå på spåret och sedan tvingas vara den som utför morden och självmordet. Och nu är han också ännu mer offer om det skall anses vara glorifierat handlade av kvinnan att blanda in honom i en vårdnadstvist och barnamord.
Eventuellt är mannen också ett offer om han faktiskt är oskyldig till det han anklagas för av påstådda anhöriga på internet.