2021-07-14, 14:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbia
Då hade barnen redan varit döda. Antingen av LK eller att de ville komma till en fridfullare plats där mamman var.
Så för att va snälla mot sina barn så låter hon dom leva ett tag till innan hon dödar dom?
Ja det va ju snällt och omtänksamt.
Religiös?
Citera
2021-07-14, 14:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumklumpen
Tågspåret framför x2000 känns ju fridfullt!! Du borde allvarligt ta dig en funderare. Du tycker på riktigt att en mamma äger rätten till att mörda sina barn!!! Det är ett sjukt tankesätt och frångår alla normer och principer som finns i ett civiliserat samhälle.
Hon utplånade dem så att han inte ens skulle kunna hålla dem efter döden. Det är brutalt.
Citera
Medlem
NewHopes avatar
Att du lägger hela ansvar på henne gör henne till en monster i mångas ögon, använder du exakt denna ord eller ej är oväsentligt. Det är dina argument jag pratar om. Varje domstol tittar på förmildrande omständigheterna när de dömer. Din resonemang är minst sagt omänsklig och historisk passar in nån gång på medeltiden.
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag har inte skrivit att hon är ett monster. Det är återigen något du sitter på kammaren och "känner" fram till en påhittad sanning.

Jag har sagt att hon mördade barnen och att det ansvaret ligger på henne och ingen annan, är hennes ansvar.
Senast redigerad av NewHope 2021-07-14 kl. 14:13.
Citera
Medlem
Citat:
Nej, friska, sunt tänkande människor kan givetvis inte sätta sig in i vad hon tänkte och kände när hon bestämde sig för att mörda sina barn - dessutom på ett så våldsamt och ångestframkallande sätt.

Nej, friska sunt tänkande människor kan såklart inte tänka sig in i denna situation alls. Om man inte har varit med om det själv. Först då kan de kanske fatta...
Citera
2021-07-14, 14:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewHope
Att du lägger hel ansvar på henne gör henne till en monster, använder du exakt denna ord eller ej är oväsentligt. Det är dina argument jag pratar om. Varje domstol tittar på förmildrande omständigheterna när de dömer. Din resonemang är minst sagt omänsklig och historisk passar in nån gång på medeltiden.
Nej, sluta fantisera nu.
Jag lägger ansvaret på henne därför att det är hon som planerat och genomfört morden.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P944
Så för att va snälla mot sina barn så låter hon dom leva ett tag till innan hon dödar dom?
Ja det va ju snällt och omtänksamt.
Religiös?

Då gissar jag på satanist! Om det nu räknas som en religion. Något annat kan det inte vara om hen anser att det är var förälders självklara rättighet att kallblodigt mörda sina barn.
Senast redigerad av Dumklumpen 2021-07-14 kl. 14:11.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumklumpen
Tågspåret framför x2000 känns ju fridfullt!! Du borde allvarligt ta dig en funderare. Du tycker på riktigt att en mamma äger rätten till att mörda sina barn!!! Det är ett sjukt tankesätt och frångår alla normer och principer som finns i ett civiliserat samhälle.

Klart jag inte tycker att det är rätt, fattar du väl? Men jag förstår varför...
Citera
2021-07-14, 14:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbia
Tar man medvetet livet utav någon för nöjes skull, eller sina lustars skull e.tc. Är man nog psykisk sjuk. Det håller jag fast vid. Situationen med MK och hennes barn var helt annorlunda!
Annorlunda? Ja hon kommer säkert bli ihågkommen som en hjälte och hyllad av tokvänstern nu.
Citera
2021-07-14, 14:09
Medlem
NewHopes avatar
Inte bara hennes ord, det sipprar ut några tecken på det i media, plus hennes handling säger mycket. Det finns en anledning att hon stog på spåret.
Citat:
Ursprungligen postat av RageQ
Det kan ju inte du heller😂 det är ju bara hennes ord. Inte sant för det
Senast redigerad av NewHope 2021-07-14 kl. 14:11.
Citera
2021-07-14, 14:10
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RageQ
Fentanylmamman, vilken kategori går hon under snillet?

Den mamman lever väl?
Citera
2021-07-14, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewHope
Jag är inte religiös, men tycker precis så. Modern gör allt för att skydda sina barn.

Det är dags för dig att vakna upp, ett annat alternativ är att du är ett Flashback Troll, Mödrar dödar sina barn https://www.youtube.com/results?search_query=women+who+kills+there+child vilket denna moder utanför Hässleholm också har gjort.
Citera
2021-07-14, 14:11
Medlem
Citat:
Hon utplånade dem så att han inte ens skulle kunna hålla dem efter döden. Det är brutalt.

Varför skulle han ha något med barnen att göra överhuvudtaget? När han var ondskan själv? Ok, kanske hålla dem och inse tragiskt, att han inte kunde trakassera, utplåna och misshandla dem mer... Han ångrade sig nog bara djupt att det inte var han som fick äran (så tyckte han) att ta livet utav barnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in