2021-07-14, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumklumpen
Jodå, han var en kränkt stackare, frun hade varit så elak och träffat en ny partner. Det knäckte honom psykiskt under en lång tid. Han gjorde vad han ansåg bäst. Handhjärta till honom också.

Nej du, han hade säkerligen inte varit med om samma sak som MK... Svårt för folk att se skillnaden verkar det som😱
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RageQ
Gör ju det. Säger att det är samma i båda fallen. Läs själv om det fallet. Du kanske ändrar syn på att mammor alltid är så fantastiska

Så om det är samma i båda fallen kan vi alltså utgå ifrån att kvinnor är altruistiska?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbia
Alltså, ser du inte skillad på psykiskt sjuka människor och detta fall, är det ju synd om dig! Att du inte fattar... Hemskt!

Va! Nu hittar du på diagnoser också! Precis som du hittar på och sätter ord på mammans inre känsloliv, utifrån dina egna fantasier.
Citera
Medlem
Citat:
Att du inte skäms! Du kan nog inte överhuvudtaget sätta dig in i hur MK kände, och vad hon hade varit med om... Man blir ju lite rädd för hur folk tänker😱Hoppas du ruttnar i helvetet😅

Det kan ju inte du heller😂 det är ju bara hennes ord. Inte sant för det
Citera
2021-07-14, 13:58
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Att du inte skäms! Du kan nog inte överhuvudtaget sätta dig in i hur MK kände, och vad hon hade varit med om... Man blir ju lite rädd för hur folk tänker😱Hoppas du ruttnar i helvetet😅
Nej, friska, sunt tänkande människor kan givetvis inte sätta sig in i vad hon tänkte och kände när hon bestämde sig för att mörda sina barn - dessutom på ett så våldsamt och ångestframkallande sätt.
Citera
2021-07-14, 13:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NewHope
Jag är inte religiös, men tycker precis så. Modern gör allt för att skydda sina barn.
Jamen skydda från vad? Hon var ju deras största hot.
Om några år hade barnen varit så pass stora att dom kunde avgöra själva om dom ville bryta med sin plågoande.
Jag vet.... jag talar till döva öron
Citera
2021-07-14, 13:59
Medlem
Citat:
Nej du, han hade säkerligen inte varit med om samma sak som MK... Svårt för folk att se skillnaden verkar det som😱

"säkerligen.....?" Återigen hittar du på saker..
Citera
2021-07-14, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P944
Jamen skydda från vad? Hon var ju deras största hot.
Om några år hade barnen varit så pass stora att dom kunde avgöra själva om dom ville bryta med sin plågoande.
Jag vet.... jag talar till döva öron

Då hade barnen redan varit döda. Antingen av LK eller att de ville komma till en fridfullare plats där mamman var.
Citera
2021-07-14, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Så om det är samma i båda fallen kan vi alltså utgå ifrån att kvinnor är altruistiska?

Hon hade ensam vårdnad, han hade sökt gemensam och ville vara en del av barnets liv. Rätten var på väg att gå på pappans linje så hon blev rädd, fick panik. Över att bli ensam. Hon satte en jäkla massa fentanylplåter på barnet så det dog. Hon "misslyckades" med att ta sitt eget liv
Citera
2021-07-14, 14:03
Medlem
Citat:
Då hade barnen redan varit döda. Antingen av LK eller att de ville komma till en fridfullare plats där mamman var.

Tågspåret framför x2000 känns ju fridfullt!! Du borde allvarligt ta dig en funderare. Du tycker på riktigt att en mamma äger rätten till att mörda sina barn!!! Det är ett sjukt tankesätt och frångår alla normer och principer som finns i ett civiliserat samhälle.
Citera
2021-07-14, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumklumpen
Jaså minsann! Du kan sätta diagnoser som inte ens expertisen på rättspsyk kunde göra. Imponerande.

Tar man medvetet livet utav någon för nöjes skull, eller sina lustars skull e.tc. Är man nog psykisk sjuk. Det håller jag fast vid. Situationen med MK och hennes barn var helt annorlunda!
Citera
2021-07-14, 14:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RageQ
Hon hade ensam vårdnad, han hade sökt gemensam och ville vara en del av barnets liv. Rätten var på väg att gå på pappans linje så hon blev rädd, fick panik. Över att bli ensam. Hon satte en jäkla massa fentanylplåter på barnet så det dog. Hon "misslyckades" med att ta sitt eget liv

Men det är ingen här som har sagt att alla kvinnor skulle vara bra mödrar... Vad jag har sagt är att varenda fall är olika..

O i en majoritet av dom fallen är motiven..

Så du kan sluta käfta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in