Citat:
Ursprungligen postat av
Greatis
Vet du vilken smärta barnen utsattes för när dom släpades upp på spåret också? Det du påstår är teorier som inte kan översättas i verkligheten. Hur lång tid tar det att dö? Hur känns dödsångesten när tåget kommer?
Matematik och fysik ljuger inte, det är inte teori utan den renaste faktan du kan hitta på de här forumet.
Och i och med att du då frågade så ska jag förklara:
När ett så pass tungt tåg i den hastigheten träffar en biomassa med den mängden energi så exploderar biomassan vid första kontakt, och från första kontakt med kofångaren på tåget till 0.015 sekunder efteråt så har kroppen helt decintigrerats.
Detta är inte en bil olycka eller ens en fallskärmsolycka då kroppar tenderar att hålla ihop, de närmaste man kan jämföra med är om någon sprängs av en bomb släppt från ett stridsflygplan, det är dem energinivåerna vi pratar om.
På mindre än 0.5 sekunder har alla vitala och icke vitala organ och ben lämnat sina platser i kroppen och spridits i en 4 meter omkrets runt tåget.
Dessa barn led bokstavligen talat inte ens 1 sekund.
Och tror du mig ändå inte så kan du vända dig till valfri lokförare som kommer att bekräfta de jag nyss skrivit.