Citat:
Ursprungligen postat av
StorstBastVackrast
Det är intressant hur trollen försöker sprida ännu fler lögner och skapa nya trådsanningar om att sanningen nu döljs för att officiella dokument inte länkas i tråden, trots att så gott som alla dokument redan är länkade i tråden, och de har fått veta det om och om och om igen, och det gäller dessutom dokument som är officiella och bara ett email bort för den som inte vill eller är för lat för att leta upp dem i tråden.
Men som sagt, så gott som alla dokument är länkade i tråden. I princip vartenda ett av dem har delats just av de som vill lyfta fram sanningen och fantastiskt nog är så gott som alla pro-Ebba, inte för att de delar hennes politiska ideologier, utan för att sanningen är klar och tydlig när det gäller vem som har agerat juridiskt och moraliskt korrekt och vem som inte gjort det.
Det hade varit en riktig befrielse om Ebba-hatarna nu till sist verkligen läser igenom all dokumentation och faktiskt också lyfter fram sanningen i dem. But that'll be the day.
Jag har själv begärt ut stora delar av dokumentationen från tingsrätten i detta fallet, och det har aldrig tagit mer än några timmar att få det efterfrågade materialet tillsänt mig.
Men så klart, när Ebba-hatarna skall begära ut materialet, då är det plötsligt trubbel direkt och inte ens på en hel dag har de lyckats prestera ett enda dokument.
Det är världens enklaste sak att begära ut ett dokument. Bara att höra av sig till domstolen och be dem skicka önskat material per epost. Det är så alla aktbilagor, god mans ansökning, generalfullmakt och inte minst förundersökningar och domar har kommit ut och kunnat diskuteras i tråden.
Att begära ut allt från domstolen och länka i tråden är att sparka in öppna dörrar. Det är att slå på tomma tunnor. Det är redan gjort. Det går inte att hitta, skriker någon hater surt. Så läggs länkarna upp igen, eller nya länkar, åsså går det 100 inlägg och så är det status quo och ebba-hatarna kommer återigen att påstå att all sanning är lögn bara för att de är inkapabla att hitta länkarna 100 inlägg tidigare. Det där har vi redan sett hur många gånger som helst i tråden. Inget nytt under solen.
Om någon verkligen vill göra de ebba-hatare en tjänst som inte förmår själva leta upp eller begära ut väl kända, redan länkade, hos domstolen officiella dokument, så gör en sammanställning med länkar till alla dokument som redan finns på nätet, och posta den sammanställningen varje gång en ebba-hatare gnäller över att länkarna inte finns rakt under näsan på dem varje gång de vill att länkarna skall finnas under näsan på dem.
Alla vi andra har redan alla dokument på våra egna diskar och när det kommer nya hämtar vi dem hos källan.
Det är därför vi som har koll på sanningen, har koll på sanningen, det är därför vi på fem röda kan avslöja lögner som att Esbjörn stekte ägg hos Barry.
Den dagen ebba-hatarna fattar allt detta, den dagen kommer vi slippa mycket trams i denna tråden.
Men att den dagen någonsin skulle komma, det har jag inga illusioner om, haters gonna hate and trolls gonna troll.
Det enda som består, är sanningen. Och den vet i alla fall de flesta av oss, vad den är.
Som du själv säger så fattas det några dokument då de aldrig blivit länkade i tråden - så det är väl bra att fylla upp de luckorna eller hur?
Bara ett mail bort säger du

å vad med en diskussion en fredagskväll....ja det blir ett lååååångt mail det...eller hur - i diskussionens hetta och med kanske många onödiga poster om vi inte väntar till tidigast måndag förmiddag - ja om inte du då gör som du anbefaller letar upp det i tråden om det nu överhuvudtaget finns där, för det fattas ju några.
Du klagar på att det tar tid - har du länkar så PM:a dem till mig - vettja! Sen - jag mailade direkt i går kväll när du gav mig info om vart o hur. Andra gjorde det också som tydligen missade ditt något övertydliga inlägg --- eller kan det ha varit en hint om att du borde borsta dig
Ja å under gårdagens kontorstid var jag upptagen med annat och kom hem till sen eftermiddag. Nå nu har jag svarat dem på det de ville veta av mig och sänt iväg. Du får ge dig till tåls till onsdag förmiddag. Jag och TR kan inte snabbare - å du det blir ju hur som helst snabbast av alla hämtningar någonsin då ingen, efter vad det verkar, hittilldags hämtat allt.
Inget nytt under solen - säger du

därför vi nu hämtar det nya
över solen
Ladusvalan Berrys ägg....se om dem Quickt, ty det läcker in från taket till s
valboet gjort av halmstrån plockade från gol'vet i ladan.