2021-07-13, 22:48
Medlem
Degpojks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av savagemamii
Är L*binot mäklare? Någon som vet?
* a

https://www.hittamaklare.se/labinot.krasniqi
Nej fel person. Mäklaren bor i Limhamn. Rätt person bor i Hässleholm. Finns dock fåtalig information om honom. Ingen Facebook-profil vad jag vet. Inga bilder.
Citera
2021-07-13, 22:48
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Degpojk
Pappan är ett helgon med andra ord. Tack och lov, nu kan vi andra sova gott.
Du har dragit det skitargumentet många gånger nu - och fått svar alltför många gånger.

Ingen säger att pappan är ett helgon.
Det vi säger är att mamman mördade barnen och att det är mamman som skall tillskrivas ansvar för de morden.
Citera
2021-07-13, 22:50
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arthjarna
Det jag menade med det där, men som du otroligt nog inte förstår, är att du tror att du besitter den kunskapen och analysförmågan som värsta professorn. Patetiskt är vad det är.
I klanen här är nog jag och några andra rent professor material eftersom vi väljer att se till fakta istället för att sitta och känna oss fram som resten.
Citera
2021-07-13, 22:50
Medlem
savagemamiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Degpojk
Nej fel person. Mäklaren bor i Limhamn. Rätt person bor i Hässleholm. Finns dock fåtalig information om honom. Ingen Facebook-profil vad jag vet. Inga bilder.

Du har helt rätt. Fel av mig. Såg nu att det finns 2 L*binot varav en i Limhamn och en i Hässleholm. Tack för att du rättade
Citera
2021-07-13, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, vad vi möjligen konstaterade är att du gör kvinnor lite heligare och finare än män. Jag minns dock inte ens att vi haft den diskussionen.

Då föreslår jag att du kollar tillbaks. Vi hade nämligen den diskussionen tidigare idag. Och där har det framgått med underlägg, att när kvinnor gör det så är målen altruistiska.

Du sitter här och tror att hon skulle bete sig som en man.

Det har inte något om o göra med att kvinnor skulle vara heliga. Även fast jag kan tycka att dom på många sätt också är det. Kvinnor kan också vara riktiga jävlar. Men det kan män med.
Citera
2021-07-13, 22:51
Medlem
colis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Man kan fundera om lika många hade ursäktat/förminskat handlingen om det hade varit pappan som stått där på rälsen.

Bigotry of low expectations slår ofta mot kvinnor.

Det är just det som framkommit i tråden.
Vissa har genusglasögon på sig och kan helt enkelt inte se att en kvinna och mor kan göra lika hemska saker som en man. Inte ens 2021.
Citera
2021-07-13, 22:53
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Då föreslår jag att du kollar tillbaks. Vi hade nämligen den diskussionen tidigare idag. Och där har det framgått med underlägg, att när kvinnor gör det så är målen altruistiska.

Du sitter här och tror att hon skulle bete sig som en man.

Det har inte något om o göra med att kvinnor skulle vara heliga. Även fast jag kan tycka att dom på många sätt också är det. Kvinnor kan också vara riktiga jävlar.
Nej, jag har inget intresse av att kolla tillbaka eftersom inget du kommit med är matnyttigt - utan mest ointressant tjafs.
Citera
2021-07-13, 22:53
Medlem
Hemskt, att det verkar finnas branschkunnigt folk inom socialtjänsten och rättsväsende här, som på fullt allvar inte fattar vad MK gick igenom. Och inte förstår på fullaste allvar hur det kom sig att hon gjorde detta som sista utväg. För sina barns skull. Hon var inte psykiskt sjuk. Hon var till 100% nedbruten, sargad, ledsen och visste inte vad hon skulle ta sig till. För att skydda sina barn. Läs - sista utvägen... Det ska mycket till för att ens tänka tanken att göra det hon gjorde. Stackars MK😢
Citera
2021-07-13, 22:54
Medlem
Citat:
Hat och hämnd.

Jag tycker det var bra att polisen för en gångs skulle benämnde det som mord och inga skvättiga omskrivningar.

Hur har du kommit fram till att hat och hämnd skulle vara motivet?
Tidigare under dagen kommenterade du en länk till en studie som sa motsatsen till ditt påstående. Jag bad dig även presentera fakta som styrkte din tes. Den uteblev.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomelessG
Nu har jag bläddrat igenom 100 sidor bokstavligt talat. MK hit MK dit afghaner dit. Ingen stans hittar jag konfirmerar vem det var som dog och bilder på dem vid liv. Tacksam för svar
Jodå, det finns både bilder och inlägg, bara du kollar igenom allt. MEN, den här mannen, "Lab*not", finns det inga uppgifter/bilder etc, på honom?
Någon som vet mer?

Det mesta handlar om GM hittills (vilket är förståeligt också).
Citera
Bannlyst
Citat:
Nej, jag har inget intresse av att kolla tillbaka eftersom inget du kommit med är matnyttigt - utan mest ointressant tjafs.

Ointressant och ointressant. Lite nyheter och olika infalls vinklar som hör till tråden, till skillnad från allt ditt uppmärksamhets sökande o söta lilla tjafs.

När kvinnor tar självmord är målen altruistiska.
När män gör det beror det oftast på ett hämnd begär.

Grattis lilla du. Män o kvinnor är lite olika trotts allt.
Citera
2021-07-13, 22:55
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbia
Hemskt, att det verkar finnas branschkunnigt folk inom socialtjänsten och rättsväsende här, som på fullt allvar inte fattar vad MK gick igenom. Och inte förstår på fullaste allvar hur det kom sig att hon gjorde detta som sista utväg. För sina barns skull. Hon var inte psykiskt sjuk. Hon var till 100% nedbruten, sargad, ledsen och visste inte vad hon skulle ta sig till. För att skydda sina barn. Läs - sista utvägen... Det ska mycket till för att ens tänka tanken att göra det hon gjorde. Stackars MK😢
De kanske arbetar och tänker professionellt och kunskapsbaserat istället för med känslorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in