2021-07-13, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan-1
Hon är inte ”skyldig” till mord, hon är misstänkt för mord.
Hon är skyldig till mord. Hon är död och kommer därför inte att dömas i en förhandling. Men polisen har redan gått ut med att hon mördade sina barn. Har du missat det? Eller du tror att det är fake?

Du förpestar tråden med dina lögner och spekulationer. Du blev ganska tyst när du blev synad med lögnen du skrev om att hon var uppvuxen i Sundsvall?
Citera
2021-07-13, 19:37
Medlem
-GGs avatar
Kan någon ge en liten sammanfattning.

Namn på de inblandade och motiv.

Tack!
Citera
2021-07-13, 19:38
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentalTraslojd
"Ganska många", betyder det alltså att majoriteten ljuger och/eller överdriver? I så fall har jag fel i mitt påstående att de flesta kvinnor som söker sig till kvinnojour/socialtjänst/polis är utsatta på riktigt.
Nej, det betyder "ganska många". Hade jag menat majoriteten så hade jag skrivit det.

Det betyder att det inte räcker med att en person tar sådana resurser i anspråk för att ta det människan säger som sanning.
Citera
2021-07-13, 19:39
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
Nja, är väl inte helt otänkbart att någon tingsrätt gjort en sådan bedömning men rent juridiskt saknas det grund för att avvika från straffskalan i ett sådant fall.

Du tror inte det är otänkbart att åtala en död person inför tingsrätt? Hur menar du att man som civiliserad domstol kan döma en död människa?
Citera
2021-07-13, 19:39
Medlem
Degpojks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du luskar ju ingenting. Du hittar på, spekulerar och "känner" att det du "känner" nog är sant.
Det tillför ingenting.
Precis som du gör. Hittar på.
Citera
2021-07-13, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pipskrikan
"Parternas relation var inledningsvis bra men maken uppvisade ett svartsjukt och kontrollerande beteende gentemot kvinnan. På grund av makens svartsjuka fick kvinnan inte träffa sina killkompisar. Maken tyckte heller inte om kvinnans klädstil och hur hon pratade med andra människor. Maken tyckte att kvinnan var flirtig och att hon pratade olämpligt, men vid den här tidpunkten tog kvinnan bara det som en komplimang eftersom hon kände sig älskad av maken.

Mannens släkt beskrivs inte ha varit glada över att han träffat kvinnan"

Mångkultur

Jo, man får lite det intrycket, speciellt om han som citerat hållit på och sagt "knulla din mamma" och så vidare.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Degpojk
Absolut är hennes handling avskyvärd. MEN! Jag försöker fokusera på vad som har föranlett henne att begå dessa avskyvärda handlingar. Inte kan hon ha gjort det av egen vilja bara så där. Hon måste ha påverkats av något. Någon har fått henne att göra detta. Det ska mycket till för att ta sitt eget liv, om än mindre ta sina barns liv med sig i samma ögonblick, och ett så bisarrt sätt att dö på också spelar in. Vi är mer intresserade av att veta vad som helt plötsligt fick henne att begå denna bisarra handling.

Men TACK 🙏🏻 vilket vettigt inlägg. Det var som du skrev mina ord. Exakt så är det "FOKUSERA påvad som har föranlett henne att begå dessa avskyvärda handlingar. Inte kan hon ha gjort det av egen vilja bara så där. Hon måste ha påverkats av något. Någon har fått henne att göra detta."
Tack 🙏🏻
Senast redigerad av meii 2021-07-13 kl. 19:46.
Citera
Medlem
Degpojks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Kan någon ge en liten sammanfattning.

Namn på de inblandade och motiv.

Tack!

L*binot Kr*sniqi = pappan

Pappan ska enligt utsagor ha misshandlat sin familj psykiskt och fysiskt vid flera tillfällen.

M*ria Kr*sniqi = mamman
Ställde sina barn på spåret förmodligen som följd av att hon inte kunde hantera hoten från sin snubbe längre. Tragiskt om du frågar mig. Inte många härinne som tycker det hela är tragiskt utan "hejjar" bara på pappan.
Citera
2021-07-13, 19:42
Medlem
Knightfall68s avatar
Trots några dagars distans till denna förfärliga händelse så blir jag fortfarande lika illa berörd när jag kör genom biltunneln under järnvägen. Mängden blommor, ljus och nallar som kantar tunneln ökar hela tiden. Alla ni som inte hörde tåget tuta och den smäll/duns som uppstod när tre liv släktes kan fortsätta att spekulera varför detta skedde och komma med den ena vansinniga teorin efter den andra. Oavsett så kommer sanningen fram så småningom.
Citera
2021-07-13, 19:43
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Absolut är hennes handling avskyvärd. MEN! Jag försöker fokusera på vad som har föranlett henne att begå dessa avskyvärda handlingar. Inte kan hon ha gjort det av egen vilja bara så där. Hon måste ha påverkats av något. Någon har fått henne att göra detta. Det ska mycket till för att ta sitt eget liv, om än mindre ta sina barns liv med sig i samma ögonblick, och ett så bisarrt sätt att dö på också spelar in. Vi är mer intresserade av att veta vad som helt plötsligt fick henne att begå denna bisarra handling.
Försök då ta reda på det eller invänta utredningen istället för att hitta på scenarier där ni svartmålar hennes man och barnens pappa.
Citera
2021-07-13, 19:44
Medlem
-GGs avatar
Citat:
L*binot Kr*sniqi = pappan

Pappan ska enligt utsagor ha misshandlat sin familj psykiskt och fysiskt vid flera tillfällen.

M*ria Kr*sniqi = mamman
Ställde sina barn på spåret förmodligen som följd av att hon inte kunde hantera hoten från sin snubbe längre. Tragiskt om du frågar mig. Inte många härinne som tycker det hela är tragiskt utan "hejjar" bara på pappan.

Stort tack till dig!
Citera
2021-07-13, 19:44
Medlem
Citat:
Detta handlar inte om att hon dödat sina barn, utan om hur han behandlat sin familj, hur han ev. har föranlett sin familj att begå självmord. Sluta försvara folk som först och främst inte hör hemma i den svenska kulturen, än mindre tillsammans med en svensk blond kvinna.

"Föranlett sin familj att begå självmord"? Ja, barnen var uppenbarligen helt med i det beslutet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in