2021-07-13, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puukko-kniven
Och? De önskade med all säkerhet inte filicid. Vad missade de hos dottern? De hade nog hört allt hon hade att säga.

Mamman kom från Sundsvall tydligen och i den delen av landet bor sansat och rekorderligt svenskt folk… Så när stormens öga lagt sig och chock och sorg lindrats, så hoppas jag att de har ork och kraft att ge sig efter monstren som åratal kränkt deras barnbarn och dotter.
Citera
2021-07-13, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan-1
Bli stum du, men kan jag hjälpa de efterlevande att få rättvisa i ärendet så självklart ställer jag upp och berättar hur jag gjorde, för jag som vårdnadshavare fick ta över dödsboet efter fadern, ironiskt nog. Så mammans föräldrar är dem som kommer ta över mammans dödsbo och kan utkräva de handlingar de behöver från myndigheterna.

Vem som tar över dödsboet är väl oklart. Men de är var ju formellt gifta fortfarande, så det kanske är pappan?
Är osäker på vad som gäller när man lämnat in en ansökan om skilsmässa.
Citera
2021-07-13, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inam
Jamen förskolan får inte neka pappan att hämta barnen utan ett beslut om detta. Att mamman ringt dem och sagt nåt annat räcker liksom inte. Förskolan kan bara agera utifrån vem som är vh. Inte ta ställning och agera utifrån föräldrars egna tyckanden och ev oro.

Nu hämtade inte pappan barnen, utan hans familj..!!! Borde finnas personal som i efterhand kommer vittna om detta i efterutredningarna som kommer göras
Citera
2021-07-13, 18:20
Medlem
Citat:
Mamman kom från Sundsvall tydligen och i den delen av landet bor sansat och rekorderligt svenskt folk… Så när stormens öga lagt sig och chock och sorg lindrats, så hoppas jag att de har ork och kraft att ge sig efter monstren som åratal kränkt deras barnbarn och dotter.

Hon växte upp i orten där hon tog sitt och barnens liv.

Sluta skriv skit!
Citera
2021-07-13, 18:21
Medlem
Citat:

Sundsvall? Bullshit
Citera
2021-07-13, 18:22
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trypofob
Jag varnade henne för denna mannen för många år sedan. Kärleken tog över omdömmet, som med många andra kvinnor i Sverige. de fattar inte det uppenbara förrens det är för sent. Rejält för sent.. tragisk utgång, men hon hade aldrig blivit av med albanfamiljen. Döda alla, eller döda sig själv. Hon valde den lätta vägen..

Med underlaget från tingsrätten tvivlar jag starkt på att hon hade fått ensam vårdnan om barnen. Det krävs mer

Sen ang. vems fel det var kan man diskutera i oändlighet, de drev varandra in i helvetet. Två individer med svaga psyken är ingen bra kombo.

Hej, varför varnade du MK för mannen?
Citera
2021-07-13, 18:23
Medlem
Citat:
Nu hämtade inte pappan barnen, utan hans familj..!!! Borde finnas personal som i efterhand kommer vittna om detta i efterutredningarna som kommer göras

Vet du det? Var har du sett detta? I handlingen som M står bakom har hon ju uppgett att hon fick ett sms från pappa där det stod att han hämtat dem. Och att han var med barnen hos sina föräldrar.
Citera
2021-07-13, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjell.k.riminell
Nordfront har skrivit en sammanfattning som de verkar ha baserat på domstolshandlingarna i vårdnadstvisten:

https://www.nordfront.se/markliga-vandningen-i-skanska-parets-vardnadstvist-kvinnan-drog-tillbaka-stamning-dagarna-fore-sjalv mordet.smr

"Parternas relation var inledningsvis bra men maken uppvisade ett svartsjukt och kontrollerande beteende gentemot kvinnan. På grund av makens svartsjuka fick kvinnan inte träffa sina killkompisar. Maken tyckte heller inte om kvinnans klädstil och hur hon pratade med andra människor. Maken tyckte att kvinnan var flirtig och att hon pratade olämpligt, men vid den här tidpunkten tog kvinnan bara det som en komplimang eftersom hon kände sig älskad av maken.

Mannens släkt beskrivs inte ha varit glada över att han träffat kvinnan"

Mångkultur
Citera
2021-07-13, 18:24
Medlem
Degpojks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomelessG
Nu har jag bläddrat igenom 100 sidor bokstavligt talat. MK hit MK dit afghaner dit. Ingen stans hittar jag konfirmerar vem det var som dog och bilder på dem vid liv. Tacksam för svar

Pappan heter L*binot Kr*sniq
Mamman heter M*ria Kr*sniq

* = a

Pappan har nog ingen bilder på. Han gömmer sig flitigt, precis som vilken kriminell som helst.

Här är dock bild (från 2017) på mamman och äldsta sonen https://scontent.fbma2-1.fna.fbcdn.net/v/t31.18172-8/18954841_1448817361841440_5729129560595038358_o.jp g?_nc_cat=110&ccb=1-3&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=-pqDUBzpz2gAX_-kC95&_nc_ht=scontent.fbma2-1.fna&oh=34d35784516316565d2041d0a1975ca5&oe=60F35 B1E
Senast redigerad av Degpojk 2021-07-13 kl. 18:36.
Citera
2021-07-13, 18:24
Avslutad
"tragisk utgång, men hon hade aldrig blivit av med albanfamiljen. Döda alla, eller döda sig själv. Hon valde den lätta vägen.."

Så kände jag, hon kommer aldrig ur detta, aldrig ifrån dem, hon hade inget annat val 💔
Citera
2021-07-13, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pipskrikan
"Parternas relation var inledningsvis bra men maken uppvisade ett svartsjukt och kontrollerande beteende gentemot kvinnan. På grund av makens svartsjuka fick kvinnan inte träffa sina killkompisar. Maken tyckte heller inte om kvinnans klädstil och hur hon pratade med andra människor. Maken tyckte att kvinnan var flirtig och att hon pratade olämpligt, men vid den här tidpunkten tog kvinnan bara det som en komplimang eftersom hon kände sig älskad av maken.

Mannens släkt beskrivs inte ha varit glada över att han träffat kvinnan"

Mångkultur
Eller bara två osäkra ungdomar som gör slut och blir ihop flera ggr?
Citera
2021-07-13, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puukko-kniven
Hon har få graverande saker att komma med.
Det finns ännu färre graverande indicier mot henne. Om någon sitter på sådana, vänligen vädra dem. Annars är det bara hjärnspöken från folk som ser ner på kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in