2021-07-13, 13:25
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Det var skitkul att trolla Amir. Det var synd att jag behövde en paus när det blev som roligast.

Det verkar vara en annan Janne än den jag tänkte på.
Det finns två stycken Jannor som är OG. Janne i Märsta som har varit MIA hela sommaren och sen Rosa Pantern. Men det känns som att var och varannan target heter Janne, Leif eller Kjell.
2021-07-13, 17:23
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Det finns två stycken Jannor som är OG. Janne i Märsta som har varit MIA hela sommaren och sen Rosa Pantern. Men det känns som att var och varannan target heter Janne, Leif eller Kjell.

ditt fnask du är ett luder och du har haft 10 kukar i dig redan vem fan vill vara med någon hora som haft så många mäns kukar i sig fyfan.
2021-07-13, 17:55
Medlem
någon på cw som fått sån här gift typ sticker ? fick min första nu, en dubbel-dildo! blev glad och kåt så klart
2021-07-13, 18:50
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
någon på cw som fått sån här gift typ sticker ? fick min första nu, en dubbel-dildo! blev glad och kåt så klart
Jag måste erkänna att det är väldigt dåliga med såna saker. Jag fick ett par stycken i början men jag tror att kunden har kommit på att det kostar
Eller så är jag så otrevlig så att jag inte förtjänar några presenter.
Det känns som att jag nästan är gråtfärdig och vet inte hur jag ska ta mig ur detta.
2021-07-13, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Jag måste erkänna att det är väldigt dåliga med såna saker. Jag fick ett par stycken i början men jag tror att kunden har kommit på att det kostar
Eller så är jag så otrevlig så att jag inte förtjänar några presenter.
Det känns som att jag nästan är gråtfärdig och vet inte hur jag ska ta mig ur detta.
Styrke kram och styrke slick till dig bubbis
2021-07-13, 19:17
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Styrke kram och styrke slick till dig bubbis
Tack så mycket jag torkar bort alla tårar kan jag lätt säga. Jag känner att jag fick många speciella kramar från goa Magnus.
Jag tror att du känner en fin kille som bor i partille. Snygg men säg inte att han är ful då
gråter han blod och kallar dig fula saker
2021-07-13, 21:17
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Tack så mycket jag torkar bort alla tårar kan jag lätt säga. Jag känner att jag fick många speciella kramar från goa Magnus.
Jag tror att du känner en fin kille som bor i partille. Snygg men säg inte att han är ful då
gråter han blod och kallar dig fula saker

Hej där! Jag ser att du inte nämnt din stad, kan du berätta var du bor?
(Ingen profilbild eller namn i första mess hos target efter att player skrivit en 6 raders lång poke)
2021-07-13, 21:41
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Hej där! Jag ser att du inte nämnt din stad, kan du berätta var du bor?
(Ingen profilbild eller namn i första mess hos target efter att player skrivit en 6 raders lång poke)
Sorry tält utan aircondition svenska flagga på utsidan. Äter nudlar vid behov och har gott humör.
Är det dig jag passerade på vägkanten mellan Markaryd-Ljungby?
2021-07-13, 21:51
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Sorry tält utan aircondition svenska flagga på utsidan. Äter nudlar vid behov och har gott humör.
Är det dig jag passerade på vägkanten mellan Markaryd-Ljungby?

Ja det var det nog! Är inte så himla stor av mig men jag syns tydligt. Annars då? Du sitter hemma i ensamheten, suttar på en whisky och runkar lilla snorren? Puss och kram
2021-07-13, 22:12
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ja det var det nog! Är inte så himla stor av mig men jag syns tydligt. Annars då? Du sitter hemma i ensamheten, suttar på en whisky och runkar lilla snorren? Puss och kram
Jag måste göra dig väldigt besviken för att det är säkert fem år sedan jag lekte med kompisen.
Det känns som att jag har en kvinna som tar hand om detta utan massa protester och huvudvärk.
Jag tror att familjen mår bra och garvar väldigt mycket åt detta spännande intressanta arbete.
2021-07-13, 22:26
Medlem
toalettrullen14s avatar
Citat:

Jaså min läckra kåta kvinna? När hade du ditt sista bästa knull då? Love&kisses
2021-07-13, 23:03
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toalettrullen14
Jaså min läckra kåta kvinna? När hade du ditt sista bästa knull då? Love&kisses

Smulle min läckra kåta man jag älskar din rotborste

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto