2021-06-14, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
Jo det har jag faktiskt, det är du som har blivit smittad av target iq

Ok logga att Evert har haft diabetes sen 2012 så kommer han stanna för evigt. Det faktum att pengarna är slut eller att han inte fått till en träff på 8 månader har inte relevans.

Target iq... fan det är ju ni logg tomtar som är så jävla dumma att ni borde hoppa framför tåget
2021-06-14, 17:15
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
TILL ALLA VÄRDELÖSA OPS på CW!

LOGGA. NU. STAD. JOBB. HÄLSA etc. HUR JÄVLA SVÅRT SKA DET VARA????

KOMMER FAN BÖRJA GOLA NER ER SNART OM DETTA FORTSÄTTER SKÄRP ER OM NI LURKAR HÄR!!

Ue gillar du att logga stad? sån bög
2021-06-14, 17:54
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Ok logga att Evert har haft diabetes sen 2012 så kommer han stanna för evigt. Det faktum att pengarna är slut eller att han inte fått till en träff på 8 månader har inte relevans.

Target iq... fan det är ju ni logg tomtar som är så jävla dumma att ni borde hoppa framför tåget

Jag har sagt till dig innan att jag menar inte det din fjant, jag loggar inte sånt. Det är inte vad jag snackar om men du kan ju knappt sära på vitt och svart hopplösa fall
2021-06-14, 18:15
Medlem
Namn, stad, jobb, hälsa, familj (eventuellt) - kanske nått annat ibland typ om de drömmer om en strapon i röven eller vill vara slav, all sån info gör det ju enklare att bygga kö. Sen är det inte alla som har 5 konton som ni OGs så går ju inte ta risk att skita i att logga eller hur (även fast det verkar vara noll koll på cw).

Att logga när det inte är kö är ju inga problem, är det tjock kö loggas det ju knappt. Men jävla massa BS från rävarna i tråden som vanligt.
2021-06-14, 20:02
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Namn, stad, jobb, hälsa, familj (eventuellt) - kanske nått annat ibland typ om de drömmer om en strapon i röven eller vill vara slav, all sån info gör det ju enklare att bygga kö. Sen är det inte alla som har 5 konton som ni OGs så går ju inte ta risk att skita i att logga eller hur (även fast det verkar vara noll koll på cw).

Att logga när det inte är kö är ju inga problem, är det tjock kö loggas det ju knappt. Men jävla massa BS från rävarna i tråden som vanligt.
Dom flikarna som finns i loggboken är bara att fylla. Bästa sättet att hålla sig borta från coacherna. Det går så jävla snabbt att skriva in skiten.
2021-06-15, 02:38
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Dom flikarna som finns i loggboken är bara att fylla. Bästa sättet att hålla sig borta från coacherna. Det går så jävla snabbt att skriva in skiten.
Finns inga gumman.
2021-06-15, 04:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Den där snubben med regnjacka fetish har inte alla hästar hemma, den måste vara blå också viktigt att inte glömma den detaljen. Sedan han som har på sig damtrosor.
Begav mig bakåt i tiden i tråden pga inget liv och hatar sommaren och inget att logga osv, var lite skönare tugg förra året genereltt sett, detta år har bara varit massa stress om skv, logg-huliganer, Moppsan rage-quittade nästan, tråden var låst osv kommer inte ihåg allt....

För att svara på ditt inlägg från augusti 2020 förra året (varför inte, ingen kö och jag sitter och ruttnar bara i min nykerhet) så är det mer specifikt så här det ligger till:
1) det är INGEN regnjacka, det är en täckjacka. Färgen har du rätt på dock. Glänsa ska den göra också.
2) han vill även att op ska ha glänsig täckjacka.
3) han vill att profil ska hjälpa han föra in sin kuk i ärmen på ovan nämda täck jacka (se punkt 2) på op.

Ha en underbar sommardag bubbisar
2021-06-15, 05:53
Medlem
Hej hej. Orkar inte scrollar igenom nästan 900 sidor, har försökt googla för att få fram nåt mer konkret. Har just sökt till contentmods.. Vet ni vad dom har per meddelande och vad deras gräns på veckoutbetalning ligger på?
Ligger dom som jh?
Jobbade via "jobba-hemifrån" för 4 år sen och har försökt söka tillbaka dit. Men jag får ingen länk på mailen så struntade i det nu till slut.
Så, hur fungerar det med contentmods?
2021-06-15, 09:32
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Begav mig bakåt i tiden i tråden pga inget liv och hatar sommaren och inget att logga osv, var lite skönare tugg förra året genereltt sett, detta år har bara varit massa stress om skv, logg-huliganer, Moppsan rage-quittade nästan, tråden var låst osv kommer inte ihåg allt....

För att svara på ditt inlägg från augusti 2020 förra året (varför inte, ingen kö och jag sitter och ruttnar bara i min nykerhet) så är det mer specifikt så här det ligger till:
1) det är INGEN regnjacka, det är en täckjacka. Färgen har du rätt på dock. Glänsa ska den göra också.
2) han vill även att op ska ha glänsig täckjacka.
3) han vill att profil ska hjälpa han föra in sin kuk i ärmen på ovan nämda täck jacka (se punkt 2) på op.

Ha en underbar sommardag bubbisar
Hahaha. Är så arg på dom som inte loggar.
2021-06-15, 14:43
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Orka vara norsk.

Alla dessa jävla tjötgubbar från Norge som är så jävla kjempegreit får mig att vilja slå sönder mitt tangentbord.
2021-06-15, 16:34
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mammisen
Hej hej. Orkar inte scrollar igenom nästan 900 sidor, har försökt googla för att få fram nåt mer konkret. Har just sökt till contentmods.. Vet ni vad dom har per meddelande och vad deras gräns på veckoutbetalning ligger på?
Ligger dom som jh?
Jobbade via "jobba-hemifrån" för 4 år sen och har försökt söka tillbaka dit. Men jag får ingen länk på mailen så struntade i det nu till slut.
Så, hur fungerar det med contentmods?

Wow, en veteran. Angenämt. Jag är själv också JH-arbetare (chatthora) sedan 4 år tillbaka. Mycket har förändrats. Du kan skapa ny mail och söka in med hittat körkort på nätet.
2021-06-15, 18:03
Medlem
dANiis avatar
Kärlek, respekt och acceptans.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in