2021-07-13, 10:15
Bannlyst
Hon som va känslig? Det där är också en typ av gaslight..

"Åh vad känslig du är, klarar inte av att jag slår på barnen."

Alright? Är det här Albania?.. Pinsamt för fan.. Ska vara glada att vi sitter här och skyller på eran Ottoman.
Citera
2021-07-13, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Det handlar inte om att hon skulle vara duvunge.. Det handlar om vilket sjukt kontroll behov han har.. Man ringer inte sin flickvän och skäller ut henne för att hon har varit hemma..

Det betyder att man är ungefär 3 cm lång och har en självkänsla som en råtta..

Hade han varit mogen och någon som man ska lyssna på, så hade han tagit tag i det där med självkänslan. Istället för att stå o skrika och börja stamma..

Det ville han inte nu.. Så han drev henne till självmord.

Nej han drev inte henne till självmord. Hon begick mord i första hand.

Sett till allting så skulle jag välja att umgås med honom alla dagar i veckan, inte för att jag accepterar ett kränkande och nedvärderande beteende men för att hennes agerande - mord - är på en helt annan planet i skalan. Jag skulle se det hela som lite obehagligt.
Detta alltså med facit i hand. Hon var kanske trevlig och han en idiot. Men med facit i hand är en mördare inte nån jag vill umgås med.

Vad som fick henne att explodera på detta sätt kan ha varit precis vad som helst. Så
Hennes advokat kanske sa nåt fel, hennes släkt, att det är så självklart han ser jag inte.

Nåt fick henne att ge upp. Förmodligen något överraskande. Dvs inte att han var dum och elak.
Citera
2021-07-13, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumklumpen
Rimligt att mörda sina barn då!!! "nä jag kan inte prata med honom" han har SMS:at mig hela natten. Hmm vad ska jag göra åt saken, jo jag mördar mina barn brutalt. Jag ställer dem på spåret framför x2000

Hörru kötthuvve

Många i staden känner till den som kallar sig ”pappa” och hans familj. Du skall inte tro att mamman inte försökt massor innan hon valde att kliva upp på spåret. Mannen är känd som ett ärkearsel tydligen.
Citera
2021-07-13, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan-1
Hörru kötthuvve

Många i staden känner till den som kallar sig ”pappa” och hans familj. Du skall inte tro att mamman inte försökt massor innan hon valde att kliva upp på spåret. Mannen är känd som ett ärkearsel tydligen.

Det är mycket möjligt att han är! Hon är dock en kallblodig barnamördare, vilket är hundra tusen miljoner gånger värre än att vara ett ärkearsel.
Citera
2021-07-13, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Hon som va känslig? Det där är också en typ av gaslight..

"Åh vad känslig du är, klarar inte av att jag slår på barnen."

Alright? Är det här Albania?.. Pinsamt för fan.. Ska vara glada att vi sitter här och skyller på eran Ottoman.

Vårdnadstvist abc - allt tas upp. Han vill att barnen ska sova i en vagga. DET skulle hon ta upp i en vårdnadstvist....? Ok... ja det vände ju på allt för mig.

Var det inte nån som det skulle hållas kortfattat.
Så det var viktigare att ta upp detta än ...?
Citera
2021-07-13, 10:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Vårdnadstvist abc - allt tas upp. Han vill att barnen ska sova i en vagga. DET skulle hon ta upp i en vårdnadstvist....? Ok... ja det vände ju på allt för mig.

Var det inte nån som det skulle hållas kortfattat.
Så det var viktigare att ta upp detta än ...?

Det var ju du som tog upp det där med att ungen skulle sova i en vagga. Då får du väl länka till vad det är han faktiskt skulle sagt?

Inte bara ville han att barnen skulle omskäras. 12 år gamla..

Utan också det här.

Citat:
Det var ju en ocharmig typ den här L@binot

Ett riktigt ärkesvin, rejält ful i truten och förespråkar lindebarn,

” När barnen busar, skriker och bråkar tar L@binot Kr@sniqi hårt tag i barnen och han har även knipit dem i kinderna, dragit dem i håret och hotat dem med sin knytnäve. L@binot Kr@sniqi blir även arg på barnen om de gråter.

L@binot Kr@sniqi säger fula saker till barnen. L@binot Kr@sniqi har bland annat sagt till barnen att de är mesiga, bögiga,”knulla din mamma”, ”knulla din mammas fitta”, ”bajs”och”idiot”.
Barnen är rädda för L@binot Kr@sniqi.

L@binot Kr@sniqi har även kallat Maria Kr@snigi för bland annat hora, slampa, respektlös jävel och idiot.”

(FAMILJEN FRÅN MEDELTIDEN?)

”L@binot Kr@sniqi och hans familj tycker inte att man ska vänja bebisar vid att bli burna. Barnen ska istället ligga i en vagga och i vaggan ska barnet både sova, äta och få bytt blöja. L@binot Kr@sniqi ville även att barnen skulle vara inlindade i lakan och ligga i sin egen urin och avföring för att växa.”

https://docdro.id/vNKiGfN

Religiösa fanatiker har ingenting i sverige o göra. Vi har fullt upp med våra egna incels.. Nu får ni ta o packa erat skit o börja resa tillbaka. Ni kan få lämna kvar alla honorna. Dom är rätt så fina. Förtjänar garanterat lite mera.
Citera
2021-07-13, 10:31
Medlem
Denna glorifiering av en mördare är inte bara osmaklig.

Skulle inte förvåna mig om andra kvinnor som har det svårt läser detta, och ser mord och självmord som ett sätt att få en sorts upprättelse i döden.
Citera
2021-07-13, 10:32
Medlem
Citat:
Det är mycket möjligt att han är! Hon är dock en kallblodig barnamördare, vilket är hundra tusen miljoner gånger värre än att vara ett ärkearsel.

Finns många Albaner som våldtagit och dödat barn i sitt meningslösa krig.

Jag har en förståelse över kvinnans agerande och i affekt så kan jag känna lika idag mot mina förövare. Barnen och jag överlevde men fader är avliden, min HÄMND idag är att faderns släkt aldrig någonsin kommer få träffa mina barn, dem är inte vår familj, de är ett vidrigt avskum på jordens yta som inte är värda oss..!

Lagomt vore om de som gjort livet svårt för mamman och barnen får ruttna invärtes och att Allah tar hem dem dit de hör hemma…
Citera
2021-07-13, 10:35
Medlem
Degpojks avatar
Citat:
Det har jag väl inte skrivit någonstans! Men att ett strypgrepp som skedde 2015, leder till att den som blev utsatt kallblodigt och brutalt mördar sina barn är så sjukt långsökt och en skev efterkonstruktion!!

Om hon nu har blivit så fruktansvärt misshandlad så måste det finnas spaltkilometer med sjuk-och psykjournaler, även polisrapporter och orosanmälningar.

Nej nu är det ett par Facebookinlägg som ligger till grund för denna glorifiering av mördaren!
Det var bara ett exempel. Det jag menar är att kan man ta strypgrepp på en kvinna när hon håller i sitt barn, kan man nog klara av andra hemska saker också.
Citera
2021-07-13, 10:36
Medlem
Degpojks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattkraft
Hade han inte funnits med i bilden så hade barnen inte funnits heller.

Hennes val att skaffa (två) barn med en utländsk skithög var klart avgörande för situationen, och den politik hon stödde ligger bakom att han fanns här till att börja med. Hon valde att inte lyssna på de röster i samhället som varnat.

Och ja, visst finns det svenska skithögar, men hade hon råkat ut för en i det alternativa scenariot? Jag är inte så säker på det.

Tyvärr ser jag båda som skyldiga, men har svårare att "döma ut" hans beteende. Han tillhör inte mitt folk eller kultur.
Uttryckte mig lite fel kanske. Menar givetvis att om hon lämnat honom efter de fick första barnet hade hon och äldsta sonen nog levt idag.
Citera
2021-07-13, 10:37
Medlem
Degpojks avatar
Citat:
Hade pappan inte betett sig som ett ärkearsel kanske hon inte klivit upp på spåret?
Citera
2021-07-13, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan-1
Finns många Albaner som våldtagit och dödat barn i sitt meningslösa krig.

Jag har en förståelse över kvinnans agerande och i affekt så kan jag känna lika idag mot mina förövare. Barnen och jag överlevde men fader är avliden, min HÄMND idag är att faderns släkt aldrig någonsin kommer få träffa mina barn, dem är inte vår familj, de är ett vidrigt avskum på jordens yta som inte är värda oss..!

Lagomt vore om de som gjort livet svårt för mamman och barnen får ruttna invärtes och att Allah tar hem dem dit de hör hemma…

Det som hände dig är jätte hemskt och det är sorgligt att höra hur kvinnor på ett sätt väljer att stanna kvar efter första slaget men det finns en anledning till det med. Alla har vi en fri vilja. Trots att han var en idiot så valde hon att gifta sig och skaffa två barn med honom, ingen gifte bort henne. Så dra inte alla över en kam. Min syrras man är alban och han är världens finaste man. En gång tiden träffade jag en man och när vi hade vårt första bråk, saker slängdes så valde jag att gå, för nästa gång skulle det bli jag. Jag var 17 år gammal. För mina föräldrar har lärt mig vad kärlek är och när man ska sätta gränser.
Jag försvarar aldrig en man som beter sig illa men som kvinna har man också ett ansvar att inte skaffa barn med asssssss
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in