2021-07-12, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meii
Hahaaa 🤣 skämtar du, du tror du känner mig efter mina inlägg 🙈🤣
Då ska jag tala om för dig att jag har sjukt mycket empati och jag känner empati och jag känner SÅ mycket för hur den här stackars mamman kände sig. Vilken ångest hon måste ha haft, vilken skräck hon levde i med exet och hans familj efter sig.
Bara att hon bodde på skyddad adress säger ju ALLT 😰 HJÄLP. Hon sprang med honom och hans familj i släptåg och hittade ingen utväg.

NEJ! Du är sjuk och livsfarlig! Det har du lyckats att bevisa här. Jag hoppas som sagt innerligt att du inte har några stackars barn själv!!

Vad han och hans familj än gjorde har gjort, så är det hon gjorde tiotusen miljoner gånger värre! Hon har gjort det värsta av det värsta en människa någonsin kan göra. HON HAR DÖDAT TVÅ SMÅ OSKYLDIGA BARN! vad som gör det ännu värre är att det var hennes egna barn! Den person de litade på mest av allt i världen mördade dem!!

Hon kommer att brinna i helvetet i evigheten!
Citera
2021-07-12, 20:08
Medlem
Istortsett alla som genomgår en vårdnadstvist har ett juridiskt ombud. Att hon drar tillbaka yrkandet om ensam vårdnad kan med stor sannolikhet bero på att hennes ombud har talat om för henne att det är istortsett omöjligt att få ensam vårdnad om man inte har väldigt övertygande bevisning.
Citera
2021-07-12, 20:09
Medlem
Sverige ett land i förfall socialtjänst, psykiatri och domstolqr räcker ej till, undermåliga utredningar mm mm
Citera
2021-07-12, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ludde24
Istortsett alla som genomgår en vårdnadstvist har ett juridiskt ombud. Att hon drar tillbaka yrkandet om ensam vårdnad kan med stor sannolikhet bero på att hennes ombud har talat om för henne att det är istortsett omöjligt att få ensam vårdnad om man inte har väldigt övertygande bevisning.

Ja och har man inte det så kan man ses som den förälder som orsakar samarbetssvårigheter och kan då själv riskera att bli av med vårdnaden.
Citera
2021-07-12, 20:15
Medlem
Bendis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludde24

Precis, på det hon beskrivit är det inget som kan komma i närheten, ens om det skulle bevisas. Och så bevisproblemen på det. Jag tror hon var psykopat, hon fick inte sin vilja igenom och ville straffa pappan. Barnen var ett verktyg för henne.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumklumpen
Han "tog ett stryptag 2015 och hotade med knytnäven 2018"...... Och du tycker på riktigt att det är värt att mörda barnen för det!! Om du har några egna barn så borde de vara fullkomligt livrädda, när man hör ditt resonemang.

Har du läst alla handlingar Doiten laddade upp ?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RabalderX
Det är just det du ska lära dig att det är det viktigaste att förmedla, för att få fram den röda tråden, att invandrare är orsak till det mesta i våldsdåd i Sverige. Nu är det tragiskt att dessa dog och att hon var tvungen att begå självmord och ta med sig barnen, men det beror på en idiotisk våldskultur. Muslimer kan dra åt helvete.

Där har du väldigt fel tyvärr. Religion är inte viktigt för albaner och har aldrig varit det. Under 90-talet i Albanien var all religion förbjudet.
Du kan tycka att personen är en idiot men gör inte det till en religionsfråga
Citera
2021-07-12, 20:16
Medlem
Jag blir illamående av er som försvarar mamman. Oavsett soc, vårdnad, misshandel, hot och all annan skit så är det HON som mördat sina barn. Om hon nu va orolig att det skulle vara han som mördade henne och/eller barnen, och? Ironin att inte riskera det utan istället döda dom själv. Fyfan. Jag är mamma till två små barn och jag har haft kontakt med socialen och vet paniken och oron i liknande sits men det ursäktar verkligen ingenting.
Citera
2021-07-12, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Handsomechubby
Där har du väldigt fel tyvärr. Religion är inte viktigt för albaner och har aldrig varit det. Under 90-talet i Albanien var all religion förbjudet.
Du kan tycka att personen är en idiot men gör inte det till en religionsfråga

The most common religion in Albania is Islam (mainly Sunni, with a Bektashi minority), the second-most-common religion is Christianity (mainly Catholic, Orthodox and Protestant), however there are also many irreligious people.
Citera
2021-07-12, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dendron
Har du läst alla handlingar Doiten laddade upp ?

Enligt en forskning
Henrik Lysell berättar om studier där man har kunnat intervjua föräldrar som har försökt men inte genomfört dådet, eller där man har kunnat intervjua föräldrarna som har levt kvar.
– När man har undersökt det här så finns det rent sjukliga motiv bakom.
Enligt honom kan vissa i studierna ha haft psykiatrisk diagnostik eller vanföreställningar, ibland där man tror att barnet lider svårt.
Enligt Henrik Lysell kan det också handla om att man upplever ett lidande själv och har en vilja att bespara barnet från det.
– Sen finns det rapporter om att separationsmotiv som i upprivande skilsmässor och att barnet används som ett slags hämnd mot partnern, säger Henrik Lysell.
Citera
2021-07-12, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xenoe
Jag blir illamående av er som försvarar mamman. Oavsett soc, vårdnad, misshandel, hot och all annan skit så är det HON som mördat sina barn. Om hon nu va orolig att det skulle vara han som mördade henne och/eller barnen, och? Ironin att inte riskera det utan istället döda dom själv. Fyfan. Jag är mamma till två små barn och jag har haft kontakt med socialen och vet paniken och oron i liknande sits men det ursäktar verkligen ingenting.

Har du tolkningsföreträde om andra människor för att du har varit i liknade sists som dom ?
Citera
2021-07-12, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusWallin
Angående den tragiska tågolyckan i Hässleholm. Där en mamma och hennes två barn dog! Vi vill härmed lyfta denna kvinnas tragiska öde.
Mamman hade blivit misshandlad länge av sin man och han hade också börjat gå på barnen.
Hon lämnade honom och levde på hemlig ort.
Men så nu kom beslutet från tingsrätten att trots allt han gjort skulle han få rätt till umgänge med barnen.
Han har hotat henne och sagt att han skulle slå ihjäl både henne o barnen när han hittar henne.
Nu till helgen skulle han få umgänge med barnen.
Mamman fick slut på hopp när rättsystemet gick emot henne. Hon såg ingen framtid för sig och sina barn längre och valde att ställa sig på spåret med dem och begå mord/självmord.
Känns förjäkligt att det får gå till så här. Att trots han gjort vad han gjort mot henne o barnen så får han ändå umgängesrätt.
Så otroligt hemskt att hon inte såg någon annan utväg.
Jag hoppas hon o barnen får frid i himlen.
Mina tankar är med anhöriga och lokföraren.

Håller med dig och tvekar inte en sekund på att albanpappan är/var en tyrann.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in