2021-07-12, 19:50
Medlem
Så om någon skulle hota dig och dina barn så skulle du förinta er?! Vad vidrigt du tänker! att du lägger upp små hjärtan och gråtande gubbar hjälper inte! Fy!
Citat:
Ursprungligen postat av meii
Helt säkert har hon blivit hotad och tog tillbaka önskan om egen vårdnad. Jag tror också att hon har haft i tankarna,eftersom han har hotat att döda både henne och barnen, att dödar han henne blir barnen kvar med honom och hans familj 😭💔
Citera
2021-07-12, 19:51
Medlem
Citat:
Helt säkert har hon blivit hotad och tog tillbaka önskan om egen vårdnad. Jag tror också att hon har haft i tankarna,eftersom han har hotat att döda både henne och barnen, att dödar han henne blir barnen kvar med honom och hans familj 😭💔

Han "tog ett stryptag 2015 och hotade med knytnäven 2018"...... Och du tycker på riktigt att det är värt att mörda barnen för det!! Om du har några egna barn så borde de vara fullkomligt livrädda, när man hör ditt resonemang.
Citera
2021-07-12, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Saxat:

Vi jobbar med kartläggning av inblandade personer och försöker komma fram till vad det är som ligger bakom den här händelsen.

Vi ska försöka klarlägga vad det är som har hänt och vad som är bakgrunden till detta.

Även socialchefen i kommunen hänvisar till sekretess och den pågående förundersökningen.

https://www.expressen.se/kvallsposten/mamman-misstanks-for--mord-pa-sina-tva-barn-/

Bra. För då behöver inte allmänheten sitta och döma och spekulera.
Citera
2021-07-12, 19:55
Medlem
NewHopes avatar
Det är bara 2 exempel, hallå. Ingen rättfärdigar mord, utsn försöker förstå vad som drev henne.
Citat:
Ursprungligen postat av Dumklumpen
Han "tog ett stryptag 2015 och hotade med knytnäven 2018"...... Och du tycker på riktigt att det är värt att mörda barnen för det!! Om du har några egna barn så borde de vara fullkomligt livrädda, när man hör ditt resonemang.
Citera
2021-07-12, 19:55
Avslutad
Citat:

DU! nu var det ju inte endast detta, sätt dig och läs igenom länk 4 nogrant en gång och tänk efter hur han behandlade henne + att han har hotat att mörda henne och barnen!
Citera
2021-07-12, 19:56
Medlem
Citat:
Var inte så säker på det, att de hade levt idag. Sedan att växa upp med en man med en sådan kvinnosyn vad hade de gjort med dem tror du?

Du är en farlig människa, totalt avsaknad av empati! Du fabulerar ihop historier och skulle kunna mörda dina egna barn om någon klappade till dig!! När man läser dina inlägg så förstår man ju att det faktiskt finns presumtiva barnamördare mitt ibland oss.
Citera
2021-07-12, 19:56
Medlem
Bendis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewHope
Vissa här, som försvarar pappan, är bara besserwisser utan nån erfarenhet eller kunskap i ämnet, löjligt. Men det glädjer att flera faktisk förstår, kanske inte helt, men dömer inte i alla fall.

Jag upplever inte att någon försvarar pappan, de/ vi försvarar BARNEN. Som individer med en självständig rätt till liv
Citera
2021-07-12, 19:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Adjin
Så om någon skulle hota dig och dina barn så skulle du förinta er?! Vad vidrigt du tänker! att du lägger upp små hjärtan och gråtande gubbar hjälper inte! Fy!

Jag kan inte sätta mig in i hur jag skulle må elldr tänka idag efter att ha levt med någon i 8 år och med fysisk och psykisk misshandel där jag sedan måste fly, gömma mig och få dödshot gällande både mig själv och mina barn. Jag tror inte NÅGON kan tala om hur man skulle må, tänka, resonera eller vad man skulle ta sig till
Senast redigerad av meii 2021-07-12 kl. 20:03.
Citera
2021-07-12, 19:59
Medlem
Citat:
DU! nu var det ju inte endast detta, sätt dig och läs igenom länk 4 nogrant en gång och tänk efter hur han behandlade henne + att han har hotat att mörda henne och barnen!

https://www.expressen.se/kvallsposten/vilka-ar-de-vuxna--som-mordar-barn/
Citera
2021-07-12, 20:01
Medlem
Citat:
Jag kan inte sätta mig in i hur jag skulle må elldr tänka idag efter att ha levt med någon i 8 år och med fysisk och psykisk misshandel där jag sedan måste fly, gömma mig och få dödshot gällande både mig själv och mina barn. Jag tror inte NÅGON kan tala om hur man skulle må, tänka, resonera eller vad man skulle ta sig till

Du har i tråden klargjort vad du tycker är bäst. Tack och lov är det väldigt få som tänker så, men visst det händer.
Citera
2021-07-12, 20:03
Avslutad
Citat:
Du är en farlig människa, totalt avsaknad av empati! Du fabulerar ihop historier och skulle kunna mörda dina egna barn om någon klappade till dig!! När man läser dina inlägg så förstår man ju att det faktiskt finns presumtiva barnamördare mitt ibland oss.

Hahaaa 🤣 skämtar du, du tror du känner mig efter mina inlägg 🙈🤣
Då ska jag tala om för dig att jag har sjukt mycket empati och jag känner empati och jag känner SÅ mycket för hur den här stackars mamman kände sig. Vilken ångest hon måste ha haft, vilken skräck hon levde i med exet och hans familj efter sig.
Bara att hon bodde på skyddad adress säger ju ALLT 😰 HJÄLP. Hon sprang med honom och hans familj i släptåg och hittade ingen utväg.
Citera
2021-07-12, 20:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Puukko-kniven
Du har i tråden klargjort vad du tycker är bäst. Tack och lov är det väldigt få som tänker så, men visst det händer.

Om du ens är i bruk o läsa tråden just nu, så är det ju inte så det ser ut.
Verkar mer som att många kvinnor hellre skulle ta självmord, än o leva med en så fruktansvärt oduglig o helt värdelös pappa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in