Citat:
Att man vansköter ett hus kan bero på att man inte är intellektuellt kapabel, eller på ett otal andra orsaker. Till exempel ren lathet. Man kan därför inte resonera baklänges att förfallet beror på att han har begränsad intellektuell kapacitet. Jag kan rekommendera en grundkurs i logik.Jo jag såg bilderna innan i ditt förra inlägg och ja jag håller med dem på den Facebook-sidan du lagt upp. Bilderna visar med all tydlighet hur illa ställt det har varit med Esbjörns förmåga att ta hand om både sig själv och huset. Hur sjutton kan någon hävda att han skulle ha kunnat vara fullt kapabel att tillvarata sina intressen i denna husaffär. Han är rakt av överkörd av Ebba, fy fan alltså.
Det finns hittills inga som helst bevis för att han skulle vara så pass kognitivt begränsad.
Citat:
Den skärmbilden som länkades visar inte hela diskussionen, t ex där det diskuterades hur man genom publicitet skulle göra Ebba mör.
Ja tack för skärmbilden av FB-sidan, men synd att du inte öppnade upp alla svar så man kunnat se hela konversationerna fullt ut. Såg nu iaf hur galen den kritiken varit mot vad där i MPL:s Facebook hade tagit plats - inget konstigt alls utan helt naturliga mycket sympatiska reaktioner från omtänksamma men upprörda människor.
Det var ju juste av MPL att ge Ebba chansen att ta sitt förnuft till fånga och inte bara rusa iväg med uppgifterna till pressen i rent sensationssyfte och för att skada. Ser nu allt tydligare hur er agenda har sett ut, nämligen att få Esbjörns beskyddare att framstå som än värre än Ebba och hennes tilltag att tillskansa sig Esbjörns hus.
Det var ju juste av MPL att ge Ebba chansen att ta sitt förnuft till fånga och inte bara rusa iväg med uppgifterna till pressen i rent sensationssyfte och för att skada. Ser nu allt tydligare hur er agenda har sett ut, nämligen att få Esbjörns beskyddare att framstå som än värre än Ebba och hennes tilltag att tillskansa sig Esbjörns hus.
du skriver att du inte är insatt i denna affär.