2021-07-11, 02:18
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Ao, om du har följt alla instruktioner så ska det fungera, fungerar bra för mig liksom

Om det inte fungerar, prova byt webbläsare typ eller bara ta bort och testa igen, jag kör Chrome med detta och det fungerar utmärkt

Ah, jag dubbelkollade precis. Jag hade råkat missa ett led i installationen. Jag loggade precis in snabbt för att se om jag kunde se något, och det syntes på direkten. Jag kör på Firefox (Chrome vill inte fungera för mig av någon anledning). Jag har inte provat det i praktiken, utan ser bara att det verkar fungera, och jag ser hur mycket min lön är uppe i. Lite till, och så kan jag komma över 50€ vilket blir min första lön.
2021-07-11, 03:26
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libanesa
Med scriptet på så tar det en halvsekund att skicka iväg meddelandet när man trycker på "skicka".
Utan scriptet skickas meddelandet iväg direkt.
Du har rätt. Det är en liten fördröjning.
2021-07-11, 04:27
Medlem
Eoppoyzs avatar
Amir är sur igen. Jag såg att någon innan hade gett honom dryga svar, så jag fortsatte dryga med honom. Gällande Janne; är det han som säger max fem ord och skriver bara "är kåt", "slicka din bak", "slicka din anal" när man försöker få honom att utveckla vad han vill?
2021-07-11, 06:28
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
omjag får bara veta datum tid plats klart kan knulla dig i bilen din men ska du bara slösa min tid med chatta hej då. säg tid plats vi kan knulla diskret eller hej då skicka din naken bild
när du vet exakt datum tid att du kan ses knulla kan du höra av dig sköna du chatta är inte min grej tack Amir bara om du inte kan skriver du inget för att du blir dissad

Prins Amir vilken magi! Jag älskar när du skriver så kåta ord till mig. Du kan knulla mig så hårt men jag kan tyvärr inte riktigt bestämma en träff just nu! Är det okej om vi väntar lite kanske? Du vet att jag vill rida dig och få dig att vråla ett mäktigt djungelvrål när du kommer inuti min hallongrotta.
2021-07-11, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Amir är sur igen. Jag såg att någon innan hade gett honom dryga svar, så jag fortsatte dryga med honom. Gällande Janne; är det han som säger max fem ord och skriver bara "är kåt", "slicka din bak", "slicka din anal" när man försöker få honom att utveckla vad han vill?

Tänk på att du ska få iväg mess snabbt utifrån dom regler o riktlinjer som gäller, och tjäna bra pengar. Du ska inte göra tokiga babbar och perversa runk gubbar glada och lyckliga. Du kan inte förvänta dig en bra inkomst med inställningen att "oj nu måste jag se till att skriva på rätt sätt här så Amir lugnar ner sig" det funkar inte.
2021-07-11, 13:30
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Janne är gubben i Märsta som börjar varje mess med 5 frågor där bland annat nylonstrumpor är ett krav.
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Prins Amir vilken magi! Jag älskar när du skriver så kåta ord till mig. Du kan knulla mig så hårt men jag kan tyvärr inte riktigt bestämma en träff just nu! Är det okej om vi väntar lite kanske? Du vet att jag vill rida dig och få dig att vråla ett mäktigt djungelvrål när du kommer inuti min hallongrotta.
<3
2021-07-11, 20:21
Medlem
Bbobis avatar
Citat:

Behöver inte vara rädd att bita tillbaks utan tvärtom gör det jobbet lite roligare och går fort.

Annars skulle jag säga att tänka ut bra svar på frågor som skulle passa i vilken situation som helst och inte heller kräver loggning. Frågar han vad du gör kan du ju säga att du äter en bulle. Det specifierar ingen plats eller vad du gör i övrigt så då behöver du inte ens kolla vad tidigare operatör skrivit. Du kan ju sitta i bilen från mamma eller vara på jobbet och ändå äta en bulle så då slösar du ingen tid.
2021-07-12, 12:15
Medlem
Har jobbat på JH i ca 6 månader och det känns otroligt skönt att ha hittat denna tråden! Efter många kukar, fetischer, vredesutbrott från Amir och co, incest rollspel och bilder från kära Heavyrubber så har jag letat efter ett ljus i mörkret Denna tråden känns som ett fikarum med kollegor, riktigt nice.
2021-07-12, 13:17
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elvurion
Har jobbat på JH i ca 6 månader och det känns otroligt skönt att ha hittat denna tråden! Efter många kukar, fetischer, vredesutbrott från Amir och co, incest rollspel och bilder från kära Heavyrubber så har jag letat efter ett ljus i mörkret Denna tråden känns som ett fikarum med kollegor, riktigt nice.
Välkommen
2021-07-12, 13:30
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Jag är en arbetslös man som gillar djur och natur och människor och jag gillar inte att tramsa här på sajten och speciellt kvinnor som inte är ärliga till det som dom påstår att dom vill ha sex och vilket det visar sig att dom inte är.
Han lär ju verkligen finna det han söker.
2021-07-12, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elvurion

Nykomlingar i tråden bjuder på fika sin första fredag

Löser du chokladbollar?

Kyss & smek
2021-07-12, 19:34
Medlem
Min läckra kåta kvinna, Tackar! Har fått mig ett och annat skratt av att läsa tråden haha, men många bra tips också. Ni som gör detta på heltid, kör ni året om eller tar ni ledigt ibland?

Jag ser att du inte har nämnt din stad, kan du berätta var du bor? Ju vet jag smyger runt titta på din profil bild mycket vacker sexig kvinna gillar mycket de lilla serva din härliga kropp

Love & Kisses

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in