2021-07-10, 22:33
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Tack för all info. Jag laddade precis ner scriptet från Snabbcentralen.
Här har du det mer exakt om det är vid intresse https://www.olydig.com/pricing
2021-07-10, 22:37
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Här har du det mer exakt om det är vid intresse https://www.olydig.com/pricing

Tack! Jag ser många som har ca 30-50 krediter. Det är inga småpengar det handlar om.
2021-07-10, 22:58
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Det är vad du säger ja. Du är även en notorisk lögnare i denna tråden som i början skrev långa noveller om en massa skit bara.

Det där är bara en tolkning. Det kan vara så att jag också säger sanningen och att jag har haft 3 oper4u konton, vilket jag faktiskt har haft. De som känner mig bäst här i tråden, och vet vem jag egentligen är, de har sett screens på mina konton. Är du ens med i en Skype-grupp med operatörer? Jag slår vad om att du inte är det. Och hur vet du att det är en massa skit? Har du något bevis? Nä precis.
2021-07-10, 23:00
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Det är vad du säger ja. Du är även en notorisk lögnare i denna tråden som i början skrev långa noveller om en massa skit bara.

Och förresten, det där med en massa skit, du verkar själv inte förstå att jag vet mest om denna bransch i hela tråden. Jag har varit med från start, när JH började. Och jag var även den som införde Reverse Charge på alla fakturor från JH då ingen visste om det. Så basically sparade jag dig och alla andra här 25% av hela din lön. Moms, för dig som kanske inte förstår vad det heter.
2021-07-11, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Låter bra det med att bilderna syns.

Fan att ladda en 14k ultra hd upplöst bild på en kuk med trång förhud kan ta minuter från andra sidan jorden när det är mycket trafik.

Men snabbcentralen måste väl fortfarande ladda hela originalbilden för att sen visa den för dig som en miniatyr?

Jo precis, men det är snabbt, och om det av någon anledning är lite långsamt för dig så hinner det ladda fram tills du har skrivit en stor del av meddelandet, och då slänger du in en rövslickning någonstans
2021-07-11, 00:32
Medlem
Citat:
Det mesta de gillar faller ändå in inom normalgraden. Men nästan alla är otrogna, så då tycker jag att de får skylla sig själva. Det finns ju dem som är singlar, men de kan vara skumma på andra sätt.

Mitt största problem är att jag snabbt blir mentalt slutkörd. Jag hoppas att jag slutar bli det så snabbt. Sedan jag började har mitt sömnbehov ökat. Jag skulle gärna komma bort från skärmar etc, men jag sitter i lockdown, och riskerar böter om jag får för mig att ta en promenad.

Kom på en sak som detta jobb påverkar mig på

Jag har oerhört svårt att nöja mig med att vara under 1976, då blir jag smått förbannad/besviken på mig själv

Senaste veckorna har jag börjat nytt jobb och haft upplärning/pendlat etc. och har haft skitsvårt att få till, och denna vecka blev det födelsedagsfirande och annat skit både idag och igår, så nu sitter jag på cirka 400 meddelanden och det är 23,5 timme tills veckan är över

Så denn vecka når jag absolut inte 1976st, och det stör mig något så oerhört, känns som att jag slängt bort pengar

Sedan har det väl kanske mer med min personlighet att göra, skulle känna så här oavsett vad jag gör då jag naturligt är extremt ambitiös av mig, men ändå, stör mig fett mycket på att jag inte når upp till 1976

Lär säkert öka antalet meddelanden jag skriver kommande vecka för att "ta igen det jag tappade" denna vecka
2021-07-11, 00:38
Medlem
Eoppoyzs avatar
Skriptet från Snabbcentralen fungerar inte för mig. Vad gör jag för fel?

Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429

Jag har oerhört svårt att nöja mig med att vara under 1976, då blir jag smått förbannad/besviken på mig själv

Senaste veckorna har jag börjat nytt jobb och haft upplärning/pendlat etc. och har haft skitsvårt att få till, och denna vecka blev det födelsedagsfirande och annat skit både idag och igår, så nu sitter jag på cirka 400 meddelanden och det är 23,5 timme tills veckan är över

Så denn vecka når jag absolut inte 1976st, och det stör mig något så oerhört, känns som att jag slängt bort pengar

Sedan har det väl kanske mer med min personlighet att göra, skulle känna så här oavsett vad jag gör då jag naturligt är extremt ambitiös av mig, men ändå, stör mig fett mycket på att jag inte når upp till 1976

Lär säkert öka antalet meddelanden jag skriver kommande vecka för att "ta igen det jag tappade" denna vecka

Jag förstår. Inget annat som påverkar dig då?
2021-07-11, 00:44
Medlem
Mopsans avatar
Citat:

Så där har det varit för mig i flera veckor nu. Har haft annat som tagit dagarna och jag måste sova på nätterna. Bara att ta nya tag. Måste ha minst 150st om dagen i minsta fall.
2021-07-11, 00:58
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Det där är bara en tolkning. Det kan vara så att jag också säger sanningen och att jag har haft 3 oper4u konton, vilket jag faktiskt har haft. De som känner mig bäst här i tråden, och vet vem jag egentligen är, de har sett screens på mina konton. Är du ens med i en Skype-grupp med operatörer? Jag slår vad om att du inte är det. Och hur vet du att det är en massa skit? Har du något bevis? Nä precis.
Okej, men behöver jag veta vem du är? Behöver jag vara med i din Skype-grupp? Om svaret är nej, varför drar du upp det? Den här tråden är bevis nog för att du är en notorisk lögnare.
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Och förresten, det där med en massa skit, du verkar själv inte förstå att jag vet mest om denna bransch i hela tråden. Jag har varit med från start, när JH började. Och jag var även den som införde Reverse Charge på alla fakturor från JH då ingen visste om det. Så basically sparade jag dig och alla andra här 25% av hela din lön. Moms, för dig som kanske inte förstår vad det heter.
Tack så mycket, on behalf of all the sorry saps who works for......

Har inte jag varit jääääävligt tydlig med vart jag jobbar? Berör deras fakturer mig det minsta? Nej, precis.
2021-07-11, 00:59
Medlem
Citat:
Skriptet från Snabbcentralen fungerar inte för mig. Vad gör jag för fel?

Jag förstår. Inget annat som påverkar dig då?

Ingenting annat nej, har du tagit ned den där add on grejen man måste ha för snabbcentralen?
2021-07-11, 01:58
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ingenting annat nej, har du tagit ned den där add on grejen man måste ha för snabbcentralen?

Jag laddade ner Tampermonkey, om det är den du menade?
2021-07-11, 02:09
Medlem
Citat:
Jag laddade ner Tampermonkey, om det är den du menade?

Ao, om du har följt alla instruktioner så ska det fungera, fungerar bra för mig liksom

Om det inte fungerar, prova byt webbläsare typ eller bara ta bort och testa igen, jag kör Chrome med detta och det fungerar utmärkt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in