Citat:
Ursprungligen postat av
Eoppoyz
Det mesta de gillar faller ändå in inom normalgraden. Men nästan alla är otrogna, så då tycker jag att de får skylla sig själva. Det finns ju dem som är singlar, men de kan vara skumma på andra sätt.
Mitt största problem är att jag snabbt blir mentalt slutkörd. Jag hoppas att jag slutar bli det så snabbt. Sedan jag började har mitt sömnbehov ökat. Jag skulle gärna komma bort från skärmar etc, men jag sitter i lockdown, och riskerar böter om jag får för mig att ta en promenad.
Kom på en sak som detta jobb påverkar mig på
Jag har oerhört svårt att nöja mig med att vara under 1976, då blir jag smått förbannad/besviken på mig själv
Senaste veckorna har jag börjat nytt jobb och haft upplärning/pendlat etc. och har haft skitsvårt att få till, och denna vecka blev det födelsedagsfirande och annat skit både idag och igår, så nu sitter jag på cirka 400 meddelanden och det är 23,5 timme tills veckan är över
Så denn vecka når jag absolut inte 1976st, och det stör mig något så oerhört, känns som att jag slängt bort pengar
Sedan har det väl kanske mer med min personlighet att göra, skulle känna så här oavsett vad jag gör då jag naturligt är extremt ambitiös av mig, men ändå, stör mig fett mycket på att jag inte når upp till 1976
Lär säkert öka antalet meddelanden jag skriver kommande vecka för att "ta igen det jag tappade" denna vecka