Citat:
Det finns ju ingen anledning att ta de orden som en sanning utan ett inlägg av en som hatar män och som dessutom har andrahandsuppgifter. Var den anställde med vid någon händelse? Förmodligen inte utan det är vad mamman sagt i sin historia för att få hela vårdnaden. Sedan så återger hon det som om det vore en sanning.Först och främst på detta inlägg, som verkar vara äkta och komma ifrån någon anställd/ägare/representant för ett skyddat boende:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1451894451843338&id=400701153 629345
Jag är för övrigt inte någon som brukar hävda, att kvinnor alltid är offer och aldrig förövare. Snarare tvärtom, det brukar alltid vara jag som skriver i trådar om olika barnamord, där styvfadern eller - mer sällan - den biologiske fadern misshandlat och dödat ett barn, att mamman MÅSTE ha märkt något. Att det är helt tokigt att hon ska komma undan straff när hon har bott i samma lägenhet... Här tänker jag t.ex. på Haileyfallet, Albinfallet, Theofallet och (först) Esmeraldafallet (men det sista löste sig ju i Hovrätten).
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1451894451843338&id=400701153 629345
Jag är för övrigt inte någon som brukar hävda, att kvinnor alltid är offer och aldrig förövare. Snarare tvärtom, det brukar alltid vara jag som skriver i trådar om olika barnamord, där styvfadern eller - mer sällan - den biologiske fadern misshandlat och dödat ett barn, att mamman MÅSTE ha märkt något. Att det är helt tokigt att hon ska komma undan straff när hon har bott i samma lägenhet... Här tänker jag t.ex. på Haileyfallet, Albinfallet, Theofallet och (först) Esmeraldafallet (men det sista löste sig ju i Hovrätten).
Varför skulle inte pappan älska sina barn? Skulle han inte bry sig om dem så kunde hon ju fått vårdnaden. Att kvinnor tar ut sitt eget hat genom barnen är ingen nyhet.
Jag är själv skilsmässobarn så jag vet. Skillnaden är att det var på en tid när mammorna fick vårdnaden automatiskt om det inte förelåg extrema saker. Min åsikt är om man motsätter sig delad vårdnad ska man själv bli utan.
Att pappan skulle vilja ha barnen bara för att plåga dem är bara för magstarkt!