2021-07-09, 20:34
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assar36
Jag kommer att tro på kvinnan tills att motsatsen är bevisad If you know what I”m saying.
Var har kvinnan kommunicerat det du tror på?
Tror du på kvinnan så bör ju hon vara din källa. Annars tror du på andra som spekulerar/säger saker - men det är inte kvinnan.
Citera
2021-07-09, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C26455A
Ca 3 o 5 år nämns det tidigare i tråden

Citat:
Ursprungligen postat av Tey44
Tidigare i tråden fanns uppgifter att de var 2 och 5. Den äldre skulle precis fylla 6. Inget bekräftat dock.
Troligt. Mamman hade bild på pojken. Han såg ut o vara 1år. Detta laddades upp för 4år sedan.
Citera
2021-07-09, 20:35
Medlem
Citat:
Tidigare i tråden fanns uppgifter att de var 2 och 5. Den äldre skulle precis fylla 6. Inget bekräftat dock.

Fy fan. Jag har hela tiden hoppats på typ två spädisar i vagn som inte förstått vad som var på väg. Mina kids är 3 och snart 6… jag mår illa. De måste varit förtvivlade. Förstått. Varit förvirrade. Oroade över mamma. Livrädda.
Fy fan.
Citera
2021-07-09, 20:36
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C26455A
Ca 3 o 5 år nämns det tidigare i tråden

Citat:
5 åringen var alltså klart stor nog att förstå - och treåring förstod sannolikt tillräckligt mycket för att känna skräck och ångest.
Citera
Avslutad
Citat:
Fick du ut dina aggressioner nu? Jisses. Behöver du prata?

Två barn har förlorat livet här!
Blir man inte arg då?
Eller du tänker fortsätta dilla om Pappans roll i detta? Som om det gör det ok för mamman att döda sina barn!

Det gör dig minst lika rubbad!
Citera
Medlem
Citat:
Om vi tittar på det såhär då, det kanske var pappan som drev mamman till sina handlingar? Genom psykisk och fysisk terror?! Jag kommer aldrig någonsin att beskylla henne för jag gick aldrig i hennes skor, tycker jag att barnen skulle fått andra möjligheter? Absolut. Du kan kalla handlingar sinnessjuka, mycket bättre, men inte att ”hon var psykiskt sjuk” som om du VET med säkerhet att det var så, för ska vi vara ärliga så vet du ju inte det. Ser du skillnaden på att uttrycka att något är sjukt eller att någon ÄR sjuk? Jag beskyller inte pappan för att barnen är döda, jag beskyller pappan för att han skadat mamman till sina barn och eventuellt barnen.
Pappan drev mamman till självmord köper jag. Men att mörda sina barn? Nej. Var det en tävling om vem som skulle döda barnen först och mamman vann? Äre så?
Citera
Medlem
[quote=zilog-80|76516461]Vilken kvinna har du pratat med?[/QUOT

Yes, för jag är så dum och bara namedroppar på flashback. Haha, for real?
Citera
2021-07-09, 20:38
Medlem
zilog-80s avatar
[quote=Assar36|76516536]
Citat:
Ursprungligen postat av zilog-80
Vilken kvinna har du pratat med?[/QUOT

Yes, för jag är så dum och bara namedroppar på flashback. Haha, for real?

Bara intresserad av NÄR du pratade med henne.. på ett ungefär.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Försöker komma på var jag känner igen mamman ifrån, har dom alltid bott i Hässleholms området?

Eller dom har anknytning till andra delar i Skåne?

Någon skrev igår hon varit med i ett band, vilket?
Tormestorp där mordet skedde finns en artikel då kvinnan var 13år och bodde i tormestorp så verkar bott där ett jävligt bra atg
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Umejanta
Fy fan. Jag har hela tiden hoppats på typ två spädisar i vagn som inte förstått vad som var på väg. Mina kids är 3 och snart 6… jag mår illa. De måste varit förtvivlade. Förstått. Varit förvirrade. Oroade över mamma. Livrädda.
Fy fan.

Kan riktigt känns deras rädsla o skräck, fy fan!
Citera
2021-07-09, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Läs det fetade du skrev. Så mamman räddade barnen genom att döda dem. Dagens hjälte

Att vara rädd bemöter man med KBT inte genom att döda sina barn.
Citera
2021-07-09, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Tormestorp där mordet skedde finns en artikel då kvinnan var 13år och bodde i tormestorp så verkar bott där ett jävligt bra atg

Såg det men är inte hemmahörande där så det måste vara någon annanstans jag känner igen henne ifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in