2021-07-09, 16:42
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Haha, ja, tragiskt nog är det ett autentiskt meddelande.
Det var tusan! Jag skulle aldrig klara av att göra jobbet. Skulle vara en ständig känslomässig pendelrörelse mellan medlidande och förakt för de som skriver.
2021-07-09, 16:44
Medlem
kobents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallebrogen
Men seriöst, är det här ett riktigt meddelande?

Det där är ju fan standard haha, det är inga genier som blir torskar..
2021-07-09, 16:47
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallebrogen
Det var tusan! Jag skulle aldrig klara av att göra jobbet. Skulle vara en ständig känslomässig pendelrörelse mellan medlidande och förakt för de som skriver.
Just den gubben skriver som ett jävla cp-barn, finns ett par sådana, men tack o lov så är det inte analfabeternas riksförbund som ansvarar för denna chatten. Hade en gubbe förut som berättade att han tidigare sålde "sede och kaseter". Jag fårstår ju vad han menar, men seriöst "sede"? Hur fan kan det gå så snett?
2021-07-09, 16:48
Medlem
dANiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Som smör i en het stekpanna.

Kommer lånar lite av er då, hörs vi sen? Kram.
2021-07-09, 16:49
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dANii
Kommer lånar lite av er då, hörs vi sen? Kram.
Absolut gumman, love&kisses
2021-07-09, 17:01
Medlem
kobents avatar
Fan vad jag hatar gubbarna som är konstant sura hela jävla tiden, det enda de skriver är sura oneliners, blir så jävla irriterad så fort jag ser deras ansikte kommer upp... Sen ser man att dom lagt ut runt 60.000 på samma target då börjar man förstå lite

"Hejdå skriv inte till mig"
"Okej men gullet har du druckit eller varför är du så irriterad för? Puss "

Känns som att man desarmerar en jävla bomb varje gång man skriver med dom...

Bästa är när man får "Glöm det"

Garvar högt IRL

Att säga glöm det på riktig oldschool Farsta stockholmska är riktigt jävla gubbigt.
Senast redigerad av kobent 2021-07-09 kl. 17:31.
2021-07-09, 17:35
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kobent
Fan vad jag hatar gubbarna som är konstant sura hela jävla tiden, det enda de skriver är sura oneliners, blir så jävla irriterad så fort jag ser deras ansikte kommer upp... Sen ser man att dom lagt ut runt 60.000 på samma target då börjar man förstå lite

"Hejdå skriv inte till mig"
"Okej men gullet har du druckit eller varför är du så irriterad för? Puss "

Känns som att man desarmerar en jävla bomb varje gång man skriver med dom...

Bästa är när man får "Glöm det"

Garvar högt IRL

Att säga glöm det på riktig oldschool Farsta stockholmska är riktigt jävla gubbigt.
Ja, idioterna har fortfarande inte fattat att det är varannan hela tiden. Hade de haft ett IQ över 75 så hade de kanske sett mönstret efter att ha hållit på i 4 år haha. Typ "sluta störa mig jag är inte intresserad", "men älskling jag kanske kan få dig intresserad om du ger mig en chans", "hör du inte vad jag säger, sluta störa mig".

Liksom
2021-07-09, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dANii
Fy fan vad sunkigt, hela veckan har det varit "No messages available"

Hur flyter det på JH?

Det flyter bra, jobbar du på CW?

Alltså är det någon här som kan hänvisa till hur man kommer i kontakt med Operador och Oper4u, eventuellt någon annan som håller till på CC?

Hittar ingenting förutom operadorchat.com men den hemsidan är stendöd
2021-07-09, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kobent
Jag är tvärtom älskar sura gubbarna, det ger mig en så varm känsla inombords att veta att varje natt så får jag tjafsa med Börje och känna hur han kokar innombords när han frenetisk hammrar på tagentbordet och anklagar mig för att vara otrogen med 10 älskare så jävla mysigt ju, LOVE IT!
2021-07-09, 19:12
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Det flyter bra, jobbar du på CW?

Alltså är det någon här som kan hänvisa till hur man kommer i kontakt med Operador och Oper4u, eventuellt någon annan som håller till på CC?

Hittar ingenting förutom operadorchat.com men den hemsidan är stendöd

Glöm operadorchat, ingen trafik.
Oper4u info@operating4u.nl
2021-07-09, 22:29
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Jag är tvärtom älskar sura gubbarna, det ger mig en så varm känsla inombords att veta att varje natt så får jag tjafsa med Börje och känna hur han kokar innombords när han frenetisk hammrar på tagentbordet och anklagar mig för att vara otrogen med 10 älskare så jävla mysigt ju, LOVE IT!
Kan bara hålla med dig till fullo jag garvar och mår gott när jag vet korkskallar torskar.
Börje Magnus och Ari är mina guldkorn. Ari skulle man vilja straffknulla med allt man kan hitta.
Vet inte varför jag inte ens tycker synd om dessa stolpskott jag har troligen skadeglädje.
2021-07-09, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Kan bara hålla med dig till fullo jag garvar och mår gott när jag vet korkskallar torskar.
Börje Magnus och Ari är mina guldkorn. Ari skulle man vilja straffknulla med allt man kan hitta.
Vet inte varför jag inte ens tycker synd om dessa stolpskott jag har troligen skadeglädje.
Du nämde tre legender i inlägg nr #11111 du är nu själv en legendar i tråden officiellt hehe grattis och hoppas Börje är på hugget inatt jag längtar. Kyssar på hallongrottan

Edit: hahaha fick Börje direkt han är full "knullat mindresluppåt sexsjukdommar om du låtit bli.... knullar du ofta"

Tack Jesus

Edit2: Börje anklagde mig för att ha sugit 50 kukar och haft djursex. Jag har nått Himmelsriket.
Senast redigerad av BronyFurry 2021-07-10 kl. 00:34. Anledning: BÖÖÖÖÖRJE

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in