2021-07-08, 23:40
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Ok mina vänner, ni får helt enkelt tro vad ni vill och pusta o stöna och stampa i marken när era kollegor inte skriver som ni vill, jag personligen tänker fortsätta dra tusentals mess med en grad av ansträngning som motsvarar att klia sig på hakan några gånger. Helt ok om ni fokuserar på andra saker.

Gurkan du måste förstå en gång för alla att det inte är någon kamp emellan oss.

Alltså öppnar du en 7/11 på stureplan så kommer du ha kunder alla dagar i veckan oavsett om du är trevlig eller inte. Är du däremot det så har du fler återkommande kunder trotts att du klarar dig oavsett.

Men är du trevlig så har du fler återkommande kunder vilket kommer hjälpa dig när dom andra inte räcker till. Det är därför dom spelar roll. Kom inte och klaga ifall det är lite att göra senare annars.
Senast redigerad av Bbobi 2021-07-08 kl. 23:44.
2021-07-08, 23:55
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Jo lite det jag oroar mig över. Men Bitsafe låste mitt ena konto och undrade vad jag skulle ha multipla konton till. Märkligt då de tydligt skrivit i sin policy osv. att det är helt okej att ha flera konton.
Finns det ingen annan bra bank? Det fanns väl någon som hette NN 28 eller något.
2021-07-09, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Finns det ingen annan bra bank? Det fanns väl någon som hette NN 28 eller något.

Ta ut lön från ett annat konto hos JH etc. till Wise och skicka sedan därifrån till ditt Bitsafe konto, ezpz

N26 eller vad dom heter är nå tyskt eller österrikiskt, ska tydligen vara helt OK
2021-07-09, 00:39
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Ta ut lön från ett annat konto hos JH etc. till Wise och skicka sedan därifrån till ditt Bitsafe konto, ezpz

N26 eller vad dom heter är nå tyskt eller österrikiskt, ska tydligen vara helt OK
Haha ja men så heter dom. Velade mellan det kortet eller Bitsafe efter Revolut karusellen.
2021-07-09, 02:18
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi

Alltså öppnar du en 7/11 på stureplan så kommer du ha kunder alla dagar i veckan oavsett om du är trevlig eller inte. Är du däremot det så har du fler återkommande kunder trotts att du klarar dig oavsett.

Men är du trevlig så har du fler återkommande kunder vilket kommer hjälpa dig när dom andra inte räcker till. Det är därför dom spelar roll. Kom inte och klaga ifall det är lite att göra senare annars.
MÖTEEEEE NU BOBBI!!
2021-07-09, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429

N26 är en tysk bank med vanlig banklicens, bäst att undvika om ni bor i Sverige och inte vill bli rapporterade till SKV.

"We forward this information via the German Federal Tax Office to tax authorities in other countries if:

- You live in a ECR participating country.
- You have a postbox or a second registered address in another ECR participating country.
- When registering you gave a telephone number belonging to another ECR participating country.
- You have a standing order, or make regular payments, to an account located in another ECR participating country.

We also forward data to the U.S. Internal Revenue Service(new tab) (IRS) according to the Foreign Account Tax Compliance Act(new tab) (FATCA)"
2021-07-09, 04:44
Avstängd
frekkinheads avatar
"jag vet inte när min sambo kommer hem det kan ta någon vecka hon är på något rehabb"
2021-07-09, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi

Ingen kamp blev bara lite uppgiven när ni inte höll med mig om targets natur. Jag håller fortfarande inte med för att vara helt saklig, verksamheten står och faller med det faktum att dom för första gången i livet känner sig som tuppen i hönshuset, om ett par av hönorna är griniga så finns det betydligt fler som inte är det. Sätt dig in i targets situation, utgå inte ifrån hur du tänker och hur du levt ditt liv.
2021-07-09, 15:25
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Ingen kamp blev bara lite uppgiven när ni inte höll med mig om targets natur. Jag håller fortfarande inte med för att vara helt saklig, verksamheten står och faller med det faktum att dom för första gången i livet känner sig som tuppen i hönshuset, om ett par av hönorna är griniga så finns det betydligt fler som inte är det. Sätt dig in i targets situation, utgå inte ifrån hur du tänker och hur du levt ditt liv.
ja vill inte fika med enson söt kjej med klad kaka i pannan om du inte vill att vi duchar till sammans å gör vi de kommer kafet o kalna du ka veta har sex med dej hade varit under bart för de behövs en som du har humor med glimten i dej o tänk o vakna men känna din nakne krop o vänta tills du slå upp dina glada ögonja do vill jag har morgon sex me dej a nu harudu en erbudan utan o fika jag heter Hanne o bor i Ånge o jag kan annat än drickakaffe
2021-07-09, 16:26
Medlem
dANiis avatar
Fy fan vad sunkigt, hela veckan har det varit "No messages available"

Hur flyter det på JH?
2021-07-09, 16:35
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
ja vill inte fika med enson söt kjej med klad kaka i pannan om du inte vill att vi duchar till sammans å gör vi de kommer kafet o kalna du ka veta har sex med dej hade varit under bart för de behövs en som du har humor med glimten i dej o tänk o vakna men känna din nakne krop o vänta tills du slå upp dina glada ögonja do vill jag har morgon sex me dej a nu harudu en erbudan utan o fika jag heter --- o bor i --- o jag kan annat än drickakaffe
Men seriöst, är det här ett riktigt meddelande?
2021-07-09, 16:37
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dANii
Fy fan vad sunkigt, hela veckan har det varit "No messages available"

Hur flyter det på JH?
Som smör i en het stekpanna.
Citat:
Ursprungligen postat av Kallebrogen
Men seriöst, är det här ett riktigt meddelande?
Haha, ja, tragiskt nog är det ett autentiskt meddelande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in