2021-07-08, 12:05
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Hur vet du att dom försvinner? Det är som frekkinhead säger dom återkommer.

Jag vet att dom gör det, skriver du tillräckligt länge och skickar tillräckligt med mess så ser du att upprörda Arne kommer tillbaka till ilskna Lina , eller hoppar till nästa profil. Ni är så naiva som tror att ett par beska mess från player skrämmer bort en runk gubbbe. Kör en miljon mess ni också sen återkommer ni om hur det funkar, ja kommer lyssna ja lovar.

Haha jag har kört sen 2017 och är med överallt.
Jag har sett flera, bland annat 1555 snacka bort kunder som efter ett år ännu inte har kommit tillbaka, massor med gånger.
Men visst, det är många idioter som stannar med.
Kunde vart mer dock ;P
2021-07-08, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
Jag har sett flera, bland annat 1555 snacka bort kunder som efter ett år ännu inte har kommit tillbaka, massor med gånger.
Kunde vart mer dock ;P

Och du skriver från alla profiler på plattformen menar du? Du är ute och cyklar, du måste fatta hur targets funkar. Folk i allmänhet för den delen, blir du bränd av en tjej på tinder ger du upp helt då? Shit alla tjejer är elaka nu ska ja blir bög istället, typ?
2021-07-08, 12:38
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
Kunde vart mer dock ;P
Kunder ger sällan upp dom lever på hoppet det är du säkert medveten om.
Dom byter bara till en annan och kör vidare. Många kunder är kvar efter 4-5 år då är det bara så
att dom byter plattform men ändå hamnar under radarn.
Hoppet är det sista som överger ju pengarna måste rulla för kanske kanske det finns hopp.
Sedan blir det lite som en sjukdom man kan inte sluta för man har lagt ner hela lönen för inget.
Visst är det folk som försvinner det är som man säger naturlig avgång i något fall kastas handduken in.
Men till 90% är jag i regel 100 på att jag ser samma kund snacka med stina från bromma eller gun från tomelilla lik förbannat.
2021-07-08, 12:48
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Och du skriver från alla profiler på plattformen menar du? Du är ute och cyklar, du måste fatta hur targets funkar. Folk i allmänhet för den delen, blir du bränd av en tjej på tinder ger du upp helt då? Shit alla tjejer är elaka nu ska ja blir bög istället, typ?

Haha, fy fan vad smart du är alltså.
Skygglappar på dig.
2021-07-08, 13:22
Medlem
Bbobis avatar
Citat:

Mjo men alla är inte psykiskt svaga och lägger ner när dom inser att det inte går och kostat för mycket. Dessa hade man garanterat kunna hålla kvar längre.

Det är ju stammisarna och sen dom andra som kommer och går.

Finns så det räcker men visst hade det kunnat vara mer med.
Senast redigerad av Bbobi 2021-07-08 kl. 13:24.
2021-07-08, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Jag hoppas seriöst att ni som försöker pressa en target på 20 lax torskar så det rycker. Känns nästan som att det borde vara en av de nya SEMC som JH har rekryterat över sommaren.

Håller med dig, sjukt äckligt och lågt. Den eller dom kommer att torska på det.
2021-07-08, 14:37
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Hur fan kan du jämföra detta med Tinder? Det klart att man försöker igen där eftersom det är gratis. Detta kostar iallafall 15:- per mess för kåtbockarna.

Also, "du måste fatta hur targets funkar", ja, det är ju svårt, derp derpi derp derp.
2021-07-08, 15:29
Medlem
Ok mina vänner, ni får helt enkelt tro vad ni vill och pusta o stöna och stampa i marken när era kollegor inte skriver som ni vill, jag personligen tänker fortsätta dra tusentals mess med en grad av ansträngning som motsvarar att klia sig på hakan några gånger. Helt ok om ni fokuserar på andra saker.
2021-07-08, 16:20
Avstängd
frekkinheads avatar
Någon här som vet ifall man kan ha flera konton kopplat till ett Bitsafe konto? Vi säger om jag har 2 konton på JH, kan jag ha båda dessa kopplade till samma Bitsafe konto/email?
2021-07-08, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Någon här som vet ifall man kan ha flera konton kopplat till ett Bitsafe konto? Vi säger om jag har 2 konton på JH, kan jag ha båda dessa kopplade till samma Bitsafe konto/email?

Ska inte vara några problem!

Nån som vet när det gäller att byta utbetalningssätt, måste man kontakta coach eller kan man lika gärna själv byta i det där mejlet man fick från början? Dem verkar ändå skicka samma mejl ändå.
2021-07-08, 20:00
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Tror du inte löneavdelningen kommer se att de har två operatörer som får sin lön till samma konto?
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Ska inte vara några problem!

Nån som vet när det gäller att byta utbetalningssätt, måste man kontakta coach eller kan man lika gärna själv byta i det där mejlet man fick från början? Dem verkar ändå skicka samma mejl ändå.
Du måste be din coach om en ny länk eller så mejlar du löneavdelningen.
2021-07-08, 22:55
Avstängd
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Tror du inte löneavdelningen kommer se att de har två operatörer som får sin lön till samma konto?

Du måste be din coach om en ny länk eller så mejlar du löneavdelningen.

Jo lite det jag oroar mig över. Men Bitsafe låste mitt ena konto och undrade vad jag skulle ha multipla konton till. Märkligt då de tydligt skrivit i sin policy osv. att det är helt okej att ha flera konton.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in