2021-07-09, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Ren fakta? Haha jag storknar, läser du inte vad du skriver människa. Var ska man börja, lika mycket fakta som när du skriver "

Vi lever inte på stenåldern längre lilla gumman, välkommen till 2000 talet där varje grej man gör övervakas och loggas i princip. Det märks att du lever uppe i det blå. Om du tror det är så lätt att smita undan på okänd ort, det krävs rejält med resurser för att ens kunna klara sig en månad. Om det stämmer att han dödshotat både morsan och barnen, så ska vi ha ett system som skyddar oss mot sådant såklart. I det här fallet har det svikit henne, var bara en tidsfråga innan han antagligen hade dödat dom. Du skulle såklart ta fram tjocka plånboken och gå undercover, eller skulle du dra fram batongen i självförsvar? Jävla nolla, dina inlägg får mig att spy hur man kan vara så jävla okunnig och ignorant.

Ja, å kompisar å det sociala... I Sverige LOL... Alla ryggar. När man behöver någon.
Citera
2021-07-09, 16:04
Medlem
Citat:
Ren fakta? Haha jag storknar, läser du inte vad du skriver människa. Var ska man börja, lika mycket fakta som när du skriver "

Vi lever inte på stenåldern längre lilla gumman, välkommen till 2000 talet där varje grej man gör övervakas och loggas i princip. Det märks att du lever uppe i det blå. Om du tror det är så lätt att smita undan på okänd ort, det krävs rejält med resurser för att ens kunna klara sig en månad. Om det stämmer att han dödshotat både morsan och barnen, så ska vi ha ett system som skyddar oss mot sådant såklart. I det här fallet har det svikit henne, var bara en tidsfråga innan han antagligen hade dödat dom. Du skulle såklart ta fram tjocka plånboken och gå undercover, eller skulle du dra fram batongen i självförsvar? Jävla nolla, dina inlägg får mig att spy hur man kan vara så jävla okunnig och ignorant.

Jag har gått imellan... Fast man får ju typ hela släkten på sig. Klart det blir mord å misär.
Citera
2021-07-09, 16:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Det jag skriver där är inte någon uppgift om vare sig mamman eller pappan.

Publicerad 27 juni 2021
Mamma misstänks ha hållit sitt barn gömt för pappan i fyra år
Efter en vårdnadstvist misstänks en kvinna ha hållit sitt barn gömt under flera år på olika platser i Sverige. Enligt åtalet har barnet inte fått träffa sin pappa alls, inte tagits till BVC eller tandläkare för kontroller, eller fått börja i förskola.'

https://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/mamma-misstanks-ha-hallit-sitt-barn-gomt-for-pappan-i-fyra-ar-d0aaa79b/

Notera datumet.
Citera
2021-07-09, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Publicerad 27 juni 2021
Efter en vårdnadstvist misstänks en kvinna ha hållit sitt barn gömt under flera år på olika platser i Sverige. Enligt åtalet har barnet inte fått träffa sin pappa alls, inte tagits till BVC eller tandläkare för kontroller, eller fått börja i förskola.'

https://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/mamma-misstanks-ha-hallit-sitt-barn-gomt-for-pappan-i-fyra-ar-d0aaa79b/

Notera datumet.
Vad har det för relevans till detta ärende?? Det står BARNET. Inte BARNEN.
Citera
2021-07-09, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Du kommenterade inte min idé om att sända den sörjande pappan en bukett blommor. Tyckte du att det vore opassande att uttrycka medkänsla med en person som för bara ett par dar sen mist sina två barn genom mord? Jag är säker på att han skulle uppskatta gesten.

PS: Du vet att du kan blommografera även från utlandet?

Sluta sitta här och försöka nätmobba och klistra epitet på alla andra nu. Du är väl medveten själv om att det du skriver här är direkt osmakligt. Tråkigt att just du, gått o fötts till o bli såhär jävla avundsjuk.
Citera
2021-07-09, 16:08
Medlem
Beck86s avatar
Citat:

Publicerad 27 juni 2021

Notera datumet.

Whhhhhaaaaat?
Är det denna person det gäller då?
Står ju bara "sitt barn"
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Dom flesta albaner jobbar och driver eget vad jag vet. Tjänar väl i princip en tusen lapp mindre än etniska svenskar. Genomsnittet då. Hur hade du själv lyckats i Balkan?

Jag vet inte vem du är men jag kommer alltid ge svar på tal till idioter. Du verkar vara en av dom. Sluta första tråden nu ditt lilla mongo.
Tråden är tragisk att dem försöker sätta kvinnan psykopati att hon valde mörda två små barn på mannen och att han är alban 😂 skrattretande. Finns inget som framgår i tråden att han varit våldsam ellr hotat med döden. Det som är fakta är att kvinnan faktiskt mördade sina barn. Det som är fakta är att kvinnsn faktiskt ansökte om kontaktförbud. Det skulle jag också kunna göra. Det betyder inte att min partner är våldsam bara för att jag ansökt om det. Resterande är bara spekulationer.
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Om du läser det jag citerar så framgår relevansen med länken.
Citera
2021-07-09, 16:09
Medlem
Beck86s avatar
Citat:
Om du läser det jag citerar så framgår relevansen med länken.

Aha.... Nu såg jag också..... Klart ögonen slänger ser på det som är skrivit med Bold
Citera
2021-07-09, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Relevans till detta ärrende? Man kan gömma sig? Åk till kvinno jour. Utomlands? Eller ska man mörda sina barn så fort man känner sig hotad och går igenom en qeparation. Man väljer att mörda sina barn för att rädda dom frpn eventuellt pappans våld? Smart.
Citera
2021-07-09, 16:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beck86
Whhhhhaaaaat?
Är det denna person det gäller då?
Står ju bara "sitt barn"
Jag besvarar det här inlägget
(FB) Personer påkörda av tåg Hässleholm (2021-07-07)

Nej, artikeln har alltså inte direkt med fallet att göra - utan är ett svar i hur man kan agera när det gäller hypotetiska scenarier som kommit upp.

Edit
Citat:
Ursprungligen postat av Beck86
Aha.... Nu såg jag också..... Klart ögonen slänger ser på det som är skrivit med Bold

Bra
Jag låter inlägget ligga kvar om någon fler undrar så det inte blir en massa upprepningar
Citera
2021-07-09, 16:11
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Tråden är tragisk att dem försöker sätta kvinnan psykopati att hon valde mörda två små barn på mannen och att han är alban 😂 skrattretande. Finns inget som framgår i tråden att han varit våldsam ellr hotat med döden. Det som är fakta är att kvinnan faktiskt mördade sina barn. Det som är fakta är att kvinnsn faktiskt ansökte om kontaktförbud. Det skulle jag också kunna göra. Det betyder inte att min partner är våldsam bara för att jag ansökt om det. Resterande är bara spekulationer.

Ganska bra sammanfattning av de faktauppgifterna vi har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in