2021-07-08, 22:13
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av some18mydog
OM inlägget är legit…
Har svårt att föreställa mig någon som skulle vilja vilseleda i ett sånt här fall.
Citera
2021-07-08, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brownie79
Kidnappning är bra mycket bättre än att mörda sina barn. Om man tänker som dig dvs. Hon hade ett jobb och hade mycket väl kunnat spara ihop en liten summa till flygbiljetter. Eller tagit ett lån vad som helst innan hon valt att mörda sina barn.

Det beror som sagt på vad alternativet skulle vara. OM det nu är så att pappan är en röv så räcker det inte med att fly någonstans och vara levande. Dessutom kanske barnen inte hade pass och för att ordna pass krävs underskrifter från båda vårdnadshavare.
Citera
2021-07-08, 22:14
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zrx
Man kan dock ha förståelse inför den uppkomna absurda situationen där mamman kände att hon inte hade något annat val utan att för den skull försvara gärningen med att ha ihjäl sina två små barn

Det där tror jag inte du står bakom. Tror faktiskt ingen i tråden hade valt att ha ihjäl sina barn i det här läget.

Kanske missförstod dig?
Citera
2021-07-08, 22:15
Medlem
Kexet65s avatar
Måste tillstå att jag INTE är imponerad över dom tidigare skribenter i tråden som förnekat att det skulle vara den MGM som det nu uppenbarligen verkar bekräftat vara!
Ni som har blånekat ända in i kaklet till att det INTE ÄR/VAR M***a och som påstår att ni även varit i kontakt med henne EFTER händelsen borde sanna mina ord skämmas över era lögner!
Foliehattar och troll, lögnare och patrask!
Må ni få vila i frid små änglabarn ❤️!
Citera
2021-07-08, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Det där tror jag inte du står bakom. Tror faktiskt ingen i tråden hade valt att ha ihjäl sina barn i det här läget.

Kanske missförstod dig?

Jag vet vad jag skrev och står bakom det är huvudsaken!
Citera
2021-07-08, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kexet65
Måste tillstå att jag INTE är imponerad över dom tidigare skribenter i tråden som förnekat att det skulle vara den MGM som det nu uppenbarligen verkar bekräftat vara!
Ni som har blånekat ända in i kaklet till att det INTE ÄR/VAR M***a och som påstår att ni även varit i kontakt med henne EFTER händelsen borde sanna mina ord skämmas över era lögner!

Hur och var är det bekräftat? Det är ju ändå mer fruktansvärt om M faktiskt lever!!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beck86
Alltså.... Denna S*lly..... Inte gmg

Vad menar du, förstår inte? S*lly??
Citera
Medlem
Citat:
Då hoppas jag att du inte har barn faktiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av Beck86
Då hade hon gjort en liten olaglig handling. Tror du inte att det är brottsligt?

Fast det är väl bättre än att ha ihjäl sina barn?
Citera
Medlem
Citat:
Då hoppas jag att du inte har barn faktiskt.
Ja men man får komma ihåg att om pappan misshandlat både henne och barnen, samt hotat dem etc. då är det nog inte så kul längre när även samhället vänder dem ryggen och ger honom tillgång till dem igen. Kan tänka mig att hon inte mådde toppen.
Citera
Medlem
Beck86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kexet65

Håller med... Men visst, dom vill kanske att hon ska hållas utanför.....
Citera
2021-07-08, 22:18
Medlem
Fy fan om samhället svikit henne så att hon kände att det var den enda utvägen.

Frågan är, kunde hon inte fly någonstans? Med hjälp av någon? Överklaga?

Jag förstår att man inte vill leva med den rädslan men nu gjorde hon samma sak mot sig själv och barnen som han hotade med?
Försöker vara finkänslig men ändå förstå
Citera
2021-07-08, 22:18
Medlem
Beck86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoraTulpanen
Fast det är väl bättre än att ha ihjäl sina barn?

Jag förstår hur du tänker.... Men hon kanske hade försökt allt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in