2021-07-08, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaire-Witch
Jag sitter också och funderar över detta. Det verkar inte stämma eller så är inte andra barnet med på någon av bilderna.

Det kan ju hända att hon blev deppig/sjuk efter andra barnets födelse och att det därför inte finns bilder. Eller att familjesituationen blev så ohållbar att ingen mer orkade ta bilder och lägga ut dem offentligt. Bland pappans foton finns heller inget på Maria från senare år.
Citera
2021-07-08, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Hennes utseende är inte relevant. Hennes handling är det.

Fast ordet vacker behöver knappast endast innebära att personen ifråga är bildskön! Man får läsa in lite mer i det.....
Citera
2021-07-08, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Använder --- hej vilt! Tror du att kontaktförbud bara är att beställa?

Självfallet inte. Menar använder som i, använder som vapen, för att komma över barnen. Använder på så sätt att de ansöker om kontaktförbud. Vet mkt väl att det inte bara är att hämta ut
Citera
2021-07-08, 20:30
Medlem
Beck86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enungdam
Vad jag förstår det som, har MK bara ett barn, hennes bror har två barn och hennes syster med efternamn L*nd (*i) har barnen *lex*nder och *lici*.
Så isåfall om det är MK som allt handlar om så är åtminstone ett av barnen inte hennes.
Dvs hennes son heter li*m, de andra är anhörigas.
På bilder på MKs pappas sida så är alla bilder när MK syns med barn hennes systers och brors barn, och när hon syns med sin egna son är det just endast ett barn hon syns med.

Hmmm..... Kan det vara så att hennes släkt är i mot Albanen och vänt henne ryggen och hon stod mellan sina SD-släktingar och Albanen, till slut blev påtryckningarna så hårda så hon bestämde sig för att ta deras gemensamma son och systerns barn in i himmelen. Men men TEORI TEORI BARA......
Citera
2021-07-08, 20:32
Moderator
Parongatans avatar
Är pappan den mannen som är registrerad fastighetsmäklare och regionansvarig för nyproduktion i Skåne? Någon som vet hur hans reaktion ser ut i nuläget? Vad mer har framkommit i den här tragedin?
Citera
Medlem
Citat:
Isf hur gammalt är hennes barn?
Hennes son är född 2016 och är numer 5 år.
Citera
Medlem
Blaire-Witchs avatar
Citat:
Isf hur gammalt är hennes barn?

Li*m ser ut att vara född 2015 enligt ett foto, så 6 år.
Citera
2021-07-08, 20:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Golga
Det kan ju hända att hon blev deppig/sjuk efter andra barnets födelse och att det därför inte finns bilder. Eller att familjesituationen blev så ohållbar att ingen mer orkade ta bilder och lägga ut dem offentligt. Bland pappans foton finns heller inget på Maria från senare år.

Är det m*rias pappa eller barnets pappa vi pratar om?

Funderar även angående m*arias fars uppdaterade Facebook profil.... senast igår, onsdag 🤔
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Ja det kan nog bara Maria. Ett stort antal av hennes vänner på FB har numera svarta bakgrunder. Flera av dom vet jag hade inte det igår….

Kan du nämna en enda? För jag ser inte någon som har en svart bakgrund.
Citera
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumklumpen
Fast ordet vacker behöver knappast endast innebära att personen ifråga är bildskön! Man får läsa in lite mer i det.....

Vacker för mig innebär inte att någon tar livet av sina barn. Det måste funnits andra bättre utvägar.

Om barnet varit misshandlade så visste hon väl hur det fungerade? Pappan är inte dömd.

Nej, jag mår illa över att hon utöver gärningskvinna är ett offer och att det spelar in.

Hade hon varit ful, fet och av utländsk härkomst hade tråden inte sett ut så här.
Citera
2021-07-08, 20:34
Medlem
Beck86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enungdam
Hennes son är född 2016 och är numer 5 år.

Inga andra barm?
Citera
2021-07-08, 20:34
Medlem
https://www.bildtagg.se/bild/690lkr1cedsgqcscd4konw38'

Bild från 2016
Tänker att han mittemot MK med bebis i famnen kan vara LK?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in