2021-07-08, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Nu försöker ju FB få fram namnet på en förmodad mördare. Dessa brukar nämnas vid namn. Här på FB alltså.
Bara att vänta på begravningsannonser då.
Citera
2021-07-08, 16:39
Medlem
bscs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Jag vet att det är emot Flashbacks regler att spekulera i användares identitet, men vågar mig ändå på att gissa att du är från stenåldern mtp ditt minst sagt primitiva tankesätt.

Du tycker det är ett ett lämpligt "straff" för en pappa som kan ha betett sig illa mot mamman till hans barn, att hon mördar hans barn?

Flashback upphör aldrig att förvåna mig .
Ska bli spännande att läsa förundersökningen när den finns tillgänglig.
Citera
2021-07-08, 16:40
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Bara att vänta på begravningsannonser då.

Jag tycker som sagt att namnet är intressant då det leder till information som möjligen kan förklara något.
Citera
2021-07-08, 16:40
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bsc
Den lär inte bli offentlig
Citera
2021-07-08, 16:41
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Citat:

Blir ingen fup eftersom det aldrig kommer gå till åtal då den misstänkte är död.
Citera
Medlem
Om det nu är kvinnan som nämnts (Mar*a Krasn*qi) så känner det flesta 90-talister till hennes före detta vidriga sviskon till man (Lab*not Krasn*qi). Det har tidigare florerat rykten från kvinnans inre vänskapskrets att han har misshandlat henne och det stärks en del eftersom hon levt under skyddad identitet och det vet vi alla att skyddad identitet är ingenting man får utan underlag i det svenska samhället.
Citera
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Den diskussionen hade vi i tråden om tragedin i Bjärred.
Frågan är om man som utomstående måste få veta allt.

Ja, det måste vi. Annars är det flera hål i historien, och då måste vi spekulera om vi vill förstå vad som har hänt.
Citera
2021-07-08, 16:43
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CityBitch11
Om det nu är kvinnan som nämnts (Mar*a Krasn*qi) så känner det flesta 90-talister till hennes före detta vidriga sviskon till man (Lab*not Krasn*qi). Det har tidigare florerat rykten från kvinnans inre vänskapskrets att han har misshandlat henne och det stärks en del eftersom hon levt under skyddad s identitet och det vet vi alla att skyddad identitet är ingenting man får utan underlag i det svenska samhället.

Vet du ungefär när de skiljdes?
Hon kan iofs haft skyddad identitet pga jobb. Hon har ju kvar sitt namn och bor kvar i samma område.
Citera
2021-07-08, 16:44
Medlem
Citat:
Det blir ingen fup tillgänglig. Den kommer läggas ner och sekretessbeläggas som man brukar göra i ett sånt här fall (mord och självmord) där inte någon finns att åtala.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CityBitch11
Om det nu är kvinnan som nämnts (Mar*a Krasn*qi) så känner det flesta 90-talister till hennes före detta vidriga sviskon till man (Lab*not Krasn*qi). Det har tidigare florerat rykten från kvinnans inre vänskapskrets att han har misshandlat henne och det stärks en del eftersom hon levt under skyddad identitet och det vet vi alla att skyddad identitet är ingenting man får utan underlag i det svenska samhället.
Hade hon ytterligare ett barn med en ny man?
Citera
Medlem
Beck86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Vet du ungefär när de skiljdes?

Dom sålde huset för ganska exakt en månad sedan iallafall....
Citera
2021-07-08, 16:45
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Jag tror det handlar om psykologin bakom tragedin. I Bjärred-tråden blev det lugnare när vi väl fått veta varför det hade hänt. Och det gäller nog här också. Varför tar man livet av sig själv och sina barn? Vilka orsaker ligger bakom? Det är det som nu utgör förundersökningen. En begränsad sådan, som polisen sa. Däremot känns det smetigt att man slänger ur sig namn i tråden hur som helst, utan minsta urskiljning. DET är inte viktigt för oss utomstående kan jag tycka.

Ja det handlar nog mycket om psykologi.
Hur kunde detta hända och varför?
Men ibland kanske det inte finns några tydliga svar på varför och detaljer tror jag att vi utomstående klarar att leva utan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in