2021-07-08, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Androctonus
Har sett uppgifter ligga kvar både längre och kortare tid än så på diverse ställen.
Kan det vara vid brott som man tar bort snabbare?

Lite underligt är ju att man kan se att mannen är gift, men inte med vem, vilket åtminstone mrkoll brukar visa..

Man ser vem han är gift med på mr.koll
Om du söker på hans namn kommer det upp två träffar.
På honom står det att han är gift med Maria, men om du sen klickar på hans "profil" är infon om det borta.
Citera
2021-07-08, 10:41
Medlem
whatthefucks avatar
Den vuxne lär ju vara psykiskt sjuk på något vis, med det menar jag psykisk sjukdom eller ett psykiskt labilt tillfälligt tillstånd. Man tar inte med sig andra in i döden annars. Speciellt inte oskyldiga barn.

Förövrigt heter det filicid när en förälder dödar sitt/sina barn.
Citera
2021-07-08, 10:41
Medlem
Larmet kom 11.40 till SOS. De visste ju förmodligen inte identiteten 10 minuter efteråt.
Citera
2021-07-08, 10:43
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Herrejösses och en sådan instabil person får jobba på kommunen. Vart är landet på väg? Chefsstöd.
Citera
2021-07-08, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknowwhatIknow
Man ser vem han är gift med på mr.koll
Om du söker på hans namn kommer det upp två träffar.
På honom står det att han är gift med Maria, men om du sen klickar på hans "profil" är infon om det borta.
När jag söker får jag upp två personer med det namnet. En som bor i Hässleholm och en i Limhamn.
Citera
2021-07-08, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Larmet kom 11.40 till SOS. De visste ju förmodligen inte identiteten 10 minuter efteråt.
Fick dom larmet en timme EFTER olyckan? Eller missförstår jag dig? Kl 10.50 skriver polisen på sin hemsida om olyckan. Och som jag förstod det så larmade lokföraren sekunderna INNAN själva påkörningen skedde. Den skedde 1046.
Citera
2021-07-08, 10:50
Medlem
Knightfall68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walla-walla-wincha
Herrejösses och en sådan instabil person får jobba på kommunen. Vart är landet på väg? Chefsstöd.

Vem jobbade på kommunen?
Citera
2021-07-08, 10:51
Medlem
JeffDaviss avatar
Vet man fortfarande inte om det var morsan eller farsan som dog med ungarna? Av vilken anledning går man inte ut med det?
Citera
2021-07-08, 10:52
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knightfall68
Vem jobbade på kommunen?

Damen här i tråden. Googlar man hennes namn och Hässleholm dyker hennes namn upp på omsorgsförvaltningen.
Citera
2021-07-08, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Jag svarar vänligt då jag är bildad. Inom juridiken finns inte begreppet utvidgat självmord, det vill säga du kan aldrig i en domstol fällas för "utvidgat självmord". Det finns en annan juridisk term för detta. Antingen diskuterar vi juridik eller så kallar vi varandra för, ja det du kallade mig. Jag föredrar att diskutera i juridiska termer. Det är dock inte alla väl förunnat.

Förlåt men detta var väldigt roligt. Du börjar med att skriva att du är bildad men sedan påtalar du att ”utvidgat självmord” inte finns utan ”du blir fälld för” något annat. Vill du, som är bildad, vänligen förklara för mig (uppenbarligen obildad) hur en domstol gör när de dömer en avliden och vilken ”juridisk term” som då blir aktuell. 😂
Citera
2021-07-08, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Walla-walla-wincha

Och som samordnare dessutom.
Är de rätt par jag tänker på så lever då under ordnade omständigheter så många kommentarer gör mig förvirrad här.
Citera
2021-07-08, 10:58
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Enligt tidiga medieuppgifter ska de tre påkörda vara en vuxen kvinna och två barn.

Det verkar bestämt. Inte heller att det ska varit en fjärde person med på spåret. Dvs någon utomstående som står anklagad för gjort något. Pappan i så fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in