Kan tänkas att Tampa tar det lite lugnt nästa match och att ett frenetiskt kämpande Montreal kan få en vinst. Så kan Tampa fira Stanley Cup-vinsten på hemmaplan
Gissar också det. Satte in en ansenlig (inte speciellt ansenlig) summa pengar på att Montreal skulle vinna förra matchen inkl förlängning, men nu iom hemmais o sista bytet tror jag tampa tar hem det. Tampa kommer inte choka bort en 3-1 ledning likt leafs, TB är ett gäng vinnare.
Är väl inatt som Tampa skall sätta P för serien, om det inte blir så börjar man fundera och viss oro skulle infinna sig.
Tror inte Tampa körde en läggmatch senast. Däremot gav de nog inte 100%. Kanske för att hoppas Montreal skulle trötta ut sig. Inatt räknar jag dock med att de går totalt all in och vrider om energitrasan till max. Hemmastöd och vetskapen om att de får vila sen väger nog tungt, skulle bli mycket förvånad om det blev torsk denna match.
Lord Stanleys buckla rullas ut och Kucherov tar Conn smythe 👍
Är väl inatt som Tampa skall sätta P för serien, om det inte blir så börjar man fundera och viss oro skulle infinna sig.
Tror inte Tampa körde en läggmatch senast. Däremot gav de nog inte 100%. Kanske för att hoppas Montreal skulle trötta ut sig. Inatt räknar jag dock med att de går totalt all in och vrider om energitrasan till max. Hemmastöd och vetskapen om att de får vila sen väger nog tungt, skulle bli mycket förvånad om det blev torsk denna match.
Lord Stanleys buckla rullas ut och Kucherov tar Conn smythe 👍
Jag tror dom avgör inatt, men Conn Smythe tillhör Vasi enligt mig.
Jag tror dom avgör inatt, men Conn Smythe tillhör Vasi enligt mig.
Du fick rätt på Vasy. Efter att jag medelst hot fick dig att komma ur din tillfälliga psykos där du babblade om att Florida hade störst chans att vinna och sedan nästan trott på Carolina så har du hållit dig vid sunda vätskor och haft bra analyser.
Du fick rätt på Vasy. Efter att jag medelst hot fick dig att komma ur din tillfälliga psykos där du babblade om att Florida hade störst chans att vinna och sedan nästan trott på Carolina så har du hållit dig vid sunda vätskor och haft bra analyser.
Tack för denna säsong
Alla serier utom finalen var sjukt jämna iofs.
Imponerande insats av Tampa hela slutspelet, och kul för Stamkos att få vinna på riktigt.
Om Maroon vinner SC nästa år också med Tampa tangerar han det tidigare rekordet på flest antal SC på raken vunna i mer än en klubb.
Vinner Maroon SC nästa år också, men med någon annan klubb än Blues eller Tampa blir han den förste att vinna fyra raka SC i tre olika klubbar.
Om Maroon vinner SC nästa år också med Tampa tangerar han det tidigare rekordet på flest antal SC på raken vunna i mer än en klubb.
Vinner Maroon SC nästa år också, men med någon annan klubb än Blues eller Tampa blir han den förste att vinna fyra raka SC i tre olika klubbar.
Jag tror Maroon spelar för Tampa även nästa säsong, men sköter Brisebois korten bra under silly season, så är det inte omöjligt att dom tar det igen. Jag tror inte att dom kommer ha så bra lag som dom hade i år, men dom kan nog ha ett bra lag nog att dom är en top contender även nästa säsong.
Tack för infon!
Den sidan hade jag missat förövrigt, intressant!