2021-07-07, 18:13
Medlem
toblemonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneerv
Vidrigt.. Fattar inte hur sånna här vrickade mammor resonerar när dom tycker det är deras rätt att bestämma om deras barn ska leva eller dö. Eller jag kan tänka mig att dom tänker att dom satte dom till världen och därför har rätt att ta dom ifrån den.. Helt Sjukt i vilket fall.

Det här är den sjukaste konsekvensen av att en förälder ser barnen som en förlängning av sig själv och inte egna individer separat från föräldern.
Citera
Medlem
eliizars avatar
Var väl inte jättelänge sedan en pappa sköt av sina barn och sig själv utanför Sala. Så jävla hemskt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MollyCule
Var ju en pappa som brände sig själv och barnen inne för några år sedan.. ett barn överlevde, kanske pappan också minns inte exakt.. pappan ville hämnas exfrun

sen var det väl en mamma som slängde sina barn i en sjö för nått år sedan också

Skitpappan eldade bara upp sina barn, tog bort stegen till deras säng (de var små barn) Aset skulle ta sitt egna liv men fegade ur
Citera
2021-07-07, 18:14
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toblemona
Det här är den sjukaste konsekvensen av att en förälder ser barnen som en förlängning av sig själv och inte egna individer separat från föräldern.
Fruktansvärt tragiskt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sneerv
Vidrigt.. Fattar inte hur sånna här vrickade mammor resonerar när dom tycker det är deras rätt att bestämma om deras barn ska leva eller dö. Eller jag kan tänka mig att dom tänker att dom satte dom till världen och därför har rätt att ta dom ifrån den.. Helt Sjukt i vilket fall.

Ingen frisk människa ställer sig med sina barn på en tågräls och inväntar tåget. Det är omöjligt att förstå hur en sjuk hjärna resonerar.

Stackars arma barn och lokförare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jaja som du vet allt exakt eller? Du kan ju kolla upp det med andra. Det är ju vad som mer eller mindre skapar det här traumat hos både lokförare som de som ska "rensa" upp efter. Att personerna är vid liv ett bra tag men söndertrasade.

Sluta nu. Jag har varit på ett 15-tal olycksplatser i jobbet. Och du har ingen aning om vad du pratar om. Jag har alltid haft bra kontakt med både polis, brand och järnvöäspersonal vid tillfällena.

Du kanske kan gå till din modelljärnväg och leva ut dina förvridna fantasier?
Citera
Medlem
Lokförarens iaktagelser angående personernas beteende på spåret är nog grunden till mordmisstanken. Hade de försökt gena över spåret hade det nog inte blivit någon mordmisstanke. Lokförarna är iockförsig instruerade att titta bort vid själva kollisionen för att minimera psykiska flashbacks men borde ha gjort iaktagelser innan.
Senast redigerad av LUKAS-23-34 2021-07-07 kl. 18:19.
Citera
2021-07-07, 18:15
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknowwhatIknow
Huvudet är inte så mjukt.

Inte vet jag men jag tycker också att det verkar vara allmän kunskap att människokroppen även har ett rätt så massivt jävla skelett. Men det kanske många har missat? Bara jag som har för höga tankar om folks allmänbildning?
Citera
2021-07-07, 18:16
Medlem
Fruktansvärt tragiskt. Vem säger att det nödvändigtvis måste vara modern? Kan ju vara styvmamma eller dylik som blivit dumpad av fadern och därmed väljer att ta sitt liv och ta med sig barnen.
Inget som heller säger att hon måste hålla fast barnen på spåret. Kan lika gärna vara att hon puttat ut dom i samma veva som hon själv slänger sig framför.
Citera
2021-07-07, 18:16
Medlem
Blaire-Witchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beck86
Kom igen, 12h har gått..... Ni borde fått fram namn eller identitet vid detta laget..... Se så.... Öppna käften nu

12h? Du kan inte ha haft bra betyg i matte. Vad spelar det för roll vilka personerna är, det kommer fram för eller senare. Dem är inte mindre döda för att allmänheten inte vet vilka dem är.
Citera
2021-07-07, 18:17
Medlem
johnjohns avatar
Enligt polisen är det en viadukt under spåret på platsen så om man vill bli påkörd måste man ta sig upp på spåret.
Citera
2021-07-07, 18:18
Bannlyst
Har läst men kunde inte hitta nån som pratar om det,

Är det möjligt att det är förutbestämt självmord på datumet 07/07?

Många tror att 7 är ett lyckligt nummer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in