2020-07-31, 05:44
Medlem
HAHAHAH!!!! Säsong 2 sista avsnittet ÄR UTAN TVEKAN det avsnitt som man verkligen förstår att allt är en bluff! Total bluff! Dom får ett SMS av någon random person att "se till så danjal är extra försiktig vid trappan idag" Och så i synken så har han fått det till "Fan jag visste det här, hon sa att jag kommer ramla nedför trappan" EHH VA? Det sa hon absolut inte!

Inte nog med det, avsnittet börjar och någon minut in i avsnittet så "känner Danjal sig yr" Och tittar man på klippet så ser man att han börjar gå nedåt i trappan..Sen vinklas kamera bort, OM man då räknar stegen han borde ta med tanke på den "fart" han har när han kliver ned, så bör han kommit 7-8 steg ned..Men det dröjjer flera sekunder innan han till slut RAMLAR! Och det här händer GIVETVIS när ingen kamera är i närheten! Jag menar denna kille kan ju alla ändå hålla med om att han är en riktigt skojjare, klart som fan han kryddar på allt vad han kan inför sista avsnittet bara för att göra serien "bättre"

Innan har det varit såhär "Okej vi får se" samtidigt som man är mycket skeptisk! Men denna scen hahaha den släpper verkligen lös verkligheten en gång för alla! Större bluff inom svensk tv får man leta efter.. Jag sa det redan i första avsnittet säsong 1.. Att ha med en kille som Danjal är per automatik en komedi med tanke på hur mkt barnlekar och bus och skämt han kör med hela tiden.. Och nog fick jag rätt, han förstörde serien hahaha stackars barnen som tror på spöken nu!

Rena bedragarna
Citera
2020-07-31, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirespappapa
Ok, först var han skum otäck, nu är han fejk också.
Är det bara han som är fejk eller ?

Han är både skum, och fejk. Det går faktiskt att vara både och.

Nej, alla är fejk. Men inte skumma, som mediumet.
Citera
2020-08-27, 22:02
Medlem
De vann precis i kristallen som årets program så att så dåliga som folk tycker här är dom alltså inte. Det är hela svenska folket som röstat fram dem. Det betyder att folk gillar det de gör.

Jag tror inte att programmet är fake. Det när Danjal ramlar i trappan; även om det är stort filmteam är det nog omöjligt att få med "Allt".
Citera
2020-08-28, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrikman
De vann precis i kristallen som årets program så att så dåliga som folk tycker här är dom alltså inte. Det är hela svenska folket som röstat fram dem. Det betyder att folk gillar det de gör.

Jag tror inte att programmet är fake. Det när Danjal ramlar i trappan; även om det är stort filmteam är det nog omöjligt att få med "Allt".

Vadå hela svenska folket? Jockes följare menar du. Klart det blir trams när det är medium och spöken inblandade.
Citera
2020-09-14, 05:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hui
Vadå hela svenska folket? Jockes följare menar du. Klart det blir trams när det är medium och spöken inblandade.

Både Laxton och Mediumet Andreas har många följare, fler än man tror är intresserade av ämnet så det är långt ifrån bara Jocke och Jonnas följare som låg bakom vinsten.

De övriga programmen i tävlingen var väl inte så mycket att imponeras av så det var ingen större överraskning att Spökjakt vann. Jag kan åtminstone inte komma på vilket annat program som borde ha vunnit.
Citera
2021-06-26, 20:13
Medlem
Haha avsnitt 1 när "barnet" skriker är 100000% Danjal som placerat ut något som ska låta som ett barn. VI som känner honom vet precis hur han är haha. Hur vet man det? Jo för han gör ALLT för att göra BRA tv. Och det är därför allt händer där han är hela tiden i alla säsonger. Om man bara lägger märke till när allt "stort" händer så är Danjal alltid där. Han är en riktig bedragare men man får ge han creed för detta han vet hur bra TV ska vara och vad som drar tittare och gör då lite små hyss då och då för att det ska bli spännande.

Ang kristallen: NEJ det är inte hela svenska folket som röstat fram dem. Det är hela svenska ungdoms/barnkretsen som röstat och därför vann dem. Se bara alla märkliga och dumma kommentarer som flera kändisar la ut efter att spökjakt vann kristallen. Och det är väl inte så konstigt kanske med tanke på hur barnsligt programmet egentligen är, men allt som drar tittare och gör bra TV ska trots alla konstigheter ha creed för det och således har dom förtjänat det.
Citera
2021-06-26, 23:22
Medlem
Om du nu tycker ALLT är FEJK" VARFÖR DÅ KOLLA??? Jag gillar programmet, jag gillar Laxton (de är seriösa) MEN jag är då inget FAN av J & J
Citera
2021-06-27, 10:02
Medlem
desertwayss avatar
Synd att mediumet Andreas inte är med denna säsong. Den nya kvinnan känns tyvärr lite överdriven med sina tarotkort och skit. Sen var det fruktansvärt onödigt att ta in den där fjortistjejen som ny utredare. Det räcker liksom med Danjal.
Citera
2021-06-27, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatifgodseesyou
Haha avsnitt 1 när "barnet" skriker är 100000% Danjal som placerat ut något som ska låta som ett barn. VI som känner honom vet precis hur han är haha. Hur vet man det? Jo för han gör ALLT för att göra BRA tv. Och det är därför allt händer där han är hela tiden i alla säsonger. Om man bara lägger märke till när allt "stort" händer så är Danjal alltid där. Han är en riktig bedragare men man får ge han creed för detta han vet hur bra TV ska vara och vad som drar tittare och gör då lite små hyss då och då för att det ska bli spännande.

Jo men visst verkar Danjal vara lite busig men man får inte glömma att Jocke oftast försöker trigga i gång spökena med reaktion. Han slår i dörrar och väggar, och flyttar på saker men också river ner saker. Sedan frågar sedan om spökena blir sura. När de var i frammegården säsong 2 så fick de svar att spöket där blev riktigt sur på Jocke och hans attityd.
Citera
2021-06-28, 00:03
Medlem
Såg jockibois försök till reality show "puppet master" som var otroligt tråkigt....är denna serie värd en titt ?
Citera
2021-06-28, 11:35
Medlem
4 min intro inför varje avsnitt, måste va rekord...…!!
Citera
2021-07-07, 00:32
Medlem
Tycker faktiskt serien är extremt bra.
Tjejen fick övertala mig men väl jag kollade så fastnade jag helt.

Jocke i säsong 2 ger mig fan grov ångest. Vill inte spoila.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in