Citat:
Ursprungligen postat av
LadySweden
Se där ja.
Ett alternativ som förordade mer kapitalism men försvenskning av penningpolitiken och sund nationalism kanske skulle kunna locka dig?
Att Wallenbergarna med/och bankmaffian nu vill kroka arm med sverigevänner beror helt enkelt på att vi kortsiktigt har gemensamma intressen.
Edit;
Jag tillägger att S inte kommer att svänga. Deras nya kärnväljare består av folk som har helt andra planer för Sverige än arbetarna.
SD blir nya S på sikt.
Kan eventuellt bli så att SD blir nya S..noll attraktionsvärde för mig likafullt.
Har i grunden inget emot Wallenbergare eller bankerna.
Behövs det en sund reglering angående dessa så kommer det att komma från annat håll än SD.
Jag har samsats i SD tillsammans med vad som i grund är vänsterväljare enbart på grund av migrationsfrågan.Nu svänger Moderaterna till en kurs de alltid borde ha hållt..och därmed försvinner mitt argument för att rösta SD framgent.
Jag tycker dessutom att till exempel fri hyressättning är nödvändigt för en fungerande bomarknad..men noterar ju SDs motstånd härvidlag som inte står gamla kommunistpartiet efter.
Sånt kommer inte att funka på längre sikt för mig.Jag gillar inte heller PA Hansson speciellt mycket och vurmar inte efter det gamla begravda så kallade folkhemmet heller.
Allt detta innebär problem för SD framgent.De kanske måste satsa emot att bli det nya S..vad vet jag?
Dock vet jag att det i så fall kommer att ske utan mitt väljarstöd.