Citat:
Ursprungligen postat av
sebastian66
Jag måste påpeka att jag har ganska bra utbildning och arbetar ändå med detta.
Jag ser liksom inte problemet tror du alla är menlösa som sitter med detta?
Du verkar ha massa förutfattade meningar om saker du inte ens vet om.
In på jobbet nu så inte chefen kommer på dig att du skriver på flashback.
Snart kommer vintern då kan du passa på att sitta hemma göra lasagne och kolla på lyxfällan.
Här är det gött att bada i värme året om utan att ens klaga.
Du får sålla dig till merparten som ska klaga på när det regnar för mycket snöar för mycket.
Blåser för lite mjölken är för dyr politiken är kass. Det är svenskens fritidsintresse.
Så tveka inte fyll på massa coins så vi kan ha skoj igen ett tag innan du får panta nya burkar.
Citat:
Ursprungligen postat av
se8035
Tungknullar din farfars anal varje kväll.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gesaffelstein
Blev det ingen dejt för dig och nu är du lite putt eller?

Citat:
Ursprungligen postat av
gurka111
Haha här har vi en stackare som blivit bränd. Hur mycket deg la du innan du fattade att brudarna inte fanns på riktig? Nutte gubben
Här ger man ett råd i all välmening hur ni skulle kunna klättra på stegen i er "branch". Istället kommer en rad personangrepp. Ja, ja, ni hör väl ihop med era klienter så ha det så skoj och fortsätt hora. Tror ni på allvar att det är annat än sinnesförvirrade 5-5or som är i andra änden och stoppar in pengar? Eller är ni redan chatthallikar och vill blanda bort korten?
I övrigt har jag inga synpunkter på om idioter slänger pengar på nätet. Det lär komma nya hela tiden så hallikarna gör sig väl en slant.