Citat:
Ursprungligen postat av
mofasti
Det är mycket arbete mannen. Jag är en inoficiell prospect eller vad man nu ska säga då jag inte har gått med i ett gäng. Jag städar, gör administration och massa saker som är NDA. Betalar för utlägg för att visa att jag inte är en tattare och får lära mig deras business och verksamhet och ibland lär mig Olof och EL lobo mig massor om hur man gör äkta business.
Dräng. Slav. Prospect. Neger. GoFer. Bankomat. Ja, det låter som att du gör många saker.
Citat:
Kan inte säga så mycket då jag har skrivit på en jädra massa NDA där jag blir skyldig stora belopp om jag råkar säga för mycket. Men har även blivit sagt jag blir rik om jag är kvar och visa jag är seriös och inte där för att scamma escobar inc.
Sydamerikansk exklusivitet på Vincent van Gogh, Escobar Inc surfplatta? En album med Family Guy möter American Dad som ingen köper? Näe, jag ska inte sitta här och lura dig till att försäga dig.
Citat:
Dock har jag fått lite saker gratis. Ni såg en tweet när Olof flög first till hemlig plats, han hann inte få tag i en privatjet på kort tid men köpte en biljett åt mig via ryan air för att flyga efter honom.
Ryan Air? I ett sånt här högt värderat företag så måste man verkligen vara negern om Massa glider förstaklass med ett vettigt bolag medans man själv får åka Ryan Air.
Citat:
Men som sagt har inte gjort så mycket ännu så klart dem inte kommer bekräfta min existens inom bolaget ännu.
Det är rart att du är en sån drömmare.
Förresten, jag har en bro till salu i London, är du sugen?