2021-06-20, 23:31
Medlem
Madde med ungarna har landat i Sverige

https://www.aftonbladet.se/kungligt/...baka-i-sverige

De står familj, men ..
Citera
2021-07-01, 09:45
Medlem
Är det inte så enligt successionsordningen att om en kunglighet inte är i Sverige på ett halvår och deltar i ett evenemang så ska denna strykas ur successionisordningen? Madeleine har inte varit i Sverige på 1,5 år
Citera
2021-07-01, 15:41
Medlem
Prinsessan är glad att vara "in sweden" då det var över ett och ett halvt år sedan sist”

https://www.expressen.se/nyheter/pri...mma-i-sverige/

Men lite väl tyst ändå ..
Citera
2021-07-01, 16:09
Medlem
Prinsessan med familj har varit i Sverige i snart en och en halv vecka. Är det någon som sett dem, konstigt att ingen fotat dem brukar ju komma ut ganska fort i tidningarna. Märkligt
Citera
2021-07-05, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gulliegullan
Prinsessan med familj har varit i Sverige i snart en och en halv vecka. Är det någon som sett dem, konstigt att ingen fotat dem brukar ju komma ut ganska fort i tidningarna. Märkligt

Aftonhoran har kört ett reportage nu.

https://www.aftonbladet.se/kungligt/...h-ett-halvt-ar

Säg vad man vill om Madeleine, man på bilderna i det reportaget så golvar hon Victoria med hästlängder. Madde står och skiner i kapp med solen samtidigt som Hakan står tillknutet med en tom blick och mörka trötta ögon. Ner klädd och ser måttligt glad ut att träffa sin syster.

Det syns tydligt vem som drog vinstlotten i familjen och kan leva livet.
Citera
2021-07-06, 21:20
Medlem
Ninenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ribersborg
Aftonhoran har kört ett reportage nu.

https://www.aftonbladet.se/kungligt/...h-ett-halvt-ar

Säg vad man vill om Madeleine, man på bilderna i det reportaget så golvar hon Victoria med hästlängder. Madde står och skiner i kapp med solen samtidigt som Hakan står tillknutet med en tom blick och mörka trötta ögon. Ner klädd och ser måttligt glad ut att träffa sin syster.

Det syns tydligt vem som drog vinstlotten i familjen och kan leva livet.

Jag tycker att Victoria är vacker och jag gillar hennes lite enkla stil. Men jag håller med. Victorias liv är nog väldigt präglat av plikt och hon måste förbereda Estelle på ett lika pliktfyllt förutbestämt liv medan Madde har all frihet på andra sidan Atlanten.
Citera
2021-07-06, 22:10
Medlem
TröttSvensks avatar
Jäklar i min låda vad röken och kröken satt spår på Madde...
Det verkar vara eoner av tid sedan hon satt efter gymnasiet och drack longdrinks på Lydmar med väninnorna och gick hem och väntade på Jonas.
Citera
2021-07-07, 02:07
Medlem
Jag är förvånad att hon är gift med Chris fortfarande och att de lyckats hålla ihop och producera tre barn. Jag minns bröllopet. Jag försökte titta på det men det var så obehagligt att se Madeleines crazy blick och frånvaron av känslor hos henne. Chris var ju åtminstone betuttad i henne vid bröllopet.

Riktigt fula ungar har de också, synd att de ärvt Chris drag (den äckliga munnen) och inte Maddes.
Citera
2021-07-11, 02:54
Medlem
Har för mig att jag hört någon konspirationsteori om att Madde inte är barn till kungen. Någon som vet mer om detta? Madde och Victoria är ju inte särskilt lika varandra heller.
Citera
2021-07-11, 06:59
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triton5150
Har för mig att jag hört någon konspirationsteori om att Madde inte är barn till kungen. Någon som vet mer om detta? Madde och Victoria är ju inte särskilt lika varandra heller.
Tycker du KF är lik sina systrar då? Jävla sladder.
Citera
2021-07-11, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Triton5150
Madde är en kopia av kungens mor. Googla.
Citera
2021-07-11, 18:30
Medlem
Tycker madde ser sliten ut och inte lika vacker som förr. Vad har hänt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här