2021-07-05, 02:36
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
har igång windows synskada hjälpmedel för att zooma in din profil bild, lite pixligt men funkar. på andra skärmen youtube igång best of billie eilish. bild på en död älg på mobilen framme. på bordet står en family pack vasselin och ICA basic toapapper. natten är ung. 2021 - vårt år.
Du och ja', Alfred. Du o ja'.
2021-07-05, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Chilla Gurkis. Varför är det så viktigt för dig att vara världens snabbaste kukbilds loggare att det känns som du tar åt dig bara för att någon inte håller med dig? Tycker synd om dig när det här verkar vara det enda du har att vara stolt över och ser det som ett personligt påhopp.

Jag skrev ju att det inte är coolt att vara snabb, har nämnt det ett antal ggr men det verkar inte gå in. Sen var det din kiropraktor kommentar ja regerade på. Du sitter ju även o hugger på alla som klagar på jh samt motsätter dig precis allt jag skriver, det blir tröttsamt det med vet du.
2021-07-05, 08:05
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Jag skrev ju att det inte är coolt att vara snabb, har nämnt det ett antal ggr men det verkar inte gå in. Sen var det din kiropraktor kommentar ja regerade på. Du sitter ju även o hugger på alla som klagar på jh samt motsätter dig precis allt jag skriver, det blir tröttsamt det med vet du.

Är det en hemlighet att det inte är bra för kroppen att sitter hopsjunken vid en dator? Svårt att sitta bra ergonomiskt med en laptop om man kör på det inbyggda tangentbordet då man sitter och tittar ner konstant i flera timmar då.

Är det att hugga på folk att inte hålla med? Eller är det okej att ha olika åsikter? Kanske ska läsa hur du själv skriver här inne innan du pekar finger på andra?

Behöver inte gå i taket bara för att jag gillar ett annat tangentbord och snacka om att suga kuk liksom men det är väl arbetsskada?
Senast redigerad av Bbobi 2021-07-05 kl. 08:17.
2021-07-05, 08:49
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Är det en hemlighet att det inte är bra för kroppen att sitter hopsjunken vid en dator? Svårt att sitta bra ergonomiskt med en laptop om man kör på det inbyggda tangentbordet då man sitter och tittar ner konstant i flera timmar då.

Är det att hugga på folk att inte hålla med? Eller är det okej att ha olika åsikter? Kanske ska läsa hur du själv skriver här inne innan du pekar finger på andra?

Behöver inte gå i taket bara för att jag gillar ett annat tangentbord och snacka om att suga kuk liksom men det är väl arbetsskada?
Kom igen bobban säg inte ifrån högre makter nu.
2021-07-05, 10:11
Medlem
Citat:

Jo men ja blir ju sårad fattar du väl..

Titta ner gör väl bron fury oavsett, nu var ju fingrarna problemet inte axlar, nacke rygg etc.

Har kört med vanligt tangentbord och haft stor skärm i huvudhöjd upplever ingen skillnad i ergonomisk mening. Säger som bron fury det är fingrarna som blir slitna mer än något annat, men jag är inte naprapat förvisso.

Sen vad är det för fel på att suga kuk nu då? Det är 2021

edit: Sen går det ju utmärkt att köra ditt upplägg men att ha ett litet tangentbord ändå, samma som de som du har i små laptops, chromebooks. Eller du menar att det fuckar med kroppen för att man håller armarna i annan vinkel?
Senast redigerad av gurka111 2021-07-05 kl. 10:13.
2021-07-05, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kobent
Laptop tangentbord är bäst håller med dig helt, kör också chromebook med platta knappar.

Man kan lätt smattra 70 tecken på ~5 sekunder om man inte loggar och bara svarar nåt simpelt typ håller med och lägger till nåt litet.

Bästa är när man får många såna lätta på rad då kommer du lätt upp i 150 mess i timmen om det är konstant kö vilket det sällan är :P
Dagen innan midsommarafton var sjuk på CW drog 900 mellan 15-20. Rekord för min del.

Problemet för mig är inte kramp i fingrarna det är kroppen generellt som slits men jag tränar mkt det är fan ett måste i det här jobbet annars blir det gamnacke deluxe..

Hade aldrig pallat JH eller operador då försvinner ju charmen med det här jobbet. Lönestegen är inte värt den pressen.
Minns på oper fick feedback för minsta slarvfel vem fan pallar det? Då tjänar du inte pengar och är konstant nojig.
Nu pratar jag om slarvfel som ”HUr mår du idag?”

Håller med dig i allt, 100% äntligen nån som fattat.
2021-07-05, 21:28
Medlem
Är det nån mer än jag som typ börjat forska om den mytomspunna fontänorgasmen ? Jag har aldrig sett det live (slickar inte, är en jävligt självisk älskare, och fingra och hålla på orkar jag inte er än nån sekunder) och vad jag typ hört finns det nån teknik att böja finger inne och göra snabbt eller nått sånt, jag har fan ingen aning.

Har börjat fråga gubbarna vad de har för tekniker för att göra Fontän på kvinnor, återkommer om jag fått nått trovärdig svar.
2021-07-05, 22:12
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Är det nån mer än jag som typ börjat forska om den mytomspunna fontänorgasmen ? Jag har aldrig sett det live (slickar inte, är en jävligt självisk älskare, och fingra och hålla på orkar jag inte er än nån sekunder) och vad jag typ hört finns det nån teknik att böja finger inne och göra snabbt eller nått sånt, jag har fan ingen aning.

Har börjat fråga gubbarna vad de har för tekniker för att göra Fontän på kvinnor, återkommer om jag fått nått trovärdig svar.

Fontänorgasm.

När frugan inte längre kan hålla tätt och råkar kissa lite i mannens mun men hellre låter honom tro att det var orgasm.

Nu slår han sig för bröstet och skryter ovetandes om att han hade wet sex med sin fru.

Typ så?
2021-07-05, 22:15
Medlem
Mopsans avatar
Citat:

Dom där jövla gubbarna har inte en aning om hur man ens ska knulla en kvinna i missionären. Fontänorgasm är överkurs. Män som är proffs på det, behöver inte skriva på såna här sidor😂 Dom tror att man kan se hur som helst ut runt kuken och sen köra på.
2021-07-05, 22:19
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Dom där jövla gubbarna har inte en aning om hur man ens ska knulla en kvinna i missionären. Fontänorgasm är överkurs. Män som är proffs på det, behöver inte skriva på såna här sidor😂 Dom tror att man kan se hur som helst ut runt kuken och sen köra på.

Eller när dom frågar en 60 åring om hon tar p-piller så det går att spruta inuti utan att hon blir med barn.

Vad fan är det här.
2021-07-05, 22:34
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Eller när dom frågar en 60 åring om hon tar p-piller så det går att spruta inuti utan att hon blir med barn.

Vad fan är det här.
Hahaha. Det är så rolig när såna frågor kommer. Det var en operatör som sa att player var småbarnsförälder när hon var 62år. Skrattade så jag tjöt när jag såg det.
2021-07-05, 23:44
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:

Jag har frågat gubbstruttarna i över ett år nu ifall de har en speciell teknik, men jag har ännu inte fått svar på det. Säg till om du får svar för jag vill gärna veta hur en gammal rutten chattgubbe kan få en ung och vacker 20-åring att komma utan att spy upp magsäcken först.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in