Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Som sagt, klienten var i det här fallet en 80-årig man. Eller insinuerar N. Armstark att Ebba våldtagit Esbjörn och att Esbjörn är som ett barn? I annat fall har jag svårt att se kopplingen till exemplet som fördes fram.
Så vitt jag vet har ombudet ingen juridisk utbildning, men det hindrar naturligtvis inte att han kan kalla sig jurist.
Det var Leif GW som kallade honom jurist. Men jag har ingen aning om vad han har för utbildning.
Personligen tycker jag han verkar lite halvskum. Men att jag tycker det har ju inget med saken att göra. Att snacka skit om en halvskum person är ju oxå olagligt. Dessutom har ju hans person eller bakgrund precis som du säger inget med saken att göra.
Läser man den här artikeln från dagens expressen tycker jag att Ebba kom billigt undan. Och det tyckte nog hennes advokat oxå. Jag är säker på att det var på hans inrådan hon skrev på straffföreläggandet. En så narsisistisk person som Ebba skulle aldrig backa om hon trodde hon hade en chans.
Vem vid sina sinnens fulla bruk skulle ta en punk i belastningsregistret, på grund av att hon vill prioritera sin tid?
https://www.expressen.se/dinapengar/polisens-taktik-sa-avslojade-de-busch/