Citat:
Vem är det som vill avskaffa LAS och arbetsrätten? - jo Steffe Löfven
Vem är det som ville gå med på marknadshyror? - jo Steffe Löven
Vem är det som har varit fackpamp under större delen av sin karriär? - jo Steffe Löfven.
Så apropå hyckleri. Vem är det bildligt som drar ned gylfen och pissar på LO-kollektivet och säljer sin själ, bara för att rädda positioner, tjänster och förmåner åt sitt partis nomenklatura? - Jo Steffe Löfven
Så hyckleri finns hos flera partiledare. I Ebbas fall om en arg kommentar på Facebook, i Stefan Löfvens fall, sälja ut hela grundidén med socialdemokrati i utbyte mot regeringsmakt. Och ändå fortsätter sig att kalla partiledare för ett arbetarparti. Man bara vill storkna.
Vem är det som ville gå med på marknadshyror? - jo Steffe Löven
Vem är det som har varit fackpamp under större delen av sin karriär? - jo Steffe Löfven.
Så apropå hyckleri. Vem är det bildligt som drar ned gylfen och pissar på LO-kollektivet och säljer sin själ, bara för att rädda positioner, tjänster och förmåner åt sitt partis nomenklatura? - Jo Steffe Löfven
Så hyckleri finns hos flera partiledare. I Ebbas fall om en arg kommentar på Facebook, i Stefan Löfvens fall, sälja ut hela grundidén med socialdemokrati i utbyte mot regeringsmakt. Och ändå fortsätter sig att kalla partiledare för ett arbetarparti. Man bara vill storkna.
Visste man inte bättre så skulle man lätt kunna tro att du riktigt går in för att bekräfta exakt vad jag skrev ang. högeranhängare.
Jämföra kriminell aktiviteter, grovt förtal med påföljd av villkorlig dom och böter med politik du ogillar.
Om Carlsberg gjorde jämförelser typ....
Citat:
Jo, det är hon ju bevisligen.
Det har hon själv erkänt och fått villkorlig dom och dagsböter för.
Men vilka jättefina och väl underbyggda argument du har och extra plus för att du inte använder urvattnade, förlegade och patetiska uttryck som "vänsterbliven" om allt du inte förstår.
Eller vänta lite nu.....
Har du ringt än? När du gör det, fråga då om jag också berättade om varför jag hade denna fråga till myndigheten!