Citat:
Ursprungligen postat av
gurka111
Korrekt, sen 75 tecken i all ära, 150 tecken hade varit ok det med så länge man slipper feedback, eller helt enkelt att nån fitta har invändningar på skitsaker.
Laptop tangentbord är bäst håller med dig helt, kör också chromebook med platta knappar.
Man kan lätt smattra 70 tecken på ~5 sekunder om man inte loggar och bara svarar nåt simpelt typ håller med och lägger till nåt litet.
Bästa är när man får många såna lätta på rad då kommer du lätt upp i 150 mess i timmen om det är konstant kö vilket det sällan är :P
Dagen innan midsommarafton var sjuk på CW drog 900 mellan 15-20. Rekord för min del.
Problemet för mig är inte kramp i fingrarna det är kroppen generellt som slits men jag tränar mkt det är fan ett måste i det här jobbet annars blir det gamnacke deluxe..
Hade aldrig pallat JH eller operador då försvinner ju charmen med det här jobbet. Lönestegen är inte värt den pressen.
Minns på oper fick feedback för minsta slarvfel vem fan pallar det? Då tjänar du inte pengar och är konstant nojig.
Nu pratar jag om slarvfel som ”HUr mår du idag?”