2021-07-04, 23:53
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Fyfan i helvete, att skriva upp mig till +1976 meddelanden från 0st lördag 16.30 till nu gör jag tamefan aldrig om igen, kan för fan se Chattcentralen i mitt huvud när jag blundar
Hatten av att du gjorde det i den här vidriga jävla värmen. Min sämsta vecka någonsin.
Snart ny vecka, regn och nya tag
2021-07-04, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Hatten av att du gjorde det i den här vidriga jävla värmen. Min sämsta vecka någonsin.
Snart ny vecka, regn och nya tag

Skoja inte, mitt rum är en fucking bastu, lätt någonstans 25-30 grader, fläkten har stått på konstant haha.

Hädanefter skall jag fan ha mer framförhållning, att göra åtminstone 100 om dagen under mån - tors, så det inte behöver bli så här hahaha 😂

Tack 💪
2021-07-05, 00:34
Medlem
kobents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Korrekt, sen 75 tecken i all ära, 150 tecken hade varit ok det med så länge man slipper feedback, eller helt enkelt att nån fitta har invändningar på skitsaker.

Laptop tangentbord är bäst håller med dig helt, kör också chromebook med platta knappar.

Man kan lätt smattra 70 tecken på ~5 sekunder om man inte loggar och bara svarar nåt simpelt typ håller med och lägger till nåt litet.

Bästa är när man får många såna lätta på rad då kommer du lätt upp i 150 mess i timmen om det är konstant kö vilket det sällan är :P
Dagen innan midsommarafton var sjuk på CW drog 900 mellan 15-20. Rekord för min del.

Problemet för mig är inte kramp i fingrarna det är kroppen generellt som slits men jag tränar mkt det är fan ett måste i det här jobbet annars blir det gamnacke deluxe..

Hade aldrig pallat JH eller operador då försvinner ju charmen med det här jobbet. Lönestegen är inte värt den pressen.
Minns på oper fick feedback för minsta slarvfel vem fan pallar det? Då tjänar du inte pengar och är konstant nojig.
Nu pratar jag om slarvfel som ”HUr mår du idag?”
Senast redigerad av kobent 2021-07-05 kl. 00:40.
2021-07-05, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kobent
Laptop tangentbord är bäst håller med dig helt, kör också chromebook med platta knappar.

Man kan lätt smattra 70 tecken på ~5 sekunder om man inte loggar och bara svarar nåt simpelt typ håller med och lägger till nåt litet.

Bästa är när man får många såna lätta på rad då kommer du lätt upp i 150 mess i timmen om det är konstant kö vilket det sällan är :P
Dagen innan midsommarafton var sjuk på CW drog 900 mellan 15-20. Rekord för min del.

Problemet för mig är inte kramp i fingrarna det är kroppen generellt som slits men jag tränar mkt det är fan ett måste i det här jobbet annars blir det gamnacke deluxe..

Hade aldrig pallat JH eller operador då försvinner ju charmen med det här jobbet. Lönestegen är inte värt den pressen.
Minns på oper fick feedback för minsta slarvfel vem fan pallar det? Då tjänar du inte pengar och är konstant nojig.
Nu pratar jag om slarvfel som ”HUr mår du idag?”

Är det så på CW att man behöver boka pass?

För jag gör ju detta när jag känner för det utöver mitt vanliga jobb, kan bli att jag loggar in när som helst för några få meddelande under dagen bara för att få upp det lite så jag inte behöver göra lika mycket när jag är ledig från vanliga jobbet.

Är just därför jag gillar JH, friheten att logga in och köra när man vill.
2021-07-05, 01:08
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Är det så på CW att man behöver boka pass?

För jag gör ju detta när jag känner för det utöver mitt vanliga jobb, kan bli att jag loggar in när som helst för några få meddelande under dagen bara för att få upp det lite så jag inte behöver göra lika mycket när jag är ledig från vanliga jobbet.

Är just därför jag gillar JH, friheten att logga in och köra när man vill.
Yup.
2021-07-05, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Yup.

Det sög ju

Förresten, vill du göra oss en tjänst och byta tillbaka din profilbild? Känner mig färdig med att se det där idag
2021-07-05, 01:13
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Det sög ju

Förresten, vill du göra oss en tjänst och byta tillbaka din profilbild? Känner mig färdig med att se det där idag
För mig syns bruden, syns Jocke för dig?
2021-07-05, 01:21
Medlem
Citat:
För mig syns bruden, syns Jocke för dig?

Mannen, jag ser allting

Jag gjorde 1500 meddelanden igår den 4:e

Jag är färdig, orkar inte hahaha
2021-07-05, 01:21
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Mannen, jag ser allting

Jag gjor de 1500 meddelanden igår den 4:e

Jag är färdig, orkar inte hahaha
Haha okej, jag bytte tillbaka.
2021-07-05, 01:56
Medlem
Citat:
Haha okej, jag bytte tillbaka.
du har coomer bait bild ju värsta gärin med grönt hår och choker uffffff försöker du göra oss läckra ops till targets eller ??? "i think it moved..."
2021-07-05, 01:59
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
du har coomer bait bild ju värsta gärin med grönt hår och choker uffffff försöker du göra oss läckra ops till targets eller ??? "i think it moved..."
Självklart försöker jag det. Var ju planen när jag först dök upp här 2019. Hon på bilden gör jävligt bra musik också. Kanske får den att bli lite hård?
2021-07-05, 02:16
Medlem
Citat:
Självklart försöker jag det. Var ju planen när jag först dök upp här 2019. Hon på bilden gör jävligt bra musik också. Kanske får den att bli lite hård?
har igång windows synskada hjälpmedel för att zooma in din profil bild, lite pixligt men funkar. på andra skärmen youtube igång best of billie eilish. bild på en död älg på mobilen framme. på bordet står en family pack vasselin och ICA basic toapapper. natten är ung. 2021 - vårt år.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in