Citat:
Jag minns allt dig också och dina argument och NB rök rätt in på livstid. Till trots dina konspirationer så ligg lågt.
Jag la vikt på hur dåraktigt hon försvarade NB.
Vilket härrörde till skyddande av brottsling.
Du drar långtgående slutsatser av två rättsfall.
För min del baseras åsikter på personers beteende via Fu och inte via varken kön eller relationsstatus.
Så jag är hemskt ledsen, det håller inte men nice try.
Däremot är det väldigt intressant hur kvinnor tycks bli offer mer frekvent än män, de har en tendens att surfa genom rättssystemet på ett annat sätt så jag är glad att du nämner den aspekten rent kriminologiskt.
Manipulativa Möller vs Paasila är väldigt intressant ur den aspekten och likaså Lilja vs Olsson Lilja som också åkte som på en räkmacka i många år.
Jag la vikt på hur dåraktigt hon försvarade NB.
Vilket härrörde till skyddande av brottsling.
Du drar långtgående slutsatser av två rättsfall.
För min del baseras åsikter på personers beteende via Fu och inte via varken kön eller relationsstatus.
Så jag är hemskt ledsen, det håller inte men nice try.
Däremot är det väldigt intressant hur kvinnor tycks bli offer mer frekvent än män, de har en tendens att surfa genom rättssystemet på ett annat sätt så jag är glad att du nämner den aspekten rent kriminologiskt.
Manipulativa Möller vs Paasila är väldigt intressant ur den aspekten och likaså Lilja vs Olsson Lilja som också åkte som på en räkmacka i många år.
På tal om att dra långtgående slutsatser om två rättsfall; såg att du jänförde Lena- mordet med mordet på en tonårs- tjej (minns inte namnen nu). Snuskigt lika skrev du ungefär.
Det andra fallet har jag inte följt alls mer än via media, men om jag fattar det rätt finns det väl inte många likheter alls?
Killen som mördade tjejen som han hade kysst (typ) var väl på inga sätt lik SD? Var han också svartsjukt, salkade offret och uttryckte dödshot? Hade han haft en längre tids relation med offret?
Om jag inte minns fel, var det i det fallet tjejen som var den svartsjuka och mycket drivande? Medan killen verkade vara mer av den som blev manipulerad?
Även att du jämför HD me Möller känns att ta i. Finns det verkligen sådan likheter?
Jag tycker att du drar på för höga växlar när du ställer dessa personer och mord jämte HD.