2021-07-03, 01:12
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Jaså, vad tycker du flickfotograf säger då? Att kvinnor inte alls ska se på män som våldtäktsmän?
Varför ska han svara på vad jag tycker?
Alla män är inte våldtäktsmän.
Däför är det väl högst irrationellt att gå omkring och inbilla sig något som inte är sant?

Jag vet, det kräver en del egen tankeverksamhet att klura ut hur man lär sig veta vad som är vad, men med stora friheter kommer också ett stort eget ansvar.

Ta det, för ingen annan kan ta det åt dig.
Senast redigerad av Flickfotograf 2021-07-03 kl. 01:15.
Citera
2021-07-03, 08:56
Avslutad
Jag tror vi får ta en liten repris här.
Citat:
Men du förstår att Snecker hela livet fått höra att om litar på män och går med män på efterfest, bjuder hem män på te efter krogen, tackar ja till skjuts hem, går ensam hem från krogen eller i parken nattetid och då blir våldtagen så är hon dum i huvudet och får skylla sig själv så kanske lite av det har gått in? Men då skuldbeläggs hon för att hon lyssnat?

Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Du är så envis, eller ska vi säga enfaldig.

Den där storyn håller faktiskt inte vatten.
Ju mer och fler risker du tar, desto större är sannolikheten att du drabbas av någon av psykopaterna därute.

Nej, du kan aldrig låtsas som att de inte finns och tro mig, jag bryr mig inte vem du fäljer med hem. Det är din ensak att ta reda på om han är psykopat innan du gör det och inte min.

Om jag sitter på en uteservering, tror du jag lämnar telefon och plånbok kvar på bordet när jag går på muggen om ingen jag kännar kan passa dem?

Vad tror du om den här världen egentligen?

Det är exakt sånt burka och manlig släkting i sällskap hjälper mot i mellanöstern.

Hur du än vänder dig har du arslet bak och du och de självrättfärdigade feministerna får skrika hur mycket ni vill. Det kommer aldrig bli alla mäns fel eller ansvar.
Citera
2021-07-03, 13:27
Bannlyst
Att påstå att mäns brottslighet har att göra med psykisk ohälsa är som att säga att det har att göra med socioekonomiska faktorer. Rent bullshit är det. Det har att göra med genetik och fattar man inte det lär man vara på gränsen till utvecklingsstörd.
Citera
2021-07-03, 16:33
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XfileDK
Att påstå att mäns brottslighet har att göra med psykisk ohälsa är som att säga att det har att göra med socioekonomiska faktorer. Rent bullshit är det. Det har att göra med genetik och fattar man inte det lär man vara på gränsen till utvecklingsstörd.
Okej.
Då är du alltså utvecklingestörd, så vi för in det på lodrät fjorton.

Har du hört talas om psykopater?
Mellan två och fyra procent av befolkningen är såna.

De står för över 70% av alla brott.
En absolut majoritet av dem har vuxit upp med en ensamståenden mamma och det ligger nära till hands, att hon behandlat dem som skit.
Våra värsta massmördare, liksom Dahmer, Breivik, Valjakkala, Madsen osv har ensamstående mamma eller psykiskt störd mamma gemensamt. Även Thomas Quick och Englas mördare. (parentes)

I ett gynocentriskt samhälkle där mammor automatiskt bedöms vara de bästa mammorna för barn fick vi också ära oss genom berättelsen lilla hjärtat.

Det är dags att vakna.
Vi här vet att det INTE har med socioekonomiska faktorer att göra. Det är bara sossar, vänbsterblivna och de osm indoktrinerats länge nog av snickisnacki som fortfarande påstår sånt.

Läs på om Amir Sariaslan.
Man blir inte psykopat av att vara fattig. Då hade 70% varit psykopater i världen redan.
Senast redigerad av Flickfotograf 2021-07-03 kl. 16:35.
Citera
2021-07-03, 16:43
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Jag tror vi får ta en liten repris här.
Ta så många du vill.

Det kommer vara rätt ganska lång tid framåt.
Ditt beslut, dina konsekvenser.
Citera
2021-07-03, 17:50
Avslutad
Citat:
Ta så många du vill.

Det kommer vara rätt ganska lång tid framåt.
Ditt beslut, dina konsekvenser.
Japp, tar man inte konsekvensen och utgår från att alla män är våldtäktsmän som Snecker gör så är man dum i huvudet. Flammarion tycker dock att det är du och Snecker som begår en oförlåtlig synd som utgår från detta.

Det var det diskussionen gällde.
Citera
2021-07-03, 18:24
Medlem
Vansterpartiets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Ursäkta men var har du fått detta ifrån? Ni snackar så mycket skit här att hälften kunde vara nog.
Hur känns det att använda ett forum för att hitta på egna sanningar?
Ursäkten godtas. Jag diskuterar självklart från egna erfarenheter då något annat är förljuget och vinklat. De flesta anser att en singelmoder bör undvikas. Det skulle inte förvåna mig om du har hysteriska singelmödrar i din bekantskap.
Citera
2021-07-03, 23:52
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Japp, tar man inte konsekvensen och utgår från att alla män är våldtäktsmän som Snecker gör så är man dum i huvudet. Flammarion tycker dock att det är du och Snecker som begår en oförlåtlig synd som utgår från detta.

Det var det diskussionen gällde.
Sorry, inte ens nära nog att känna röken av en cigarr.
1A: Snecker är dum i hela huvudet och det visste jag redan innan jag fick reda på att hon skivit 0,3 på högskoleprovet.

En enklare idiot hade svarat A på samtliga frågor och drmed fått 0.5, vilket är snittet för att inte bryrsig alls.
Citera
2021-07-05, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Säg inte emot när folk som fattar bättre än du uttalar sig.
Mer än 70% av dem som sitter i fängelse är söner till singelmammor.
Dels har de ofta behandlat sönerna som skit, dels har deras nya pojkvänner gjort det.

Det skulle absolut inte förvåna mig om män lämnar dig.
Din kognitiva dissonans är enorm, men ditt kvinnliga kollektiva ego.

Enligt dig måste det per automatik vara mannens fel att hon gjorde sig omöjlig att leva med?
Kommer du bra överens med alla kvinnor?

Har du möjligtvis källa på det fetade? Jag har googlat utan resultat och vore tacksam för hjälp att hitta!
Citera
2021-07-05, 10:01
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 40milesfromthesun
Har du möjligtvis källa på det fetade? Jag har googlat utan resultat och vore tacksam för hjälp att hitta!
Tror du att Google skulle tillåta att sånt kommer fram i sökningar, när de till och med sparkade James Damore för att han sa att det är skillnad på flickor och pojkar i ett PM?

Du får hjälp av mig att hitta fram, men du kommer få göra en del studier på egen hand också.

Jag kommer inte tvångsmata dig med mina teorier eller slutsatser, så det är viktigt att vi etablera en del sanningar som på senare tid och i omfattande studier dissekerats och som lämnat bland annat den svenska "socioekonomiska faktorer" som orsak i skamvrån.

Är du redo för detta, kan du börja med Amir Sariaslan https://scholar.google.se/citations?user=XemMkGcAAAAJ&hl=sv.
Jag behöver väl inte påminna om skillnaden mellan korrelation och kausalitet?

Därför är grundfrågan viktig att ställa på rätt sätt:

Av Sveriges och världens värsta brottslingar, hur många är barn till ensamstående mammor eller mammor som behandlat dem som skit.

Jag påstår alltså inte att mammorna är orsaken.
Jag påstår att det ofta finns en korrelation. Särskilt bland lust-/massmördare och våldtäktsmän.

Du kan mjukstarta tankegången här:
https://www.heritage.org/crime-and-justice/report/the-real-root-causes-violent-crime-the-breakdown-marriage-family-and
Citera
2021-07-05, 10:08
Bannlyst
Citat:
Okej.
Då är du alltså utvecklingestörd, så vi för in det på lodrät fjorton.

Har du hört talas om psykopater?
Mellan två och fyra procent av befolkningen är såna.

De står för över 70% av alla brott.
En absolut majoritet av dem har vuxit upp med en ensamståenden mamma och det ligger nära till hands, att hon behandlat dem som skit.
Våra värsta massmördare, liksom Dahmer, Breivik, Valjakkala, Madsen osv har ensamstående mamma eller psykiskt störd mamma gemensamt. Även Thomas Quick och Englas mördare. (parentes)

I ett gynocentriskt samhälkle där mammor automatiskt bedöms vara de bästa mammorna för barn fick vi också ära oss genom berättelsen lilla hjärtat.

Det är dags att vakna.
Vi här vet att det INTE har med socioekonomiska faktorer att göra. Det är bara sossar, vänbsterblivna och de osm indoktrinerats länge nog av snickisnacki som fortfarande påstår sånt.

Läs på om Amir Sariaslan.
Man blir inte psykopat av att vara fattig. Då hade 70% varit psykopater i världen redan.

Ja det beror ju på att mammorna inte dödar sina söner. Hade de gjort det hade det inte funnits några kriminella män . Värdelösa kvinnor som föder fram mördare borde själva mördas ... annars tar de ju inget ansvar för sina barn om inte samhället tydligt sätter ner foten mot dom.
Citera
2021-07-05, 13:05
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Jaså, vad tycker du flickfotograf säger då? Att kvinnor inte alls ska se på män som våldtäktsmän?

Att det inte finns någon grund för påståenden som "alla män är våldtäktsmän".
Att vissa män är våldtäktsmän och att det är sunt att inte utsätta sig för onödiga risker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in