Citat:
Ursprungligen postat av
Ipsi
Men du förstår att Snecker hela livet fått höra att om litar på män och går med män på efterfest, bjuder hem män på te efter krogen, tackar ja till skjuts hem, går ensam hem från krogen eller i parken nattetid och då blir våldtagen så är hon dum i huvudet och får skylla sig själv så kanske lite av det har gått in? Men då skuldbeläggs hon för att hon lyssnat?
Du är så envis, eller ska vi säga enfaldig.
Den där storyn håller faktiskt inte vatten.
Ju mer och fler risker du tar, desto större är sannolikheten att du drabbas av någon av psykopaterna därute.
Nej, du kan aldrig låtsas som att de inte finns och tro mig, jag bryr mig inte vem du fäljer med hem. Det är din ensak att ta reda på om han är psykopat innan du gör det och inte min.
Om jag sitter på en uteservering, tror du jag lämnar telefon och plånbok kvar på bordet när jag går på muggen om ingen jag kännar kan passa dem?
Vad tror du om den här världen egentligen?
Det är exakt sånt burka och manlig släkting i sällskap hjälper mot i mellanöstern.
Hur du än vänder dig har du arslet bak och du och de självrättfärdigade feministerna får skrika hur mycket ni vill. Det kommer aldrig bli alla mäns fel eller ansvar.