2021-07-02, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Hur gick det med den där gamla båten han påstods sparka sönder på fyllan?

Ingen aning eftersom jag inte kollar på hans videos längre. Följer hans eskapader via den här tråden och kan bara konstatera att han verkar ha snurrat till det rejält på senaste. Är det hälften så rörigt som i den här tråden är det illa nog.
Citera
2021-07-02, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trosacrew
Ingen aning eftersom jag inte kollar på hans videos längre. Följer hans eskapader via den här tråden och kan bara konstatera att han verkar ha snurrat till det rejält på senaste. Är det hälften så rörigt som i den här tråden är det illa nog.
Ja han är en återfallsförbrytare.

Psykologen+frivården diskuterar i detta nu hur man ska handskas med detta vilddjur, tyvvär verkar modus operandi vara låt han skrika, han lugnar alltid ned sig tillslut antingen i badkaret eller i soffhörnet.
Citera
2021-07-02, 23:56
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Hur gick det med den där gamla båten han påstods sparka sönder på fyllan?
Tror det var förra sommaren som han kickade sönder någons eka på fyllan. Dagar efter krigade han och hans morsa på någon trosa-relaterad facebooksida i ämnet.

Det var längesen hans stackars släktingar blev filmade föressten. Bäst var när han ständigt filmade och gjorde narr av sin mormors dementa gubbe back in the days hahah.
Citera
2021-07-02, 23:57
Medlem
exexexexs avatar
Advokaten, (den främste i sverige ofc /rask) lär ju gjort en googling och scrollat igenom här, och då tänkt till om man verkligen vill synas bredvid rask i framsätet på en lånad nissan micra.

Sen firar rask sin tusensidiga tråd idag! Grattis!
Citera
2021-07-03, 06:02
Medlem
TheFinals avatar
På jeopardy ikväll hittar vi...

Under "kreatörer på Youtube" på 100kr

""Denna kreatören tvingade sin fru vara framför kameran i sovrummet och lät colombianska maffian bekosta sommarupplevelsen""

Fantastiskt klipp med gött gnäll idag, såg att det var en ute på familjekanalen också som jag blev rekommenderad trots att de enda jag youtubat senaste veckan är hur man lagar en specifik gaffeltruck, prenumererar inte ens på chefen AF trosa.
Citera
2021-07-03, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannon666
Han måste väl tigga pengar till det först

Han hade ju ett samarbete med en klinik för att ta bort dom, han gick även ut på Instagram och sa att alla som bokat tid för att ta bort sina tatueringar skulle avboka sin tid, för med hans rabattkod så skulle man få första behandlingen gratis. Detta var ju minst ett år sen nu, och vi har hört olika bortförklaringar, bla att han inte vill åka in till Stockholms city som är centrum för pandemin (han verkar tro att det går runt zombies och bara man sätter sin fot där får man corona) , han har ibland tycker att det är snyggt med tatueringarna, att han är rädd för att det ska göra skit ont, jag tror på de sista, han är ju en liten pussy.
Citera
2021-07-03, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Han hade ju ett samarbete med en klinik för att ta bort dom, han gick även ut på Instagram och sa att alla som bokat tid för att ta bort sina tatueringar skulle avboka sin tid, för med hans rabattkod så skulle man få första behandlingen gratis. Detta var ju minst ett år sen nu, och vi har hört olika bortförklaringar, bla att han inte vill åka in till Stockholms city som är centrum för pandemin (han verkar tro att det går runt zombies och bara man sätter sin fot där får man corona) , han har ibland tycker att det är snyggt med tatueringarna, att han är rädd för att det ska göra skit ont, jag tror på de sista, han är ju en liten pussy.

Jag är förvånad om han har/får samarbeten längre för vilket seriöst företag vill förknippas med BB?
Citera
2021-07-03, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannon666
Jag är förvånad om han har/får samarbeten längre för vilket seriöst företag vill förknippas med BB?

Ett härligt samarbete han hade med pentagram/döskalle motiven på skjortorna. 6månader sedan kanske. Hade på sig dessa skjortor nonstop i 2 veckors period och skröt upp passformen och hur snygga dom var. Sen dess har han aldrig haft på dom, inte i sina videos iallafall. Blev han blåst av företaget han hade samarbetet med?

Vad får Alexander för ett samarbete? 2-3000kr? % på sålda varor under samarbetet?

Fattar faktiskt inte (det ser vi nu att ingen vill) vilka företag som ens vill sammarbeta med han. Knappa 6-7000 visningar på sina icke drama videos.
Citera
2021-07-03, 10:52
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Nämn mig 1… ETT ENDA arbete som ni verkligen tror att han skulle kunna klara av.
Å säg förhelvete inte telefonförsäljare!

Jag tycker att han skulle behöver göra en utredning det handlar om att ta eget ansvar. Jag fick genomgå en utredning som varade I ett bra tag innan jag fick ett jobb som passade mig. Det handlar om att våga förändras. Han har i ett fler tal Livesändningar och videos beskrivit att han har väldigt många personliga problem. Att han sitter och gör drama på människor som lider utav andra problem och hoppar på nya karaktärer på Svenska Youtube för att tjäna sin inkomst är inget man ska syssla med.

Men tillbaka till spåret när han är färdig med sin utredning om han nu väljer att göra en så kan de som är experter hjälpa honom att hitta ett jobb som passar honom.

Det hade gjort honom gott och lycklig för han sitter ju själv och gråter i vissa utav sina videos och beskriver att han inte mår bra. nu har han gjort dem videos privata så jag kan inte länka dig dem men det finns säkert reupload någonstans på dem.

Men men det är bara vad jag tycker det är upp till han själv ifall han vill göra det.
Senast redigerad av Romanche92 2021-07-03 kl. 10:59.
Citera
2021-07-03, 11:13
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmasen7
Ett härligt samarbete han hade med pentagram/döskalle motiven på skjortorna. 6månader sedan kanske. Hade på sig dessa skjortor nonstop i 2 veckors period och skröt upp passformen och hur snygga dom var. Sen dess har han aldrig haft på dom, inte i sina videos iallafall. Blev han blåst av företaget han hade samarbetet med?

Vad får Alexander för ett samarbete? 2-3000kr? % på sålda varor under samarbetet?

Fattar faktiskt inte (det ser vi nu att ingen vill) vilka företag som ens vill sammarbeta med han. Knappa 6-7000 visningar på sina icke drama videos.

Andleningen att han inte har skjortorna på sig längre enligt han själv för att det är för varmt, kan väl till viss del hålla med, jag använder inte heller skjortor i denna värme om det inte är någon "fest". Och hans senaste samarbeten har det varit % på hur mycket han säljer via sin kod. Det var ju någon i tråden här som hade kontakta företaget och fråga hur många som sålts via hans kod, det var 1 (en) skjorta, vad kan han då tjäna per sälj på en 500kr skjorta, 5-10%?.
Sen skulle han ha samarbete med twistshake som inriktar sig på bebis saker, där var det någon som kontakta bolaget innan och berätta att rask kanal har figurert i rättegång och vad han pysslat med tidigare så dom avbröt samarbetet innan de starta, där vart det noll kronor. Via ad sense drar han in 7k i månaden före skatt, så man fattar ju att tiggeriverksamheten måste fortsätta kväll efter kväll, det är bara en tidsfråga innan skatteverket och kronofogden är och ser över verksamheten
Citera
2021-07-03, 11:25
Medlem
Vad tror ni resan till hc kostade?

Hade det inte varit enklare att sova över där istället för att köra över 60 mil på ett dygn?

Fast då kanske Rask skulle behövt "jobba" där borta lol.
Citera
2021-07-03, 12:09
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Vad tror ni resan till hc kostade?

Hade det inte varit enklare att sova över där istället för att köra över 60 mil på ett dygn?

Fast då kanske Rask skulle behövt "jobba" där borta lol.

100% Föräldrarna tyckte HC var skit men det är väl för fan inte dem som ska njuta när man åker till ett ställe där barn ska ha roligt. Man åker väl till HC för barnens skull och inte föräldrarnas?. Bajsbaronen tyckte att HC var 2/10 men god morgon liksom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in