2021-07-02, 21:56
Medlem
Vi har gemensamma vänner .

Mamman till E minsta barn var hans elev och dem blev ihop när hon gick ut skolan . Samma dag faktiskt - då han vägrat dejta henne innan trots hennes ihärdighet . Många i skolan visste hennes känslor - men ingen trodde han skulle falla. Så stor ålderskillnad , erfarenhet och mognad. Men kärleken är blind tydligen

Men den sidan som vissa vill måla upp här - om E har jag varken sett eller hört nåt om.

Och vi är ifrån samma område - alla känner alla .
Och därför har jag en annan bild av Ly än andra här.
Möjligt att hon var en annan person tidigare i sitt liv men sen hon började klänga sig fast på E så var hon iallafall inte nån fin och trevlig och skötsam människa.
2021-07-02, 23:24
Medlem
DetBaraBlirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Vi har gemensamma vänner .

Mamman till E minsta barn var hans elev och dem blev ihop när hon gick ut skolan . Samma dag faktiskt - då han vägrat dejta henne innan trots hennes ihärdighet . Många i skolan visste hennes känslor - men ingen trodde han skulle falla. Så stor ålderskillnad , erfarenhet och mognad. Men kärleken är blind tydligen

Men den sidan som vissa vill måla upp här - om E har jag varken sett eller hört nåt om.

Och vi är ifrån samma område - alla känner alla .
Och därför har jag en annan bild av Ly än andra här.
Möjligt att hon var en annan person tidigare i sitt liv men sen hon började klänga sig fast på E så var hon iallafall inte nån fin och trevlig och skötsam människa.

Fast ingen vet ju exakt vad som hänt bakom stängda dörrar, eller hur? Du svartmålar L på lösa grunder, du glorifierar E, oxå på lösa grunder!

Eller har du varit med båda två, alla minuter av all tid dom spenderat tillsammans? Sett allt, hört allt? Eller har du varit med E varje minut öht och verkligen VET hur han är?
Inte va? Nej precis. Okej att du sista dygnet verkar taggat ner men ärligt, du var hans elev med gemensamma vänner? Har du spenderat tid med honom ensam, på ett personligt plan?
Jag har det, och han var vidrig! Så lägg av med att måla upp honom som nån jävla ängel!
2021-07-03, 00:13
Medlem
Ja, jag försöker se en objektiv sida av båda.
Nu när värsta chocken lagt sig. Eller
Båda sidor fått sagt sitt

Men då jag har bara hört dåligt om L sen länge så -

Så berätta gärna om dina erfarenheter och vad du vet
2021-07-03, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Blev han skjuten i huvudet?!
Stod så i tråden tidigare. Men det är ju inte 100%
2021-07-03, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Absolut ska dom/man få göra det. Men när det är skitsnack/skvaller så kan man lika gärna vara tyst, det hör inte hemma på nätet, oavsett vad man pratar om.
Jag är 100% lugn kan jag berätta, det är ingen fara.

DU HAR INGEN ANING!
Hur kan bara DU veta vad som är skitsnack och vad som är sanningen om L? Du tror inte nån annan vet NÅT. Alla ljuger och lyssnar på rykten och skvaller utom du.Hur vet du det???? . Du verkar inte ha hela bilden o ha uppfattat alla andra sidor av din vän L som du försvarar så ihärdigt. Hon är häktad för mord (normalt?)
Hon verkat ha manipulerat dig totalt.
Senast redigerad av Vemdalen62 2021-07-03 kl. 00:54.
2021-07-03, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Ja jag blir arg när någon snackar skit, enkelt. För det är vad det är, hörsägen och skvaller/skitsnack. Ska vi börja med det, så kan jag kalla dig för pedofil kanske? Nä, så kan vi ju inte ha det för jag är övertygad om att du inte är det liksom. :-)
Hon har barn ja. Är alla skilda mammor med flera barn dåliga då? Hör du inte hur illa det låter?
Hon har tagit väl hand om sina barn, gjort allt för dom kan jag säga. Och de 2 äldre har alltid bott hos L medans dom andra har bott halva tiden hon pappan, vad är det för problem med det?
Hon har inget kringflackande liv. Efter hennes senaste skilsmässa flyttade hon till lägenheten och började plugga, vad är problemet?
Ja, jag hugger mot lögner och förtal, vilket jag hoppas ni också gör om någon pratar skit om era vänner.
För jag är vän med L, och inget annat. Har inte varit något annat heller för den delen. Ni vet, man kan vara vänner med folk också, jo det är faktiskt sant. :-)

Du fokuserar på helt fel saker alltså..

Så att folk ens diskuterar med dig förvånar mig..

på gång efter gång är det snack om L att hon är så duktig osv. Jajajaja vi har märkt det va

OM JAG SKULLE KÄNNA NÅGON SOM HAR MÖRDAT EN MÄNNISKA SKULLE JAG ALDRIG I HELA MITT LIV SITTA OCH PRATA GOTT OCH FÖRSVARA DEN MÄNNISKAN ÄVEN OM DET VORE EN FAMILJEMEDLEM..

Det är ju tragiskt hur folk ser på saker och det är därför som vi har en skrämmande värd där ute..
2021-07-03, 07:43
Medlem
Citat:
Men oj.

Alla kan väl få berätta det dem vet utan att du ska anklaga alla för att ljuga så fort det är nåt dåligt om L
Eller nåt bra om E.

Troligtvis hade dem väl båda både bra och dåliga sidor. Det förstår väl jag med.

LasseLiten- ta en kall dusch och lugna ner dig

Låt folk berätta vad dem vet

Jag kan bara hålla med dej.
Man våg knappt skriva något man vet innan L är där och anklagar att det är lögner.
Vet en hel del om L och Es relation då båda satt gärna på Vita Älgen.
Och onyktert tillstånd pratas det en del och själv dricker jag inte då jag är chaffören oftast till de som inte ska köra.
Och det förhållandet va inte sunt på en enda fläck!
2021-07-03, 09:26
Medlem
Tack.
Så sant som det var sagt.
Hon drog ner honom till botten.

Skulle heller aldrig nånsin lägga tid på att sitta och försvara en kallblodig mördare. Oavsett hur väl jag känt personen innan.
Att skjuta ihjäl en 4 barns pappa och förstöra livet för dem - är oförsvarligt.
Att ta med ett vapen och sen sätta sin plan i verket - är en så sjuk handling så hon måste ha allvarliga problem - som LasseLiten hela tiden förnekar.
Kan en vanlig Svensson få tag på ett vapen ? Nej!!
2021-07-03, 10:07
Medlem
DetBaraBlirs avatar
Citat:
Tack.
Så sant som det var sagt.
Hon drog ner honom till botten.

Skulle heller aldrig nånsin lägga tid på att sitta och försvara en kallblodig mördare. Oavsett hur väl jag känt personen innan.
Att skjuta ihjäl en 4 barns pappa och förstöra livet för dem - är oförsvarligt.
Att ta med ett vapen och sen sätta sin plan i verket - är en så sjuk handling så hon måste ha allvarliga problem - som LasseLiten hela tiden förnekar.
Kan en vanlig Svensson få tag på ett vapen ? Nej!!

Jag försvarar inte L, då jag inte VET vem hon är, jag var heller inte DÄR, precis som du inte var där.
Du måste hejda dig lite tills det framkommit fakta och bevis huruvida någon är en kallblodig mördare. För som sagt, du var inte där! Du vet inte vad som faktiskt ledde till att hon sköt honom.

Och att hon dragit ned honom i botten, då är det återigen samma sak, du har inte spenderat varje minut tillsammans med dom.
Vad vet du om vad Emil sagt eller gjort mot henne?
Han snackar på fyllan, ja, många gör det, och det är inte sällan folk överdriver eller ljuger. Myntet har två sidor, inte sant?

Mycket möjligt att hon är en risig person, jag kan inte yttra mig om det, för jag känner inte henne, vilket du heller inte gör, eller hur?
Men jag VET dessutom att han har ett förflutet som risig person, så ingen rök utan eld, eller?

Som en annan skrev innan, dom var kanske gift för varandra, har inte den tanken slagit?
2021-07-03, 10:42
Medlem
Du vet - vad är det du vet ?

Hur vet du att jag inte VET?
2021-07-03, 10:45
Medlem
DetBaraBlirs avatar
Citat:
Du vet - vad är det du vet ?

Hur vet du att jag inte VET?

Är du inte läskunnig? Eller har du bara svårt att förstå?

Du vet inte, du var inte med dom varje minut, du var inte där den kvällen, hur kan du ens försöka påstå att du vet? Du har Es ord, som han säkert inte ens sagt direkt till DIG, vilket blir hörsägen.
2021-07-03, 10:52
Medlem
Du påstår att du vet att han varit en risig person- var baserar du det på ?

Är det oxå hörsägen eller ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in