2021-06-29, 18:06
Medlem
Står info tidigare i tråden av dem som var där då
2021-06-29, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Att ens skriva som du gör - att dem var gulliga ihop.
Vad fan är det för fel på dig LasseLiten?

Hon är en kallblodig mördare. En vidrig människa. Med fillers som skulle räcka till ett helt handbollslag. Är väl det hon behövde cash till. Och knark. Ingen rök utan eld liksom.

Hon var och härjade på lokala puben i Bålsta och skämde ut sig oxå.

Och varför är du så intresserad av varför han hade profil bilden kvar?
Kanske hoppades han att hon skulle skärpa till sig
Eller var bara inte redo att berätta för alla att det var slut.

Va, skämtar du? Det blir ju mer och mer uppenbart att du var avundsjuk på henne. Vadå, "stal" hon E från dig eller vad? Klart att dom var gulliga ihop.
Hon är fan ingen knarkare heller, kan du sluta sprida dina lögner?
Att hon var på den lokala puben och hade kul är väl inget fel. Att folk gör bort sig på fyllan är mer vanligt än ovanligt också. Vem har inte gjort det? Dom hade säkert väldigt kul, det brukar hon ha när hon går ut, och sällskapet hon går ut med, så även jag. :-)
Profilbilden är inte det enda man undrar över.
Som sagt, jag känner till mer än vad du säkert tror, även om jag inte skriver ut allt. Men jag håller inte på att baktala någon för det, jag är ute efter sanningen, vad hände Den kvällen?
2021-06-29, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Va, skämtar du? Det blir ju mer och mer uppenbart att du var avundsjuk på henne. Vadå, "stal" hon E från dig eller vad? Klart att dom var gulliga ihop.
Hon är fan ingen knarkare heller, kan du sluta sprida dina lögner?
Att hon var på den lokala puben och hade kul är väl inget fel. Att folk gör bort sig på fyllan är mer vanligt än ovanligt också. Vem har inte gjort det? Dom hade säkert väldigt kul, det brukar hon ha när hon går ut, och sällskapet hon går ut med, så även jag. :-)
Profilbilden är inte det enda man undrar över.
Som sagt, jag känner till mer än vad du säkert tror, även om jag inte skriver ut allt. Men jag håller inte på att baktala någon för det, jag är ute efter sanningen, vad hände Den kvällen?

Vet du vilken typ av människor hon umgicks med innan? Hur gammal är hennes äldsta barn? Menar brottet mot E och hans barn är ju värst, fast där kommer lite av skulden ligga på E's uppenbarligt dåliga omdöme när det gäller kvinnor och levernet kring spriten. Men tänker på vad L gör mot sina egna barn - hur kan människan vara så "korkad!" ? Har hon mer allvarliga neuropsykologiska men än bara dyslexi? Har hon bara sökt hjälp i spriten?
2021-06-29, 20:02
Medlem
Cedderiks avatar
Citat:
Oj, är du en vän till E? Varför denna ilska mot mig?
Ingen av er som säger er känna eller veta en massa säger ngt om E? Ingen utav er har svarat på de få frågor jag ställt som är högst relevanta, nämligen. varför har E bild på dom två om han nu lämnat henne?

Har E vapen hemma då han skjuter djur eller har skjutit ett djur iaf. Blir ni arga för att jag ställer frågor om E som är relevanta? Vill ni bara skriva om hur dålig människa L var? På vilket sätt svarar de på något om alla frågor?

jag har aldrig försvarat mordet, kommer aldrig göra det heller! Jag vill dock gärna veta, varför?

Jag tror, ja jag tror nu Att E ville straffa L för ngt, därför tog han bort de bilder ni säger att han hade på dom, men behöll profilbilden, för innerst inne tror jag han tyckte om henne, för hon är faktiskt go, eller var iaf Finns ingen anledning annars för E att ha kvar bilden.

Finns en fin bild på dom också när bilen hämtades ut, så söta dom är Så synd att det slutade så hemskt.
Var ser du den bilden?
2021-06-29, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Vet du vilken typ av människor hon umgicks med innan? Hur gammal är hennes äldsta barn? Menar brottet mot E och hans barn är ju värst, fast där kommer lite av skulden ligga på E's uppenbarligt dåliga omdöme när det gäller kvinnor och levernet kring spriten. Men tänker på vad L gör mot sina egna barn - hur kan människan vara så "korkad!" ? Har hon mer allvarliga neuropsykologiska men än bara dyslexi? Har hon bara sökt hjälp i spriten?

Ja hon umgås med vanligt folk får jag säga, inga kriminella som vissa tycks tro. :-) Jag vill inte skriva om hennes barn eftersom dom kan gå in här och läsa, och vad man än skriver så vinklas det till nackdel, och det behöver speciellt dom inte läsa.
Ja jag är medveten om att hon måste ha mått mycket dåligt den senaste tiden eftersom hon har gjort detta.
2021-06-29, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cedderik
Var ser du den bilden?

Bilden på det döda rådjuret finns ju på E sida.
Bilden på bilköpet finns på bilfirmans sida.
2021-06-29, 21:18
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Snälla, hon har det inte på sin sida ens. Inga bilder alls på E.

Varför är det ett sånt jävla tjat om profilbilden..?!
Folk som känner E säger klart och tydligt flera gånger att det både funnits bilder, relationsststus etc på fb men att E sedan tog bort detta när relationen avslutades.

Hon kanske tjatade på honom att behålla profilbilden så att folk runtomkring inte skulle börja snacka/undra om något var fel?
Hon skämdes kanske för att ännu en relation gick åt helvete?

Eller så levde E helt enkelt inte sitt liv på fb 24/7, dvs en profilbild var liksom inte hela världen för honom, han var väl en vuxen man?

Du beter dig som en utvecklingsstörd när du hela tiden sitter och gapar om samma sak, och det är otroligt irriterande för oss andra som vill spekulera/läsa om detta brottet.

Dessutom är det inte heller tillåtet att försöka pressa användare här ang vilka dom är irl, dom inläggen har jag anmält.
2021-06-29, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Varför är det ett sånt jävla tjat om profilbilden..?!
Folk som känner E säger klart och tydligt flera gånger att det både funnits bilder, relationsststus etc på fb men att E sedan tog bort detta när relationen avslutades.

Hon kanske tjatade på honom att behålla profilbilden så att folk runtomkring inte skulle börja snacka/undra om något var fel?
Hon skämdes kanske för att ännu en relation gick åt helvete?

Eller så levde E helt enkelt inte sitt liv på fb 24/7, dvs en profilbild var liksom inte hela världen för honom, han var väl en vuxen man?

Du beter dig som en utvecklingsstörd när du hela tiden sitter och gapar om samma sak, och det är otroligt irriterande för oss andra som vill spekulera/läsa om detta brottet.

Dessutom är det inte heller tillåtet att försöka pressa användare här ang vilka dom är irl, dom inläggen har jag anmält.
Jaha, så det är tillåtet att smutskasta på ena hållet, sprida lögner m.m, men det är inte okej att fråga om saker?
Jag har sagt redan från början att jag är intresserad av vad som hände just den kvällen, det är det enda relevanta. Jag har hört andra orsaker till olika saker som exempelvis deras relation, men det är av mindre betydelse då jag är intresserad av vad som hänt den kvällen.
Sen har jag lyft den del av L som jag känner till och då fick man skit för det, att det skulle vara lögn m.m.
Jag har lyft frågor som kan vara av vikt, men som ingen än så länge velat eller kunnat svara på, exempelvis om han E hade vapen hemma då han har en jaktbild på sin sida, han har alltså använt vapen själv. Äger han vapen då kanske?
Att sen vissa personer inte kan annat än smutskasta, ja då får dom tåla att få svar också!
Jag pressade inte någon, inte mer än vad man själv blivit pressad och smutskastad. Så lägg ner skitsnacket!
2021-06-29, 21:43
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Jaha, så det är tillåtet att smutskasta på ena hållet, sprida lögner m.m, men det är inte okej att fråga om saker?
Jag har sagt redan från början att jag är intresserad av vad som hände just den kvällen, det är det enda relevanta. Jag har hört andra orsaker till olika saker som exempelvis deras relation, men det är av mindre betydelse då jag är intresserad av vad som hänt den kvällen.
Sen har jag lyft den del av L som jag känner till och då fick man skit för det, att det skulle vara lögn m.m.
Jag har lyft frågor som kan vara av vikt, men som ingen än så länge velat eller kunnat svara på, exempelvis om han E hade vapen hemma då han har en jaktbild på sin sida, han har alltså använt vapen själv. Äger han vapen då kanske?
Att sen vissa personer inte kan annat än smutskasta, ja då får dom tåla att få svar också!
Jag pressade inte någon, inte mer än vad man själv blivit pressad och smutskastad. Så lägg ner skitsnacket!

Fast det enda du gör är att älta om profilbilden, vad spelar det för roll..?!
Tror knappast någon annan här bryr sig så värst mycket om vilken profilbild han hade?
Är det vad man går och tänker på om dagarna vad folks profilbild på fb betyder då bör man troligtvis skaffa en hobby. Eller en psykolog.

Angående om E jagade lyftes väl i början av tråden om jag inte minns fel?
Folk smutskastar inte här, folk spekulerar.
Och det verkar ju vara folk som åtminstone har mött henne vid några tillfällen.

Bara för att du känner en sida av henne betyder inte det att hon visat dig alla.

Jag vet själv hur tjejer kan bli som galna när dom blir dumpade, och det är inte vackert och knappast något dom vill att deras närstående ska få veta heller.
Ta till dig att hon kanske inte är så helylle som hon fått dig att tro.

Hon har trots allt skjutit ihjäl en annan människa.
2021-06-29, 21:47
Medlem
Citat:
Ja hon umgås med vanligt folk får jag säga, inga kriminella som vissa tycks tro. :-) Jag vill inte skriva om hennes barn eftersom dom kan gå in här och läsa, och vad man än skriver så vinklas det till nackdel, och det behöver speciellt dom inte läsa.
Ja jag är medveten om att hon måste ha mått mycket dåligt den senaste tiden eftersom hon har gjort detta.

Precis vad jag syftade till med min fråga, tänkte att hon kunde ha barn i den åldern som t.o.m. kan skriva här - vilket jag inte tror. Tillräckligt sorgligt ha en strulig mamma utan att behöva utomståendes, ofta otyglade bedömningar. Man får hoppas de inte hittar hit utan har sommar och ro där de är. Tar inte upp det mer.
2021-06-29, 21:55
Medlem
Citat:
Snälla du. Du kastar ju skit på andra oxh påstår att dom ljuger.. Du är inte klok
Senast redigerad av Vemdalen62 2021-06-29 kl. 22:02.
2021-06-29, 22:11
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Precis vad jag syftade till med min fråga, tänkte att hon kunde ha barn i den åldern som t.o.m. kan skriva här - vilket jag inte tror. Tillräckligt sorgligt ha en strulig mamma utan att behöva utomståendes, ofta otyglade bedömningar. Man får hoppas de inte hittar hit utan har sommar och ro där de är. Tar inte upp det mer.

Har man läst tråden vet man att hennes äldsta är född -05, och alltså inte har åldern inne för att hänga här.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in