Citat:
Ursprungligen postat av
MissDecibella
Varför är det ett sånt jävla tjat om profilbilden..?!
Folk som känner E säger klart och tydligt flera gånger att det både funnits bilder, relationsststus etc på fb men att E sedan tog bort detta när relationen avslutades.
Hon kanske tjatade på honom att behålla profilbilden så att folk runtomkring inte skulle börja snacka/undra om något var fel?
Hon skämdes kanske för att ännu en relation gick åt helvete?
Eller så levde E helt enkelt inte sitt liv på fb 24/7, dvs en profilbild var liksom inte hela världen för honom, han var väl en vuxen man?
Du beter dig som en utvecklingsstörd när du hela tiden sitter och gapar om samma sak, och det är otroligt irriterande för oss andra som vill spekulera/läsa om detta brottet.
Dessutom är det inte heller tillåtet att försöka pressa användare här ang vilka dom är irl, dom inläggen har jag anmält.
Jaha, så det är tillåtet att smutskasta på ena hållet, sprida lögner m.m, men det är inte okej att fråga om saker?
Jag har sagt redan från början att jag är intresserad av vad som hände just den kvällen, det är det enda relevanta. Jag har hört andra orsaker till olika saker som exempelvis deras relation, men det är av mindre betydelse då jag är intresserad av vad som hänt den kvällen.
Sen har jag lyft den del av L som jag känner till och då fick man skit för det, att det skulle vara lögn m.m.
Jag har lyft frågor som kan vara av vikt, men som ingen än så länge velat eller kunnat svara på, exempelvis om han E hade vapen hemma då han har en jaktbild på sin sida, han har alltså använt vapen själv. Äger han vapen då kanske?
Att sen vissa personer inte kan annat än smutskasta, ja då får dom tåla att få svar också!
Jag pressade inte någon, inte mer än vad man själv blivit pressad och smutskastad. Så lägg ner skitsnacket!