Citat:
Ursprungligen postat av
EmmeLee
Tack.
Så sant som det var sagt.
Hon drog ner honom till botten.
Skulle heller aldrig nånsin lägga tid på att sitta och försvara en kallblodig mördare. Oavsett hur väl jag känt personen innan.
Att skjuta ihjäl en 4 barns pappa och förstöra livet för dem - är oförsvarligt.
Att ta med ett vapen och sen sätta sin plan i verket - är en så sjuk handling så hon måste ha allvarliga problem - som LasseLiten hela tiden förnekar.
Kan en vanlig Svensson få tag på ett vapen ? Nej!!
Jag försvarar inte L, då jag inte VET vem hon är, jag var heller inte DÄR, precis som du inte var där.
Du måste hejda dig lite tills det framkommit fakta och bevis huruvida någon är en kallblodig mördare. För som sagt, du var inte där! Du vet inte vad som faktiskt ledde till att hon sköt honom.
Och att hon dragit ned honom i botten, då är det återigen samma sak, du har inte spenderat varje minut tillsammans med dom.
Vad vet du om vad Emil sagt eller gjort mot henne?
Han snackar på fyllan, ja, många gör det, och det är inte sällan folk överdriver eller ljuger. Myntet har två sidor, inte sant?
Mycket möjligt att hon är en risig person, jag kan inte yttra mig om det, för jag känner inte henne, vilket du heller inte gör, eller hur?
Men jag VET dessutom att han har ett förflutet som risig person, så ingen rök utan eld, eller?
Som en annan skrev innan, dom var kanske gift för varandra, har inte den tanken slagit?